Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Proiectare si executie:Pod din beton pe DC 2A, la traversarea raului Oltet, in comuna Oboga, judetul Olt?


Detaliu pentru invitatia numarul 356213
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA OBOGA
Numar invitatie: 356213/29.11.2013
Denumire contract: ? Proiectare si executie: Pod din beton pe DC 2A, la traversarea raului Oltet, in comuna Oboga, judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OBOGACod fiscal: 4491253, Adresa: comuna Oboga, jud. Olt, Oboga, Telefon: +40 0249450129, Fax: +40 0249450129
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Oboga, jud. Olt, Oboga, Romania, cod postal: 237290, telefon: +40 0249450129, fax: +40 0249450129, persoana de contact: Tudor Matei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Oboga, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Proiectare si executie: Pod din beton pe DC 2A, la traversarea raului Oltet, in comuna Oboga, judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Pod din beton pe DC 2A peste raul Oltet, comuna Oboga, judetul Olt"Podul are 5 deschideri de 24 m ?i doua fire de circulatie. Clasa de incarcare E; Latimea partii carosabile 7, 00 m(drum de clasa tehnica V);Latimea trotuarelor 2 x 1, 5 m ; Panta transversala a carosabilului 2, 5 %; Distanta intre parapete 10, 20 m.Podul are fundatii indirecte, piloti forati cu diametrul de 1080 mm. ; Lungimea pilotilor 16, 00 m ; Inaltimea radierelor 1, 60 m. Numarul grinzilor in sectiune 8 bucati ; Tipul grinzilor grinzi cu corzi aderente, L = 24 m, h = 0, 93 m. Placa de suprabetonare din beton armat C25/30 (B400) si armaturi din otel beton PC 52. Lungimea totala a podului 126, 30 m . Podul are rampe in ambele capete ? 400 m, in albia majora a raului.Rampele au urmatoarea structura rutiera: -fundatie din balast, sort 0-63 mm, in grosime de 25 cm dupa compactare;
-strat de piatra sparta impanata, in grosime de 12 cm;
-strat de baza din mixtura asfaltica AB2, in grosime de 6 cm;
-strat de uzura din beton asfaltic BA 16, in grosime de 4 cm.Ambele taluzuri ale rampelor se pereeaza cu beton de 10 cm grosime si fundatie de beton.Latimea partii carosabile pe rampe este de 5, 50 mcu doua acostamente de 1, 25 m cu beton pe care este amplasat parapetul metalic.Valoarea estimata= 7763158 lei: PROIECTARE = 360.266 lei, din care: - PT, DE, VP, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor avizelor si autorizatiilor aferente investitiei = 324266 lei;
- Asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului = 36000 lei.EXECUTIE LUCRARI = 6733912 lei, din care: - Constructii si instalatii = 6537779 lei;
- Organizare de santier - lucrari de c-tii = 196133 lei;Diverse si neprevazute(10%) = 668980 lei.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 763, 158 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 141.883, 56 lei, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei este de 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; -virament bancar; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si complet. ulterioare -ordin de plata, vizat de catre banca, in contul autoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa caadministratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ? in termen de valabilitate la data limita dedepunere a ofertelor;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? in termen devalabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economicunic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune documentele solicitate.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ; Acest document se va prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul, doar pentru situatia prevazuta la lit.a) c^1) si d).- Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala incare operatorul / operatorii economici isi are / au sediul social precum si sediile secundare nominalizate in Certificatul Constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici potdepune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederileart.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c^1) si d).- Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune documentele solicitateDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze obligatoriu formularul solicitatCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ; Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formularOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante sipresedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Matei Tudor - primar, Munteanu Florin- viceprimar, Polifronie Marieta- contabil, Mete Laurentiu- secretar, consilieri locali: Pitis Marin, Nastase Liviu, Firu Marin, Matei Emil, Popa Eugenia, Matei Nicolae, Vlad Paul, Matei Constantina. Se va prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional ? operatorul economic trebuie sa se asigure ca informatiile cuprinse in acest certificate sunt actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatatul constatator emis de ONRC Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, avandu-se in vedere partea de contract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globale intr-operioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani, in masura in care informatiilerespective sunt disponibile. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani safie egala sau mai mare cu 14.188.356 lei. Operatorii economici rezidenti vorprezenta bilantul contabil vizat si inregistrat la autoritatile competente incopie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicareabilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii incare este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta orice altedocumente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatieieconomice si financiare a operatorului economic. Documentele se vorprezenta in copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatulprecedent nu sunt relevante.Se va completa Formularul nr. 6.Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei cursul deschimb mediu anual lei/euro, comunicat de B.N.R.2010:1 euro = 4, 2099lei, 2011:1 euro = 4, 2379lei, 2012:1 euro =4 , 4560lei.Pentru echivalenta leu/alta valuta se va utiliza cursul mediu anual publicatde B.N.R, In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii sidezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarileulterioare, IMM - urile pot solicita reducerea cu 50% a cifrei de afaceriglobale medie anuala prin prezentarea documentelor justificativecorespunzatoare., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, de 1.477.853, 08 lei pentru minim 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie.(termen minim 90 zile pana la efectuarea platilor partiale, conf. contract, la care se adauga cel mult 60 zile), pentru lucrarea ?Proiectare si executie: Pod din beton pe DC 2A, la traversarea raului Oltet, in comuna Oboga, judetul Olt?Ofertantul va prezenta in acest sens Scrisoare de garantie bancara sau alteforme de garantii si/sau depozite bancare, linii de credit confirmate de banciori alte resurse financiare sau orice alta forma de garantare care estepermisa de legislatia bancara pentru suma mentionata mai sus in original., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), (2) si (3) din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in carecontractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa sireglementara a obligatiilor contractual prin implicarea sa directa.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatoruleconomic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se vaaccepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatoruluieconomic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari exectatein ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat lucrari similare cu ceea ce urmeaza sa fie executat prin cel putin un contract maxim doua a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 3.200.000, 00 leiPentru servicii: Ofertantul trebuie sa prezinte Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a prestat servicii similare, cu ceea ce urmeaza sa fie executat, prin cel putin un contract maxim doua a carui/caror valoare cumulata a fost de minim350.000, 00 lei fara TVA.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Lista lucrarilor/prestarilor de servicii va fi insotita de certificte/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii, respectiv executia de lucrari, certificate confom cu originalul.Formular 8, continand valoarea, perioada si locul executieilucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea inlimba romana, autorizata / legalizata. Daca o asociere de operatorieconomici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica siprofesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor asocierii. Pentru experienta similara prezentata in altamoneda/valuta se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru anii in cauza., Informatii privind dotarile specifice necesare indeplinirii contractului : Ofertantul va prezenta o Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajelesi instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea corespunzatoare, in termenul de executie ofertat, a contractuluide lucrari (conform listei cuprinzand consumurile de ore de functionare autilajelor aferenta proiectului tehnic)prezentand in acest sens Formularul nr. 9 si lista aferenta.Operatorii economici vor dovedi ca au in dotare sau dispun (proprietate /leasing / inchiriere / angajamente de punere la dispozitie), de urmatoarele: - autogreder, - buldoexcavator, - autobetoniera , - statie de betoane , - instalatie forat piloti .- automacara min.12, 5 tone, - incarcatoar frontal.- generator sudura , - cilindru compactor, - autobasculante, - statie de preparare mixturi asfaltice , folosita pentru indeplinirea contractului;
- laborator gr. II autorizat/contract cu un lab. gr. II, autorizat in domeniulcontractului de lucrari (Cf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, si ale Regulamentului privind autorizarealaboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, aprobatprin Hotararea Guvernului nr. 808/2005).Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera si produse decariera proprii pe baza de contract de inchiriere/furnizare, sau un angajament de punere la dispozitie.- Operatorii economici vor dovedi dispunerea (din dotare proprie sauinchiriere) de la asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentruindeplinirea contractului., Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionalasi calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajamentde participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului: Executie: - 1 Sef de santier ? absolvent studii superioare in domeniul constructiilor deCai Ferate Drumuri si Poduri, cu exp. specifica dovedita prin particip. la cel putin un proiect similar;
- 1 Responsabil Tehnic cu Executia ? inginer cu certificat de atestare tehnico profesionala in domeniul constructiilor de Cai Ferate Drumuri siPoduri, in baza Legii nr. 10/1995, publicata in M.Of. 12/24.01.1995, H.G.925/1995, publicata in M.Of. 286/11.12.1995, Ordinului MLPTL 777/2003, publicat in M.Of. 397/09.06.2003, modificat si completat prin Ordinul MDLPL651/2007, publicat in M.Of. 583/24.08.2007;
- 1 Responsabil cu Asigurarea Calitatii (RCQ) cu decizia de numire sauatestare ca responsabil cu asigurarea calitatii;
- 1 Responsabil securitate si sanatate in munca, experienta specifica de cel putin 3 ani in domeniu;Proiectare-1 sef proiect ? Ing (specializ.drumuri si poduri) cu experienta in proiectare.- 1 ing. proiectant specializ.drumuri si poduri., Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele
documente pentru a face dovada experientei in domeniu:
- CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii
contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si
semnate in original (cu exceptia responsabilului tehnic cu executia);
- declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicitat
in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de
atribuire, semnate in original;
- diplome de studiu pentru personalul de specialitate solicitat in vederea
realizarii contractului, mai putin pentru Responsabil SSM si Responsabilul
Tehnic cu Executia;
- autorizatii/certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in
termen de valabilitate, la data depunerii ofertelor- decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura
activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;
In evaluarea ofertelor, in vederea indeplinirii criteriului de calificare solicitat,
documentele suport relevante care atesta experienta solicitata si care vor fi
acceptate de autoritatea contractanta pot fi copie de pe contract de munca,
copie de pe contract de colaborare/prestari servicii, copie de pe Revisal,
recomandare sau orice alte documente relevante prin care se face dovada
indelinirii experientei/cerintei solicitate.
Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar
lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Daca se va asigura sustinerea ofertantului de catre un tert, acesta va
complete o declaratie privind personalului angajat si al cadrelor de
conducere care urmeaza a fi efectiv alocate., Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Pentru subcontractanti se vor prezenta: - lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului
privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ?
exprimata/exprimate in procent si
specializarea acestora - Formular 18; - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din
O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alte oferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La ofertare se va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte. - Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului. - Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari si se va preda autoritatii contractante., Acordul de asociere Formularului nr.16. trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare - nominalizarea liderului de asociatie - clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului - imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.24 al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza. Iar in cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare reflectata prin prezentarea unor liste de lucrari/servicii, angajamentul ferm trebuie sa garanteze ca persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf prev. art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006 actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru actvitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere. Se va prezenta copie legalizata sau in copie conforma cu originalul certificatul ISO 9001 sau echivalent, Cerinta obligatorie: Operatorul economic (executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru actvitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere. Se va prezenta copie legalizata sau in copie conforma cu originalul certificatul ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
10
Descriere: Componenta tehnica
Garantia acordata lucrarilor
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer