Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Promovarea activitatilor de marketing si a produselor specifice Municipiului Campulung Muscel.


Detaliu pentru invitatia numarul 282275
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL CAMPULUNG
Cod de identificare fiscala: 4122361
Adresa: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung
Telefon: 0248/511034
Fax: 0248/511036
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: , , Promovarea activitatilor de marketing si a produselor specifice Municipiului Campulung Muscel.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE PROMOVARE SI PUBLICITATE A PROIECTULUI ?Promovarea activitatilor de marketing si a produselor specifice Municipiului Campulung Muscel, Judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 09.03.2011 11:34
Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Campulung, str. Negru Voda, nr.127, jud. Arges, cod postal 115100
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Campulung, str. Negru Voda, nr.127, jud. Arges, cod postal 115100
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 30, 587.79 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea , Certificatul constatator emis de OficiulRegistrului Comertului, Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificatul de atestare fiscala privind achitarea taxelor la Bugetul local si Bugetul de Stat . Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008, 2009., Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), Lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si ale cadrelor de conducere din cadrul ofertantului în ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), garantia de participare pentru lotul 4 este de 530 lei, iar pentru lotul 5 este de 78 lei
Accesândsite-ul www.e-licitatie.ro, prin descarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii ?Documente si clarificari? din invitatia de participare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer