Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Punct de operare aeromedicala S.M.U.R.D. - Aeroport Craiova (proiectare + executie)?


Detaliu pentru invitatia numarul 341034
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 341034/14.12.2012
Denumire contract: ? Punct de operare aeromedicala S.M.U.R.D. - Aeroport Craiova (proiectare + executie)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Dolj, Calea Unirii, nr.19, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Punct de operare aeromedicala S.M.U.R.D. - Aeroport Craiova (proiectare + executie)?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop proiectare si executie la obiectivul de investitii ? Punct de operare aeromedicala S.M.U.R.D. - Aeroport Craiova?.Serviciile de proiectare vor cuprinde : SF + PT + DDE + Documentatii pentru avize, acorduri , autorizatii, viza verificator proiecte si asistentaproiectantului pe perioada de executie a lucrarilor
II.1.6) CPV: 45213331-2 - Lucrari de constructii de cladiri aeroportuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 716, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare 14.300 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H ?Scrisoarede garantie bancara?.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO58TREZ2915006XXX000178, cod fiscal 4417150, deschis la Trezoreria Craiova.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 4.496 lei.5.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia dereducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice).
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, ladispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct. (3) si (4)din HG nr.925/2006.d)Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 1.1.2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 2.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgentaa Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular nr.4.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 5.Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Prioteasa Ion ? presedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Iovan Cristinel ? vicepresedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Ivanovici Laurentiu - vicepresedinte Consiliul Judetean Dolj;
- Barbarasa Gheorghe - secretar;
- Avramoiu Daniela - Director Directia Economica;
- Pappa Radu ? Arhitect Sef;
- Darac Aurelia ? Sef Serviciu Tehnic;
- Ungureanu Cristian ? Sef Serviciu Achizitii Publice;
- Visan Viorel ? Serviciul Achizitii Publice;
- Surugiu Viorel ? Serviciul Achizitii Publice;
- Florea Simona - Directia Tehnica;
- Mitrea Daniela ? Directia Tehnica;Lista consilierilor judeteni 2012: Avram Cezar Gabriel Badea Marian Baragan Stelian Bercea Florea Georgica Bica Gheorghe Brezniceanu Alexandru Calin Cosmin Petrut Ceana Mihaela Ciurlin Costica Dinca Oana Mihaela Drignei Daniel Dumitrache Silviu Ionut Durle Dumitru Cosmin Irinei Marian Ioan Marcea Marcel Marin Marian Viorel Marinescu Sofi Sabin Mituletu Constantin Florin Moise Simona Mosoiu, Constantin Motoi Nichi Silviu Neatu Breciuga Mihail Adrian Odolbasa Victor Paloiu Marian Daniel Petrescu Petre Soare Mihai Stancu, Florinel Stoica Stefan Gabriel Tarnita Daniela Tanasescu Alina Elena Ursu Andrei Tudor Vasile Dorin Cosmin Vaduva Fanel Voiculescu Ion.5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catrebugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-aurespectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetulconsolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cuprev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitatea unuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiindinacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cumentiunea , ,conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata aacestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la datalimita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada devalabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta autorizatie in termen de valabilitate de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana ca agent aeronautic autorizat pentru servicii si lucrari care fac obiectul prezentei proceduri, baza legala pentru aceasta cerinta fiind Ordinul nr. 2459 din 18/12/2006, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 1056 din 30/12/2006, pentru aprobarea Reglementarii aeronautice civile romane privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar - RACR-AD-AACDANota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmareadocumentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completareaulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitatea unuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiindinacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anul 2010 si 2011, documente in copie lizibila, vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului, 2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale globale peultimii 3 ani.Completare formular nr.6 - Informatii generale cu declararea cifrei de afaceripe 3 ani din Sectiunea Formulare.Cerinta minima: Cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egalacu 1.432.960 leiPentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anualcomunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularul nr. 6 dinSectiunea Formulare, 3. Tert sustinator financiar - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioarePersoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle insituatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Formular nr.7 - Angajament Tert sustinator financiar.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 si art.181 ? formular nr.1 si formular nr.2 din Sectiunea Formulare.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare ? formular nr.3 din Sectiunea Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa Formularul nr. 8 si 8a (declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularul nr. 8si/sau 8a, 2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani si a executat in ultimii 5 ani, servicii si lucrari : a)un contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare de natura sicomplexitate similara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare deminim 20.000 lei , fara TVA;plusun contract avand ca obiect executie lucrari de natura si complexitatesimilara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim696.480 lei , fara TVAfie , b)un contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare si executiade lucrari de natura si complexitate similara, dus la bun sfarsit, cu o valoarede minim 716.480 lei, fara TVAUltimii 3 aniultimii 5 ani se vor calcula prin raportare inversa de la data limita dedepunere a ofertel, continuare cerinta nr.2Se vor prezenta: - Formular nr. 9 - experienta similara din Sectiunea Formulare ;
- copii lizibile cu mentiunea , ,conf cu originalul? de pe parti relevante alecontractelor/ Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa procesul verbal de receptie partiala/ proces-verbal la terminarea serviciilor/lucrarilor/proces-verbal de receptie finala a contractului prezentat ca experientasimilara/recomandare din partea beneficiarului/certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art. 97^1 dinHG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original/copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cuoriginalul?.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anualcomunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an, 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii trei aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorulpersonal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Pentru serviciile de proiectare: - 1 persoana atestata verificator de proiect in domeniul in care se executainvestitia si copie atestat valabil ;
- 1 proiectant cu specialitatea constructii civile cu experienta profesionala demin. 3 ani;
- 1 inginer instalatii, absolvent al unei facultati de profil, cu experientaprofesionala de min.3 ani;Pentru executia lucrarilor: a)Sef santier - inginer, absolvent constructii civile, industriale si agricole cudiploma de inginer / licenta, cu experienta profesionala min. 3 an, continuare cerinta nr.3b)Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita pentrudepunerea ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.c)Responsabil cu controlul calitatii in domeniul lucrarilor supuse licitatiei ( sevor prezenta autorizatiile/atestatele specifice valabile la data limita dedepunere a ofertelor sau decizie interna de numire)d) responsabil SSMObservatie: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Pentru personalul de specialitate se vor prezenta: CV-urile, copii lizibile cumentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de absolvire, autorizatiiatestate sau certificate, declaratii de disponibilitate , copii contracte demunca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii/conventiicivile/angajament de participare in nume personal(in cazul in care nu suntangajati ai ofertantului)Se va completa formular nr. 10 si 10 a din Sectiunea Formulare., 4. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari si a listei anexa cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, pe care operatorul economic se obliga a le utilizapentru indeplinirea contractului de lucrari (proiectare + executie) ? formularnr.11 (atat pentru proiectare cat si pentru executie), 5.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile dincontract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoareacontractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusiSe va completa: - formularul nr. 12 ? Model declaratie subcontractanti din SectiuneaFormulare, - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularnr.3., 6.Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept desemnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Se va prezenta formularul nr.13 ? Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare.In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pecare le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat, 7. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice siprofesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., continuare cerinta nr.7Se va prezenta: - Formularul nr. 14 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului/ grupului de operatori economici- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 si art.181 ? formular nr.1 si formular nr.2 din Sectiunea Formulare.- Formularul nr.14 a si formularul nr. 14 b ? Declaratie Tert sustinator tehnicsi profesional.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularnr.3. 1.Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante care atesta certificarea sistemului propriu demanagement al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectulprezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limitapentru depunerea ofertelor)Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., 2.Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucraricertificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care faceobiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent, valabil la datalimita pentru depunerea ofertelor ofertelor).Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer