Achizitie publica - " Reabilitare Dc 7 Gurghiu-Glajarie si DC 9 Gurghiu Orsova prin tratament bituminos si 200 mp plombari"
Detaliu pentru invitatia numarul 346754
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346754/15.05.2013
Denumire contract: " Reabilitare Dc 7 Gurghiu-Glajarie si DC 9 Gurghiu Orsova prin tratament bituminos si 200 mp plombari"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GURGHIU (PRIMARIA COMUNEI GURGHIU)Cod fiscal: 5409635, Adresa: Str Republicii nr 8 Gurghiu, jud.Mures, Gurghiu, Telefon: 0265536003, Fax: 0265536094
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str P.Maior nr 8 Gurghiu, jud.Mures, Gurghiu, Romania, cod postal: 547295, telefon: +40 265536003, fax: +40 265536094, persoana de contact: CONSTANTIN STAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei , str.P.Maior nr 8 , Gurghiu , jud.Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " Reabilitare Dc 7 Gurghiu-Glajarie si DC 9 Gurghiu Orsova prin tratament bituminos si 200 mp plombari"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tratament bituminossimplu si plombari pe drum comunal asfaltat. Lucrarea nu contine cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei ( din care 2800 lei, respectiv 1% din valoarea estimata a contractului se va retine contestatarului in conformitate cu prevederile art 278 cu 1 din OUG 34/2006) pe o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia se va putea constitui prin scrisoare de garantie bancara , fila CEC , ordin de plata( cont RO73TREZ4775006XXX000113 deschis la Trez.Reghin ), plata in numerar la casieria primariei , sau orice alta modalitate de constituire.Garantia se va constitui numai in lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;suma initiala care se depune de contractant nu terbuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA ( art 90 alin 1 din HG 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr 1Declaratie privind neincadrarea in conformitate cu prevederile art 181 din OUG 34/2006, modificat prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr 2Certificate constatatoare privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile(original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul)Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul nr 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr 3Declaratie privind neincadrarea in art 69 cu 1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Boar Laurentiu Dumitru, Padureanu Lucian Ioan, Kiss Tiberiu Stefan, Stan Constantin, Dumbrava Vasile, Kraft Erzsebet. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde ofertantul isi are sediul.In etapa evaluarii ofertelor solicitam ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul emis de ORC in original/copie legalizata in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de cel putin 280000 lei.Curs euro la 16.04.2013 este de 4, 3783 lei/euro.? Prezentarea bilantului pe anii 2010 , 2011 , 2012, cu mentiunea ca pentru anul 2012 se permite si prezentarea altor documente edificatoare in masura in care acestea reflecta in mod fidel o imagine asuprasituatiei economice a ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare din ultimii cinci ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari , care vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea contractului , in valoare cumulata de cel putin 280000 lei.Curs euro la 16.04.2013 este de 4, 3783 lei/euro.Prezentarea contractului de asociere. ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. ; direct de la Primaria com.Gurghiu ; la cerere si prin alte mijloace de transmitere .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 14:55