Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Reabilitare instalatie de aprindere arzatoare la Cazanul de abur nr.6 de 420t/h 84-B, din CET Brazi?


Detaliu pentru invitatia numarul 337248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. DALKIA TERMO PRAHOVA S.R.L.
Numar invitatie: 337248/12.10.2012
Denumire contract: ? Reabilitare instalatie de aprindere arzatoare la Cazanul de abur nr.6 de 420t/h 84-B, din CET Brazi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. DALKIA TERMO PRAHOVA S.R.L.Cod fiscal: RO16372612, Adresa: str. Trandafirilor, nr.71, Brazii de Sus, Telefon: 0244-529312, Fax: 0244-597767
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Trandafirilor, nr.89, Brazii de Sus, Romania, cod postal: 107084, telefon: +40 244520312, fax: +40 244597767, persoana de contact: Niculae Neicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Trandafirilor, nr.89, Brazii de Sus, Romania, cod postal: 107084, telefon: +40 244520312, fax: +40 244597767, persoana de contact: Niculae Neicu, Sala de Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Reabilitare instalatie de aprindere arzatoare la Cazanul de abur nr.6 de 420t/h 84-B, din CET Brazi?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Reabilitare instalatie de aprindere arzatoare la Cazanul de abur nr.6 de 420t/h 84-B, din CET Brazi?1. Demontarea instalatiei de aprindere existenta ( arzatoarele pilot, bujiile de aprindere, ventilele electromagnetice, instalatia de aer aprindere si racire celule de observare flacara pilot si flacara arzator, celule observare flacara pilot si flacara arzator);2. Revizia subansamblelor demontate si aducerea lor la parametrii initiali din proiect;3. Revizia ventilelor electromagnetice izolare gaz arzator DN 125, PN 10;4. Revizia ventlelor de izolare si aerisire instalatie gaz aprindere;5. Revizia circuitelor de automatizare si comanda a instalatiei de ardere (relee, semnalizari, trasee de cabluri, butoane de comanda, locala si in Camera de Comanda Unica).6. Integrarea sistemului de aprindere automatareabilitat in circuitul de protectii si interblocaje ale cazanului.7. Montarea echipamentelor de la instalatia de aprindere arzatoare si automatica aferenta;8. Proba de etanseitate cu aer comprimat la instalatia de gaze pilot si alimentare arzatoare pana in ventilele electromagnetice.9. Efectuarea de probe preliminare si probe de aprindere piloti;10.Proiectare sistem, montaj si punere in functiune(lucrare la cheie).?Se impune vizitarea obligatorie a amplasamentului, pentru clarificarea ofertei tehnice.?
II.1.6) CPV: 42390000-6 - Piese de arzatoare pentru furnale, de furnale sau de cuptoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantumul de 5 120, 00RONGarantia de participare va acoperii intreaga perioada de derulare a procedurii(minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Modalitatea de constituire, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariCuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, litera a).?(1)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractantavaretinecontestatorului din garantia de participare ? 1%din aceasta valoare;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publiceContul in care se va depune garantia de participare prin ordin de plata este: IBAN RO45 ABNA 3000 2641 0016 7351, deschis la RBS BANK- Ploiesti.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii de restituire depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante( Formular 4.3 din Sectiunea Formulare).
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE=10% din val.ctr. se constituie: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original(Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) valabila pentru toata perioada de valabilitate a contractului, care devine anexa la contract.sau-In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare se poate constitui prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Sau-daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, pentru toata perioada GBE propusi respectiv 12 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1-Declaratie privind eligibilitatea-Va fi depusa de : -ofertant-de tertul sustinator(daca este cazul)completare Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentionea"conform cu originalul". 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Va fi depusa de : -ofertant-de tertul sustinator(daca este cazul)completare Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentionea"conform cu originalul".3-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691-va fi depusa de : -ofertant-subcontractant-de tertul sustinator(daca este cazul)completare Formularul nr.6 .din Sectiunea Formulare. ? in originalPersoanele cu functe de decizie din cadrul autoritatii contractante;D-nul Dr. ing. Noël Aime DIRECTOR GENERALD-na Lavinia Saniuta DIRECTOR ECONOMICD-na Mihai AmiraSef Exploatare Electric-AutomatizariD-nul Mihai Geambasu Exploatare Electric-AutomatizariD-nul Neicu Nicolae Sef Serviciu AchizitiiD-na Gabriela Amira Agent ContractariD-nul Cornel Constantinescu Agent ContractariD-nul Oprea Gheorghe Exploatare CazaneD-nul Dan Rusu Exploatare Cazane4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)completare Formularul nr.5din Sectiunea Formulare. ? in original5-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catrebugetele asigurarilor sociale de stat trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii candidaturilor, sa reiasa ca candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele/candidaturile-se permite prezenterea documentului in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Eliberat de ONRCdin care sa rezulte obiectulal de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Va fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul sau declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu art.1 alin. .4 din HG925/2006 caz in care Certificatul constatator va fi prezentat in original pentru conformitatea documentului de ofertantul clasat pe primul loc inaite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind media cifrei de afaceri globale calculata ca medie anuala pe ultimi 3 ani sa fie minim =512 000 lei pentru media cifra de afaceri globale se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2009, 2010, 2012, care va fi utilizat la calculul nivelului minim impus. 1-capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocat.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 litera a) c1) si d) din OUG34
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-prezentarea a cel putin(1 )un document/contract/proces-verbalde receptie sau maxim 5documente /contracte/ procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror cantitate/valoare sa fie minim 256 000, 00 lei., declaratie pe propria raspundere privindpartea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze, toti subcontractantii trebuiesc nominalizari la nivel de oferta indiferent de nivelul de Indeplinire. Se va prezenta de catre ofertant. Certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO9001 sau echivalent, pentru sistemul de management al asigurarii calitatii sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi pentru tipul de produse/servicii solicitate, de la ofertant conf. Art. 192 si 193 din OUG 34/2006, valabile la data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare, montaj si PIF(in zile de la predarea amplasamentului)
20
Descriere: Tmin= 20 puncte-Tn= (termen min/termen n)x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 07:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer