Achizitie publica - " Reabilitare, modernizare si mansardare cladire primarie veche Calnic ? Casa artelor"
Detaliu pentru invitatia numarul 322817
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322817/26.03.2012
Denumire contract: " Reabilitare, modernizare si mansardare cladire primarieveche Calnic ? Casa artelor"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan, in atentia d-nei Cornelia Fagadar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " Reabilitare, modernizare si mansardare cladire primarieveche Calnic ? Casa artelor"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitare, modernizare si mansardare cladire primarieveche Calnic ? Casa artelor"
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 792, 396 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
15.800 LEI Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Moduldeconstituireagarantieideparticipare: - Scrisoaredegarantieeliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante prezentata in original (conform Formular 22 )- sau prin ordin de plata in contul RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cod fiscal 4562583 cu conditia confirmarii de catre banca emitenta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit.Garantia de buna executie se constituie prin retineri suc. din fact. sit. de plata intermed.in procent de 10%.Contractantul are obligatia sa deschida la Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia, un cont de disponibil distinct la disp aut.contractante iar suma initiala depusa de contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza : - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim ;
- restul de 30% din valoarea garantiei de buna executie, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): , Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico financiaraSe solicita prezentarea fisei de informatii generale(Formular6), declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): , Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnicaCerintaobligatorie: completare Formular 7privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Informatii privind experienta similaraCerinta obligatorie: completare Formular 8Conditia de indeplinire a cerintei experienta similara este: prezentarea minim a unui contract de lucrari care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura cu cele supuse achizitiei contractat, dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani.Dovada se face prinprezentarea urmatoarelor documente justificative: - Contractul de executie lucrari constructii sau copii dupa cel putin un contract de lucrari similare dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani- Procesul verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/de receptie finala sau copii- Recomandare semnata de beneficiar sau copii de pe cel putin un document constatator., Cerinta nr. 3Declaratie privind dotarea tehnicaCerinta obligatorie: completare Formular 9Se va prezenta o Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 4Declaratie personal angajat si cadre de conducereCerinta obligatorie: completare Formular 10Se solicita completarea Formularului nr. F10 din Sectiunea Formulare ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontractezeCerinta obligatorie: completare Formular 11, Cerinta nr. 6Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantii vor prezenta un acord preliminar de asociere, in care se va stabili liderul de asociatie. De asemenea acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, respectiv faptul ca acestia raspund in solidar in fata autoritatii contractante. De asemenea se vor specifica partile din contract executate de fiecare asociat in parte. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): , Cerinta nr. 1CertificatdeatestareISO-9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 13:05