Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE APA IN COM.VALEA CALUGAREASCA


Detaliu pentru invitatia numarul 347158
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA CALUGAREASCA
Numar invitatie: 347158/22.05.2013
Denumire contract: ? REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE APA IN COM.VALEA CALUGAREASCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA CALUGAREASCACod fiscal: 2845400, Adresa: SOS.NATIONALA, NR.204, Valea Calugareasca, Telefon: +40 0244235444, Fax: +40 024423655/+40 0244235333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (adm publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE APA IN COM.VALEA CALUGAREASCA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de inlocuire a conductelor de apa si de extindere, inclusiv bransamente, conf.listelor de cantitati
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 297, 538 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 25950 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va posta scanata, in SEAP, pana la data limita pentru depunerea ofertelor, si va fi prezentata la Primaria Valea Calugareasca, in original, de catre toti operatorii economici, pana la data limita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90, alin (3), din HG 925/2006 si HG 1045/2011..In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privindcalit.de participant la procedura)Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Valea Calugareasca, in ceea ce priveste organizarea. derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Neacsu Vasilica, Baican Adriana, Andrei Daniela, Pavel Ionut Daniel, Anton Viorica, Stan Mariana, Mocanu Viorica, Mosoiu Elena.4.certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale (copie conf.cu originalul, original sau copie legalizata);5. certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat(copie conf.cu originalul, original sau copie legalizata).Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente activitatii de executie retele apa.- Prezentarea autorizarii societatii, de catre Biroul de Metrologie Legala, pentru montare apometre cu diametrele de 15, 25, 100, 150 mm, conform art.3, alin 2 din OG20/1992-ordonanta privind activitatea de metrologie, cu completarile si modificarile ulterioare; art.18, 19 din IML 605, aprobat prin HG 1660/2005- privond aprobarea unor instructiuni de metrologie legala; art.2, lit.d din HG 193/2002- privind organizarea si functionarea Biroului Roman de Metrologie Legala, sau similare.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs-Prezentare documente similare autorizarii societatii, de catre Biroul de Metrologie Legala, pentru montare apometre cu diametrele de 15, 20, 100, 150 mm
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,3, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 324384 lei (suma solicitata, pentru a nu fi considerata restrictiva, se va calcula dupa formula: S= valoare estimata contract/perioada de derulare a contractuluiXperioada solicitata de autoritatea contractantaS reprezinta suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impusModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 324384 lei si pentru o perioada de 3 luni., Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cuvaloarea estimata a contractului, in suma de 1297538 lei.Documente relevante: Bilantul contabil pe anul 2010, 2011, 2012, sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., 3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic, sau al carui angajament de participare a fost obtinut.- CV-uri personal de specialitate, copie dupa actele de studii pentru personalul de specialitate, copii dupa certificate de calificare , atestate profesionale si autorizari pentru personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.- Completare formularul nr.14 si 15, 2. Declaratie privind instalatiile, echipamentele, utilajele specifice lucrarilor de retele de apa, care vor fi folosite la indeplinirea contractului de lucrari.-Copie dupa documente care dovedesc proprietatea sau inchirierea instalatiilor, echipamentelor, utilajelor specifice lucrarilor de retele de apa, care vor fi folosite la indeplinirea contractului de lucrari, sau copie dupa alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie a instalatiilor, echipamentelor, utilajelor specifice lucrarilor de retele de apa, care vor fi folosite la indeplinirea contractului de lucrari ., 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani trebuie sa fi executat cel putin un contract similar, care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 8 km de retele de apa si/sau aductiuni de apa.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit sau similare., Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit sau similare .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer