Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - " Reabilitare si extindere spatiu verde si teren de joaca in comuna Dorolt , judetul Satu Mare "


Detaliu pentru invitatia numarul 320009
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DOROLT
Numar invitatie: 320009/07.02.2012
Denumire contract: " Reabilitare si extindere spatiu verde si teren de joaca in comuna Dorolt , judetul Satu Mare "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DOROLTCod fiscal: 3963889, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR.83, , Dorolt, Telefon: 0261-751238, Fax: 0261-751355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR.83, , Dorolt, Romania, cod postal: 447130, telefon: +40 261751238, fax: +40 261751355, persoana de contact: MARIA MATIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA, NR.83, Dorolt, jud. Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " Reabilitare si extindere spatiu verde si teren de joaca in comuna Dorolt , judetul Satu Mare "
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari ?Reabilitare si extindere spatiu verde si teren de joaca in comuna Dorolt, judetul Satu Mare?
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 156 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8400leiforme: Instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurariOrdin de plata confirmat de banca emitenta original, Perioada de valab: 60 de zile de la data limita de dep a ofertelorInstrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care gar poate fi retinuta de AC.Aceasta are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele sit: -isi retrage oferta in perioada de valab;
-oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contr de achiz in perioada de valab a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castig, nu constituie gar de buna exec in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr;Daca CNSC respinge cont depusa de op econ, AC va retine din gar de part a ofertantului contestator o suma de 4200, 15 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.- Printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau- Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Se solicita prezentarea urmatoarelor documente de participare: ? Certificat de participare cu oferta independenta? Declaratie privind calitatea participantului la procedura? Declaratie potrivit art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu putere de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt dl. primar Mihai Gaman, dl viceprimar Vincze Alexandru Iosif, d-na contabil Savianu Maria ?i dna. secretar Farcas Ana.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu excep?ia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declara?ia ini?iala pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 .Cerinta nr. 2Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile de mai jos: ? Se afla in faliment;? Nu si-a achitat obligatiile fiscale, ceea ce poate conduce la blocarea conturilor;? In ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile acestuia, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? A fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? Prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr.2;? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa prezinte situa?ia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa prezinte situa?ia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.c. Cerintele formulate pentrusituatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.d. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).e. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu excep?ia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declara?ia ini?iala pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 . Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN 8130 - Activitati de intretinere peisagistica ca obiect principal sau secundar de activitate, acestaeste autorizat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment)sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicPrecizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu excep?ia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declara?ia ini?iala pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Ofertantultrebuie sa depuna bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010), inregistrat la organele competente.Cifra globala de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de minim 840.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca areexperienta similara in executarea lucrarilor cefac obiectul contractului, prin executarealucrarilor, in maxim 2 contracte, a carorvaloare cumulata a fost de minim 400.000 lei, fara TVA. Lucrarile trebuie sa fi fostexecutate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca areasigurate echipamentele, utilajele, mijloacelede transport necesare pentru indeplinireacontractuluiSe solicita ca cerinta minima dovada detineriisi disponibilizarii a cel putinurmatoarelor utilaje/echipamente: DenumireCapacitateNr. Buc.Remorcabasculanta- 1Tractor/UtilajTransportmarfa65CP1Miniexcavator- 1Motocultor- 3Miniincarcatorfrontal cucupa- 1Motoburghiu- 1Periemecanicacuratat drum- 1Generator- 1Bio Tocator- 1Motofierastrau- 2, Cerinta nr. 3Ofertantul va face dovada ca pentru derulareacontractului in bune conditii vor lucrapersoane cu pregatirea solicitata deautoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane pentru fiecaredin posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate., Cerinta nr. 4Manager de proiect (responsabil delucrare)Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasaraporturile legale existente intre persoananominalizata si operatorul economic caredepune oferta (contract de munca, contract deprestari servicii etc.) sau intentia ferma de aincheia un contract (declaratie pe propriaraspundere)., Cerinta nr. 5Inginer horticultora) Studii: - superioare absolvite cu diploma de licenta indomeniul horticolb) Experienta profesionala relevantaCel putin 3 ani in specialitate.c) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasaraporturile legale existente intre persoananominalizata si operatorul economic caredepune oferta (contract de munca, contract deprestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propriaraspundere)., Cerinta nr. 6Inginer horticultora) Studii: - superioare absolvite cu diploma de licenta indomeniul horticolb) Experienta profesionala relevantaCel putin 3 ani in specialitate.c) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasaraporturile legale existente intre persoananominalizata si operatorul economic caredepune oferta (contract de munca, contract deprestari servicii etc.) sau intentia ferma de aincheia un contract (declaratie pe propriaraspundere)., Cerinta nr. 7Responsabil cu calitateaRelatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasaraporturile legale existente intre persoananominalizata si operatorul economic caredepune oferta (contract de munca, contract deprestari servicii etc.) sau intentia ferma de aincheia un contract (declaratie pe propriaraspundere)., Cerinta nr. 7O persoana nu poate ocupa doua posturisimultan. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistemde management al calitatii raportate lasistemele de asigurare a calitatii bazate peseriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriilede standarde europene privind certificarea., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecta anumitestandarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de ManagementEcologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologicabazate pe seriile de standarde europene sauinternationale in domeniu, certificate deorganisme conforme cu legislatia comunitaraori cu standardele europene sau internationaleprivind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
tehnic 1
20
Descriere: Termenul de executie ofertat. Termenul de execu?ie maxim acceptat, peste care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni. Termenul de execu?ie minim realist sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 4 luni. Pentru o durata de executie mai mica sau egala cu 4 luni se acorda Ptehnic1 = 20 puncte.Pentu alta durata de executie decat cea prevazuta mai sus, punctajul se acorda astfel: Ptehnic1 = (durata minima / duratan) x 20, unde duratan = durata ofertata, durata minima = durata minima ofertata;Termenul de executie a lucrarilor va fi exprimat in luni calendaristice.
tehnic 2
20
Descriere: termen de garantie. Termenul de garan?ie minim acceptat, sub care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni. Termenul de garan?ie maxim realist peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 18 luni. Pentru un termen de garantie de buna executie mai mare sau egal cu 18 luni se acorda Ptehnic2 = 20 puncte.Pentu alt termen de garantie de buna executie decat cel prevazut la pct. 3.1 punctajul se acorda astfel: Ptehnic2 = (garantien / garantie maxima) x 20, unde garantien = termenul de garantie de buna executie ofertat, garantie maxima = termenul de garantie de buna executie maxim ofertat;Termenul de garantie de buna executie va fi exprimat in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer