Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in Zona B a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? - servicii de dirigentie de santier


Detaliu pentru invitatia numarul 344124
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 344124/20.03.2013
Denumire contract: ? Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in Zona B a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? - servicii de dirigentie de santier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in Zona B a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? - servicii de dirigentie de santier
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica ? dirigentie de santier, pentru supravegherea lucrarilor aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitareasi modernizarea spatiilor publice urbane in zona , ,B?? a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita?.Obiectivul de investitii il constituie regenerarea Zonei B din zona de actiune urbana delimitata de Planul Integrat de Dezvoltare Urbana a municipiului Targoviste, prin reabilitarea si modernizarea infrastructurii de utilitati publice, precum si prin reabilitarea si modernizarea spatiilor publice, in scopul transformarii intr-o zona atractiva din punct de vedere social si economic, atat pentru locuitorii si agentii economici care traiesc si isi desfasoarea activitatea aici, cat si pentru potentialii locuitori, investitori si turisti.Valoarea estimata fara TVA este de 511686 Lei. Cheltuieli diverse si neprevazute 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 511, 686 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.200, 00 de lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este de 4.291, 68 lei. Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 poate fi una dintre urmatoarele variante: - un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari - Formularul nr. 17 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;
- ordin de plata: in contul RO26TREZ2715006XXX000248, Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, CUI 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- numerar depus la casieria Primariei Municipiului Targoviste.Garantia de participare se va completa si se va depune in original la registratura Primariei Municipiului Targoviste si scanata in SEAP, semnata cu semnatura electronica. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare conform prevederilor Legii nr. 346/2004.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Cerinta 2 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Tertul sustinator (in cazul sustinerii) nu trebuie sa se afle in niciuna din situatiile de la literele a), c1) si d) ale articolului 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .2. Completarea si prezentarea Formularului 3 -Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se va prezenta atat de catre ofertant, subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; Ing. Tutuianu Ioan? Viceprimar; jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Constantin Balasa ? Director executiv Directia Tehnica; ing.Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executiv Directia economica; ec. Cerasela Ciuca - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri locali: Cioaca Nicolae Gabriel, Prisacaru Ciprian, Stan Daniel Cristian, Radulescu Catalin, Paunescu Mihai Andrei, Enache Lucian, Albu Andrei Bogdan, Babeu Pavel, Banescu Rodica, Bozieru Cosmin Petrut, Diaconu Diana Elena, Diculescu Maria, Dobanda Ion, Dumitrescu Claudiu, Georgescu Alen, Mocanu Livia, Motoc Honorius, Pantea Viorel, Patrascu Eugen, Raducanu Tudorica.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Vor depune Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceeasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura.Cerinta 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se va completa Formularul 5. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic. Modalitatea de indeplinire : Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC, respectiv: 7112-Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea;Note: 1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;2) In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;3) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.4) In etapa evaluarii ofertelor, AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 1.020.000 lei.Se va prezentaFisa de informatii generale.In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, se vor prezenta documente relevante din care va rezulta cifra de afaceri globala a ofertantului din ultimii 3 ani precum: bilanturi contabile depuse si inregistrate la organele competente sau alte documente edificatoare - in copie , ,conform cu originalul?? .Persoanele juridice straine vorprezenta, incopie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt fiecare din cei trei ani luati in considerare.Nota: a) In cazul unei asocieri, cifra de afaceri globala va fi indeplinita prin cumularea cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii.b) In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia., Cerinta 2: In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintei avand sustinerea unui tert, cifra de afaceri va fi prezentata in intregime de tertul sustinator.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art 186 alin. (1) din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm -instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere deautentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), Formular 7- Angajament privind sustinereafinanciara a ofertantului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.. Angajamentul privind sustinereafinanciara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica. Persoana care asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si ale art.69 indice 1."Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: O listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani (calculat pana la data limita de depunere a ofertelor), un contract similar in valoare de 500.000 lei fara TVA, sau maxim trei contracte similare a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 500.000 lei fara TVA.Se va prezenta Formular 8a Experienta similara pentru fiecarecontract care este luat in calcul.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (scrisori de recomandare, contracte, acte aditionale, procese verbale de predare-primire, facturi, extrase de cont, etc) emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa reiasa informatii referitoare la: ? Denumirea contractului;? Beneficiarul;? Perioada de prestare;? Valoarea serviciilor prestate;? Tipul serviciilor prestate;? Calitatea serviciilor prestate.Aceste certificate/documente se vor prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul?.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat lei, pentru echivalenta se va avea in vederecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare ., Cerinta nr. 3: Declaratie cu privire la efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului de conducere., Cerinta nr. 4 : Pentru asigurarea optima a serviciilor de dirigentie de santier prevazute in contract operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are la dispozitie, un personal format din minim 4 (patru) specialisti, din care: Expert principal 1 ? Lider de echipa? Manager de proiect, avand urmatoarele calificari si experienta profesionala: ? Studii superioareabsolvite cu dipoma de licenta;? Studii in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect;? Sa fi participat in calitate de lider/lider adjunct de echipa in cel putin 1 proiect si sa se fi implicat (indiferent de pozitia ocupata in cadrul contractului)intr-un contract cu obiect similar actualului contract., Expert principal 2: Inginer Drumuri, avand urmatoarele calificari: ? Studii superioareabsolvite cu dipoma de licenta in domeniul tehnic ;? Atestat ca diriginte de santier pe domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu? conform Ordinului nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioareExpert principal 3: Inginer Constructii Edilitare, avand urmatoarele calificari: ? Studii superioareabsolvite cu dipoma de licenta in domeniul tehnic;? Atestat ca diriginte de santier pe domeniul 6 ? Constructii edilitare si de gospodarire comunala conform Ordinului nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare;, Expert principal 4: Inginer Retele Electrice, avand urmatoarele calificari: ? Studii superioareabsolvite cu dipoma de licenta in domeniul tehnic;? Atestat ca diriginte de santier pe domeniul 9.1 - ?Retele electrice?conform Ordinului nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare;Operatorul economic participant va nominaliza persoane diferite pentru pozitiile de mai sus.Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 10a - ?Curriculum vitae? si Formularul 10b ? ?Declaratie de Disponibilitate?, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV-ul va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare : atestate/ autorizatii eliberate de Inspectoratul de stat in Constructii, conform Ordinului nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 5: Informatii privind subcontractantii. Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Lista va fi prez in orig, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontr.Daca exista subcontr, acestia se vor identif cf art.11 din HG925, impreuna si in conf cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Subcontractantii nu pot subcontracta serviciile la randul lor. La incheierea Contractului prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii ctr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta decat cu acordul autoritatii contractante., Cerinta nr.6: Informatii privind asociatii: Formularul nr.13 care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderulasociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face incontul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea inacordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catresubcontractant si catre cine transmite documente/corespondenta /verificaresubcontractantul. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: Formularul nr. 14; Formularul nr. 15 . In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va prezenta formularele 13, 14 si 15., Cerinta nr. 7: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cuprevederile art.190 alin. (1) din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), - Formular 16- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic , in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va punela dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 16.1 sau Formularul 16.2, dupa caz.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantulasociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori desupervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla inrelatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent cel putin pentru domeniul de servicii aferente contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer