Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Reabilitare sistem rutier pe DJ106L:Spring-Ungurei ?Rosia de Secas, km 0+0.000-km 16+300; DJ107B : DN1-Santimbru- Galtiu-Coslariu-Mihalt-Colibi-Rosia de Secas- lim. Jud. Sibiu, km 19+059- km 21+686- lucrari suplimentare pe DJ 106L : Spring-Ungurei- Ro


Detaliu pentru invitatia numarul 336218
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Alba
Numar invitatie: 336218/27.09.2012
Denumire contract: , , Reabilitare sistem rutier pe DJ106L: Spring-Ungurei ?Rosia de Secas, km 0+0.000-km 16+300; DJ107B : DN1-Santimbru- Galtiu-Coslariu-Mihalt-Colibi-Rosia de Secas- lim. Jud. Sibiu, km 19+059-km 21+686- lucrari suplimentare pe DJ 106L : Spring-Ungurei- Rosia de Secas, km 3+775.00- km 7+350.00??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/ +40 258811982, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Alba, Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Reabilitare sistem rutier pe DJ106L: Spring-Ungurei ?Rosia de Secas, km 0+0.000-km 16+300; DJ107B : DN1-Santimbru- Galtiu-Coslariu-Mihalt-Colibi-Rosia de Secas- lim. Jud. Sibiu, km 19+059-km 21+686- lucrari suplimentare pe DJ 106L : Spring-Ungurei- Rosia de Secas, km 3+775.00- km 7+350.00??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , , Reabilitare sistem rutier pe DJ106L: Spring-Ungurei ?Rosia de Secas, km 0+0.000-km 16+300; DJ107B : DN1-Santimbru- Galtiu-Coslariu-Mihalt-Colibi-Rosia de Secas- lim. Jud. Sibiu, km 19+059-km 21+686- lucrari suplimentare pe DJ 106L : Spring-Ungurei- Rosia de Secas, km 3+775.00-km 7+350.00??
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 806, 254.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de 14.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.2781 este 4586, 25 lei2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr.925/20064. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cod de inregistrare fiscala: 45625835. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formularulnr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.7.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezintaintreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr.25 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerea oferelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie sa va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formular 1 ? Declaratie privind eligibilitateaDocumentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34.2006se solicita si va prezenta si de tertul sustinator , daca este cazul.Cerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular 2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competante, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si texelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006Se va completa Formular 5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrulConsiliului Judetean Albasunt : Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean Alba, Cucui Alin Florin ? vicepresedinte, Roman Florin Claudiu ? vicepresedinte; Hurbean Mariana - Secretar al Judetului Alba; Marian Florin Aitai ? Director executiv; Opruta Elena - Director executiv adjunct. Consilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur; Cenusa Marin; Chiriac Raul Dumitru; Cira Grigorescu Gabriel; Cojocaru Igor; Cretu Simion; Daramus Eugenia Marcela; Dirzu Ioan; Dragosin Petru Romi; Filipescu Cornel; Fulea Dumitru; Fulea Ioan; Florea Ioan; Hategan Marius Nicolae; Ivinis Gheorghe Ioan; Marincas Ion; Mihai Nicusor Mircea; Mocan Angelica Elisabeta; Morar Lucian Mihai; Narita Virgil Nicolae;Oltean Ioan; Pasca Cristian Dan; Popa Romul; Pusca Nicolae; Racuci Claudiu Vasile; Sandea Dorin Gheorghe; Simion Marcel; Stan Marcel Ioan; Tatar Virgil; Truta Nicolae. Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoana juridece/fizice romana1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertelor).Persoane juridice/fizice straine1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati adresa);d)structura actionariatuluie)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domenii de activitate secundare;h)situatia societatii (ex. daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa prezinte informatiile generale precum si declararea cifrei medii de afaceri , pentru ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011)Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular 6 ? Informatii generale2009 ? 4, 23732010 ? 4, 20992011 ? 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa declare principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular 8 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa faca dovada ca au executat si dus la bun sfarsit, maxim 3 contracte similare, a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare de 800.000 lei (valoare fara TVA).Prin contracte similare se intelege: executie covoare asfaltice, lucrari de reabilitare, consolidare sau modernizare drumuri.Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala;sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Contractele prezentate ca experienta similara, trebuie sa se regaseasca in Formular 8., Cerinta nr.2 - continuareModalitati de indeplinireSe va completa Formular 8a ? Experienta similaraSe va prezenta: Copie dupa contract(e) prezentat(e) ca experienta similara, cu mentiunea ?conform cu originalul? sau dupa paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi. Recomandare din partea beneficiarului lucrarii. Proces verbal la terminarea sau intermediar sau final al lucrarilor din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate., Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa faca dovada ca dispun de utilaje, instalatii echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: -pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele, utilajele, instalatiile necesare indepliniri contractului.-pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere/contractele de inchiriere/acorduri de inchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr.3 - continuareIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheieat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Se va completa Formular 10 ? Angajament privind sustinerea tehnica (Sustinatorul va completa si Formular 1 , Formular 5, precum si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit a, c1 , d din OUG 34/2006)., Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa dispuna de resurse umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a) Sef santier(inginer, absolvent CFDP, cu diploma de inginer/licenta)b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatie valabila la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractuluic) Responsabil tehnic cu calitatea.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Modalitati de indeplinire: Se va prezenta Formular 11 ? Informatii generale privind angajatii ; Formular 12 ? Personal ce va fi angajat in contract; Formular 13 ? Angajamentul ofertantului privind resursele umane; Formular 14 ? CV pentru specialistii prezentati in Formular 12; Copii dupa diplome, autorizatii sau certificate detinute de specialistii angajati in contract, conf. Formular 12;, Cerinta nr.4- continuareFormular 15 ? Angajament in nume personal pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conf. Formular 11, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al respectivei persoane, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formular 16 ? Angajament privind sustinerea profesionala (Sustinatorul va completa si Formular 1 , Formular 5, precum si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit a, c1 , d din OUG 34/2006)., Cerinta nr.6In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplibneasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si oricare alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Modalitati de indeplinire: Se va completa Formular 18 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul de asociatie si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat( valoric si procentual din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei., Cerinta nr.6- continuareDaca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritate contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa detina certificatul ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care Op. Ec. nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat, autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Modalitate de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer