Achizitie publica - « ?REABILITARE STRAZI IN COMUNA PARTA, JUDETUL TIMI?? »
Detaliu pentru invitatia numarul 347355
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347355/24.05.2013
Denumire contract: « ?REABILITARE STRAZI INCOMUNA PARTA, JUDETUL TIMI?? »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PARTA (PRIMARIA PARTA)Cod fiscal: 16360642, Adresa: PARTA, NR.282, Parta, Telefon: 0256392264, Fax: 0265392264
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PARTA, NR.282, Parta, Romania, cod postal: 307396, telefon: +40 256392264, fax: +40 256392264, persoana de contact: MIHAI PETRICAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Parta, Nr.282, Judetul Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: « ?REABILITARE STRAZI INCOMUNA PARTA, JUDETUL TIMI?? »
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea consta in reabilitarea a noua strazi din comuna Parta, dintre care strada 384 este sector din drumul comunal DC 195, astfel: - STRADA 384 ; 350, 00 m(SECTOR DC 195 ? km 2+720, 00 m - km 3+070, 00 m)- STRADA 411; 411, 91 m- STRADA 733; 280, 54 m- STRADA 830; 208, 00 m- STRADA 1082; 208, 00 m- STRADA 1271; 204, 75 m- STRADA 1412; 263, 00 m- STRADA 1455; 262, 80 mLungimea totala a acestora fiind de 2 189, 00 m.S-au amenajat strazile laterale cu o latime a partii carosabile de 3, 50 m sau 4, 0 m functie de situatia existenta a acestora, cu acostamente de 2 x 0, 50 m.Racordarea marginilor partii carosabile a strazilor / drumurilor laterale cu margineapartii carosabile a drumului comunal se realizeaza cu raze cuprinse intre 3, 0 m ? 6, 0 m, functie de situatia specifica a fiecarui amplasament.Intersectiile dintre strazi, se rezolva prin racordarea marginilor partilor carosabilecu raze cuprinse intre 3, 0 m ? 9, 0 m, functie de situatia specifica a fiecarui amplasament.? ?STRAZILE 384, 733, 830, 1082, 1271, 1412, 1455??latime parte carosabila 5, 00 m??panta transversala in aliniament 2, 5 % - acoperis??latime acostamente: 2 x 0, 75 m??panta transversala acostamente 4 %??latime platforma 6, 50 m? ?STRADA 411??latime parte carosabila 4, 00 m??panta transversala in aliniament 2, 5 % - acoperis??latime acostamente: 2 x 0, 50 m??panta transversala acostamente 4 %??latime platforma 5, 00 mProfilele transversale cuprind elemente necesare executiei infrastructurii strazilorca: dimensiunile, respectiv pantele benzilor de circulatie si a acostamentelor, date privindamenajarea curbelor in plan si spatiu, elemente caracteristice dispozitivelor pentruscurgerea apelor, etc.Valoarea totala estimata a contractului, este de 1 609 284 lei fara TVA lei fara TVAAceasta cuprinde: , - 1 532 651 lei fara TVA - valoarea estimata pentru executia lucrarilor conform caietului de sarcini;
- 76 633 lei fara TVA -contravalaorea lucrarilor diverse si neprevazute, conform HG 28/2008, in cuantum de 5 %, aplicat la valoarea lucrarilor de C+M
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 609, 284 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 30 000 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO20TREZ6215006XXX008144 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Comuna Parta, cod fiscal 16360642- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Petricas Mihai ? Primar aproba procedura, Dunca Ioan ?Viceprimar-presedinte, Membrii : Cadarean Loredana, Petricas Carmen Iulia, Vinczan Gheorghe, Jorj Liviu Simion ; Expert cooptat : Ing. Zima Andrei;Consilieri locali : Dragan Daniel, Unipan Jiva, Todiruta Viorel, Latco Irina-Elena, Puiu Adrian, Bors Mihaela Felicia, Coroama Valentin, Radeanu Timotei5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a) Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitatecu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b) Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie; (conformprevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP)Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele b) si a), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;
- ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte ca obiectul deactivitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu a intrat in faliment, insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 3.000.000 lei. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, ofertantul va completa formularul de informatii generale (Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1) Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1 maxim 2 contracte care sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.500.000 lei fara TVA. Formular cu privire la experienta similara formularul nr 14; Pentru contractele de lucrari prezentate ca experienta similara se va atasa: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionala din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2) Resurse umane Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarilor.Cerinte minime personal de specialitate executie - 1 inginer specialitatea CFDP - Sef santier; - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul II - 1 responsabil control calitate; - 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestat de MMFPS si MECTS sau echivalent; Se vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat.Pt. CQ se va prezenta decizia interna de numire. Se va completa Formular 12I si Anexa 1 la Formular 12I -lista nominala cu informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Se vor atasa copii dupa CV si diplomele fiecarui responsabil, precum si declaratia de disponibilitate in care sa se prezinte acordul scris al fiecarei persoane nominalizate. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), 3) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? pentru executie-forumularul 12 I si anexa 2, 4 ) Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca dispune pe perioda de folosire efectiva in executia lucrarilor a urmatoarelor echipamente/utilaje/instalatii/echipamente tehnice: -cilindru compactor pamant -autogreder -excavator -repartizor asfalt -autobasculante ; -buldozer ;Ofertantul va completa si depune in original Formular nr. 12H insotita de lista anexa Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din sectiunea Formulare. Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare sau facturi sau rapoarte de inspectie sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul., ) Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora. Resursele mat si uman ale subcontr declarati se vor lua in considerare pt partea lor de implicare in contract. Se solicita prezentarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontract si specializarea acestora-compl Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;, 6) Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrarise va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb sa indepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Standarde de asigurare a calitatii ?i de protec?ie a mediului Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia lucrarilor similare de constructii, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 18:32