Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? REABILITARE TARG SAPTAMANAL ? HALA PIATA, COMUNA DOBROTESTI, SAT DOBROTESTI, JUDETUL TELEORMAN?


Detaliu pentru invitatia numarul 356700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Dobrotesti (Primaria Dobrotesti)
Numar invitatie: 356700/23.12.2013
Denumire contract: ? REABILITARE TARG SAPTAMANAL ? HALA PIATA, COMUNA DOBROTESTI, SAT DOBROTESTI, JUDETUL TELEORMAN?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dobrotesti (Primaria Dobrotesti)Cod fiscal: 6853279, Adresa: Comuna Dobrotesti, jud. Teleorman, Dobrotesti, Telefon: 0247336816, Fax: 0247336802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Dobrotesti, jud. Teleorman, Dobrotesti, Romania, cod postal: 147115, telefon: +40 247336802, fax: +40 247336816, persoana de contact: Manica Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria DobrotestiAdresa postala: Comuna Dobrotesti, Judetul Teleorman, Localitatea: Comuna Dobrotesti, Cod postal: 147115, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? REABILITARE TARG SAPTAMANAL ? HALA PIATA, COMUNA DOBROTESTI, SAT DOBROTESTI, JUDETUL TELEORMAN?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea de lucrari pentru obiectivul de investitii ?REABILITARE TARG SAPTAMANAL ? HALA PIATA COMUNADOBROTESTI, SAT DOBROTESTI, JUDETUL TELORMAN?.Valoarea estimata a contractului, conform devizului general intocmit de proiectant este de 856.069 lei, fara TVA.Cheltuieli diverse si neprevazute reprezinta 4.288, 00 lei reprezentand 0, 05009% din suma totala.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 856, 069 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip. 17.000, 00 lei.b)Mod. de constit. acceptate: 1. Scris. de garantie bancara, in original, in favoarea AC, pt. val. de 17.000, 00 RON si un termen de valab. de min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor (Form. 19 ).2. ordin de plata in contul RO78 TREZ 6085006XXX001601 deschis la Trezoreria Rosiori de Vede, benef. Comuna DOBROTESTI, confirmat de catre banca se poate prezenta, cel mai tarziu, la data si ora deschiderii ofertelor.3. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare.c) c) In cazul depunerii de oferte in asociere, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.d) Gar. de particip. nu poate sa fie constit. de catre subcontract.e). Ofertantii pot constit. gar. de particip. conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim. IMM, in aceasta sit. au oblig. de a face dovada ca reprez. IMM. Se va atasa Form.20 completat. f). In cazul asocierii, este necesar ca toti asoc. sa faca dovada ca reprez.IMM.f) Modalitatea de restituire: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006. NOTA: Pt.pers.juridice straine ? garantia bancara, se va prezenta in original si traducerea autoriz. in lb. rom.Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC si se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelorcu 3 zile.
Garantie de buna executie
a) 5 % din valoarea contr. de lucr. (excl. TVA). Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011.2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006. b) ACva restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.NOTA: IMM beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutede art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitateaB.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ?independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011?.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011?.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana. NOTA: 1.Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura.2.Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificatele de plata a taxelor si impozitelor locale (pentru sediul central al ofertantului) trebuie sa certifice faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in cazul datoriilor se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii (Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).A.3) Operatorii economici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Modalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.A.4) Operatorii economici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Modalitatea de indeplinireB.4) Se va completa Formularul nr. 5 ? Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Acest formular se solicita si tertului sussinator/subcontractantului.Nota: Persoanele care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt : Primar: Manica IonViceprimar: Purcel IonSecretar: Manea NiculaeContabil: Porojan VasileConsilier juridic: -Responsabil Achizitii: Grigorita ConstantinMembrii consiliului local: Linta Viorel, Ionete Iulica, Grama Iancu, Belivaca Paun, Cristea Domnu, Anghel Vasile, Buturuga C-tin, Dabu Niculina, Negoi Milica, Paun Marin, Traistaru Victorina, Laibar ViorelA.5) Operatorii economici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura). Persoane juridice/fizice romane si/sau straineA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, emis de ORC, din care sa rezulte: a.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b.sediul social, sedii secundare c.structura actionariatului;d.numele reprezentantilor legalie.domeniul de activitate principale si secundaref.situatia actuala a societatii (faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.B.2.a) Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofeertantului declarat castigator certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura conf. art.180, art.181, lit.a), c1) si d), art 69.1din OUG 34/2006., A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim1.700.000 lei sau echivalentul sumei in EURO la cursul BNR valabil pentru anul respectiv.Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor trei ani financiari-se vacompleta Formularul nr. 6 in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare-Prezentarea biilanturilor contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistratede organele competente, sau orice alte documente documente edificatoarecare sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare aacestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.Nota: Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacit.tehn/ prof. poate fi sustinuta si de tert.Tertul nu trebuie sa se afle in sit.care determina exclud.din proced. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle insituatiile care determina excluderea din procedura conf., art.180, art.181 lit.a), c1), d) si art. 69 (1) din OUG 34/2006., A.1) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, inultimii cinci ani (calculati prin raportarea la data limita de depunere aofertelor), lucrari similare, a caror valoare cumulata safie cel putin egala cu: 851.781 lei (fara TVA) sau echiv.in EUROSe vor prezenta cerificari de buna executie emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul privat beneficiar; care confirma lucrarile executate prin maxim 3 contracte de lucrari similare, sau contracte prezentate in copie stampilate si semnateconform cu originalul., A.2) Op. ec. va dovedi ca are in proprietate/ dispune de echipamentele/utilajele/autovehicolele mentionate in Formularul 8- Buldoexcavator- Autobasculante- Cilindru compactor- Statie de betoane- pompa de beton- macara- pompa sapa- AutobetonieraOfertantul va face dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor printr-un angajament de punere la dispozitie a utilajelor solicitate prin fisa de date a achizitiei.Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/ lista inventar sau orice altfel de documunte. Cerinte obligatorii: Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere., A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare indeplinirii contractului: Cerinte obligatorii: 1.Manager de Proiect: studii superioare, minim 3 ani experienta profesionala generala, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Cerinte obligatorii: 2. Inginer/subinginer instalatii pentru constructii, minim 3 ani experienta profesionala generala, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.Cerinte obligatorii: 3- Responsabil tehnic cu executia (RTE) sau echivalentul acestuia, atestat pentru lucrari de constructii civile si industriale, care va indeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia constructii civile si industriale. Persoana nominalizata ca RTE va fi atestata de catre MDRT, in conformitate cu prevederile H.G. 731/1991 si Ordinul MLPAT 773/2003, art. 9, domeniul de constructie I. Atestatul va fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;se va prezenta atestatu si declaratia de disponoibilitate pentru acesta.Cerinte obligatorii: 4.Manager calitate - absolvent studii superioare, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul calitatii;Cerinte obligatorii: 5.ResponsabilSSM -cu experienta in cel putin un proiect similar.6. sudor autorizati ISCIR;7. betonist;8. fierar betonist;9.pavator10. peisagist11. dulgher;12. faiantar;13 munictor necalificat;Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie precizata, semnate de fiecare titular in parte.Pentru specialisti se vor prezenta: -Formularul nr. 10, insotit de anexa la acesta (Curriculum vitae in formatEUROPASS), declaratii de disponibilitate, diplome, certificate/atestate, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru RTE se va solicita doar atestat si legitimatie.Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sarezulte detinerea pregatirii si competentelor/calificarilor profesionale alepersonalului de specialitate propus.Nota: In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documentesuport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: - cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca alepersonalului invocat si/sau contractele de prestari servicii ori alte forme decolaborare intre ofertant si persoanele respective, in conditiile in careautoritatea contractanta nu impune nicio restrictie in acest sens;Se permite si prezentarea unui angajament si doar daca este declaratcastigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cuexpertul/expertii propusi- documente de natura recomandarilor/referintelor de labeneficiari/angajatori din care sa rezulte indeplinirea cerintelor privindprofilul/experienta specialistilor propusi, respectiv cel putin urmatoareleinformatii: - denumirea proiectului in care a fost implicat expertul, pozitia detinuta incadrul proiectului, perioada de derulare a proiectului in format luna, an;
-principalele responsabilitati ale expertului in cadrul proiectului.- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatireaprofesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate intermen de valabilitate la data linita de depunere a ofertei. A.1) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere aofertei., A.2) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere aofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer