Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? REABILITARE TERMICA - 4 BLOCURI DE LOCUINTE ?


Detaliu pentru invitatia numarul 353614
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 353614/11.09.2013
Denumire contract: ? REABILITARE TERMICA - 4 BLOCURI DE LOCUINTE ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Simon Laszlo;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Simon Laszlo;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? REABILITARE TERMICA - 4 BLOCURI DE LOCUINTE ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot. nr.1: Str. BrasovuluiNr.6, P+2, 6 apartamenteValoare estimate initiala C+M din devizul general =143.206, 00 leiDiverse si neprevazute =7.249, 00 lei (5% )Toatal valoare estimate =150.455, 00 leiSuplimentari 20%, conf. art.122 lit.j) =30.091, 00 leiLot. nr.2: Str. Nicolae Balcescu nr.19, P+2, 2 apartamenteValoare estimate initiala C+M din devizul general =166.524, 00 leiDiverse si neprevazute =8.703, 00 lei (5% )Toatal valoare estimate =175.227, 00 leiSuplimentari 20%, conf. art.122 lit.j) =35.045, 40 leiLot. nr.3: Str. Harghita Nr.11, P+3, 9 apartamenteValoare estimate initiala C+M din devizul general =193.395, 00 leiDiverse si neprevazute =9.997, 00 lei (5% )Toatal valoare estimate =203.392, 00 leiSuplimentari 20%, conf. art.122 lit.j) =40.678, 40 leiLot. nr.4: Str. Mihail Sadoveanu Nr.33/D, P+4, 20 apartamenteValoare estimate initiala C+M din devizul general =234.992, 52 leiDiverse si neprevazute =23.554, 39 lei (10% )Toatal valoare estimate =258.546, 91 leiSuplimentari 20%, conf. art.122 lit.j) =51.709, 38 leiValoarea estimata 787.620, 9lei=valoarea estimatacontractului initial 738.117, 52+ valorea estimata pentru diverse si neprevazute 49.503, 39.Optiuni: Lucrarile similare se vor executa conform prevederilor art.122 lit. j din OUG nr. 34/2006.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 787, 620.91 - 945, 145.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lot 1- 2.800, 00 lei/lot, lot 2? 3.300, 00 lei/lot, lot 3? 3.800, 00 lei/lot, lot 4? 4.600, 00 lei/lotIn cazul depunerii ofertei pentru mai multe loturi, se va calcula cumulat .Garantie de participare in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita la alegere, virament bancarsau instrument de garantare emis in conditiile legii de o bancaori de o societate de asigurari, in original Formularul 1. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin. (4) din HG nr. 925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contul RO44TREZ3515006XXX002142 deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc. AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, cand se afla in urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza semnarea contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Prevederile mentionate se aplica si cand contestatorul renunta la contestatie.Contestatiile in fata CNSC, daca respinge contestatia, ACva retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta, conf. art. 278 1lit.a) din OUG nr. 34/2006: va retine: lot 1- 1432, 06 lei/lot, lot 2? 1665, 24 lei/lot, lot 3? 1933, 95 lei/lot, lot 4 ? 2349, 92 lei/lot
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, conform art. 90 din HG nr.925/2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) se aplica corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Cand AC are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma depusa decontractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC careprezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa AC in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, la art. 91 din HG nr.925/2006.Perioada minima de garantie de buna executie nu se confunda cu Perioada minima de garantie a lucrarilor.Perioada minima de garantie de buna executie: 36 luni
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent( anexa nr.65)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (anexa nr.66)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese)Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Szoke DomokosViceprimar- Antal AttilaDirector executiv ? Meckl TündeSef birou- Orban RozaliaConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaReferent ? Molnar MariaReferent - Mihalyfalvi JolanConsilier ? Simon LaszloConsilieri localiBokor MartonChindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus AttilaNota: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie 1. Certificat constatator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.3.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. bilantul contabil sau extrase de bilant in ultimii 3 , (2010, 2011, 2012)2. cifra medie de afaceri de cel putin?lot nr.1- 150.000, 00 lei/lotlot nr.2? 200.000, 00 lei/lotlot nr.3? 250.000, 00 lei/lotlot nr.4 ? 350.000, 00 lei/lotin domeniul de activitate aferent contractuluidin activitatea de lucrari de constructii montaj-constructii civile;Se va prezenta Anexa nr.11 ?Informatii generale? continand informatii privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractuluiNota: a). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONb) Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea si a altor documente, decat exercitiu financiar, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.c) Se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comercialaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani care vor contine valori, perioada si locul executarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;Se considera contract similar: - Se considera contract similarreabilitare termicaLista va cuprinde doar lucrari similare: cel putin un contract similar cu o valoare de min.: lot nr.1- 100.000, 00 lei/lotlot nr.2? 130.000, 00 lei/lotlot nr.3? 150.000, 00 lei/lotlot nr.4 ? 200.000, 00 lei/lotSe va prezenta: Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarealucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Nota: a). Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 2008-2012b). In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea/lucrarile contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai susc). Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008; 2009; 2010; 2011 ; 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.roAnul 2008 1 ? = 3, 6827 RONAnul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 20121? = 4, 4560 RON, II. Informatii referitoare la dotari tehnice-.anexa nr.39-declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa aiba in dotare cel putin urmatoarele utilaje: minimum 1 set / 640 m2 ; pentru blocurile P + 4 schele metaliceNota: a) Ofertantul trebuie sa prezinta actul doveditor al intrarii in proprietate al utilajelor (contractul de vanzare cumparare, punere la dispozitie, factura fiscala, etc.), saub) Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje., III. Informatii referitoare la personal1. declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat pe specialitati si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;CV- uri semnate in original;diplome, certificate, atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL, 2. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, CV- uri semnate in original;diplome, certificate, atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL, 3. informatii referitoare la la studiile, pregatirea profesionala si calificarea inginerului/subinginerului constructor, cu experienta in domeniul constructiilor - pentru functia de sef santier.- CV- uri semnate in original;diplome, certificate, atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL sau declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului, 4. informatii referitoare la responsabil tehnic cu executia de care dispune ofertantul- atestari etc. conf Legea 10/1995;
- extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL sau declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului, IV.Anexa nr.18 ? lista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor
In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Se solicita- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Actele trebuie sa fie in conformitate cu cerintele specificate pentru ofertant la capitolul respectiv.
La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
In cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea ofertei comune, fiecare partener va trebui sa prezinte in mod obligatoriu documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale., V. Anexa nr. 44 (model de acord de asociere) completat, in original sau copie lizibilia - In cazul asociatiilor (consortiilor).Nota: Se va prezenta:
-denumirea societatilor asociate;
- nominalizarea liderului asociatiei si imputernicirea acestuia de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor;
-partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, - imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.
In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, pentru situatia economica si financiara si pentru capacitatea tehnica se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor care formeaza asocierea. 1. in sistemul de management al calitatii in constructii: Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent emise de organisme stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, pentru activitatea de executie de lucrari de constructii constructii montaj-constructii civile, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 9001:2008 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in Romaniasauin alte state, 2. in sistemul de management de mediu: Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent emise de organisme stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene pentru activitatea de executie de lucrari de constructii montaj-constructii civile valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 14001:2005 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in Romaniasauin alte statePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer