Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Reabilitarea lucrarilor de CES zona Vitanesti?, Judetul Vrancea


Detaliu pentru invitatia numarul 340871
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Numar invitatie: 340871/12.12.2012
Denumire contract: ? Reabilitarea lucrarilor de CES zona Vitanesti?, Judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Adriana Balan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Adriana Balan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Reabilitarea lucrarilor de CES zona Vitanesti?, Judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea lucrarilor de CES zona Vitanesti?, Judetul Vrancea ce constau in lucrari de reabilitare a drumurilor de exploatare cu rol antierozional, canale si debusee, lucrari hidrotehnice pe ravene, plantatii de protectie antierozionala, executia unor lucrari noi: CH pe canale, praguri si traverse, cleionaje sigarnisaje.
II.1.6) CPV: 45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 081, 628 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 161632 lei.Pentru o garan?ie de participare depusa in valuta echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi ? 90 zile calendaristice, de la data depunerii ofertelor. Modalitate de constituire: Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art. 86, 87. Date pentru constituirea garantiei de participare: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contul RO09TREZ7045009XXX009642- Trezoreria Sector 4, CIF 29275212. IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec. este de 10% din val.ctr.fara TVA. Modul de const.a gar.de buna ex.: conf.pre.art.90, alin 1 si 3 din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulter.In cazul in care partile convin const gar de part conf art.9, alin.3, contract.are oblig de a deschide la trez.statului un cont de disp distinct la disp autorit.contract.Suma initiala care se depune de catre contract., in contul de disp.astfel desch.va fi de 2% din val.ctr., fara TVA. Pt. atingerea sumei coresp.a proc.de 10%, stab, autorit.contract.va efectua retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care executantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cuHG 925/2006art. 92, alin.(4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelora) Declaratie privind eligibilitate in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormular 12 Ab) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare Formular 12 Bc) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 Cd) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare (va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator daca este cazul)Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Director general ? Adi Florinel Barbu2. Director general adjunct - Ciprian Mircea Blejan3. Director tehnic ? Cornel Popa4. Director economic ? Iuliana Claudia Toma5. Consilier juridic ? Vasilica Sturzu6. Sef serviciu achizitii publice ? Lina Gruiae) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privindpunerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;f) Certificatul de taxe si impozite locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;g) Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul, semnate si stampilate cu mentiunea? conform cu originalul?. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata, cu mentiunea Conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana Persoane juridice romane: a) Certificat constatator eliberat Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in prezentul certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune ? Conform cu originalul - . Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata . In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoane juridice straine: a) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani , vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.b)Certificatul de atestare in executia lucrarilor de IF conform Ordinului 182/2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privindatestareapersoanelor fizice si juridice care au capacitatea de a desfasura activitati de IF, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 223/07. IV. 2009.Certificatul de atestare va purta viza pentru anul 2012c)Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? urilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generala privind situatia economico-financiara: Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs. Cifra medmedie globala pe ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs. Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie de cel putin 8081628 lei. Echivalarea in EURO pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv., Informatii prin care sa se demonstreze ca la momentul semnarii contractului operatorul economic, va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa de executie a lucrarilor. Confirmarea faptului ca ofertantul, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de cel putin 1.102.040 lei, in perioada impusa (maxim 3 luni) de executie a lucrarilor.Documentele depuse vor avea obligatoriu definita destinatia resurselor financiare ca fiind pentru investitia ? Reabilitarea lucrarilor de CES zona Vitanesti?, Judetul Vrancea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. 1 manager de proiect cu studii superioare de specialitate in domeniul Imbunatatiri Funciare si sa detina diploma de manager de proiec; - 1 sef de santier - cu studii de inginerie in domeniul constructiilor de IF (minim 3 ani experienta specifica in activitatile din cadrul proiectului); - 1 RTE atestat tehnico-profesional pentru domeniul constructiilor de Imbunatatiri Funciare. Trebuie sa fie angajatul societatii ofertante sau orice forma de acord de participare conform legii. Se vor prezenta in mod obligatoriu copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?: diploma de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata si CV copie atestat RTE., Declaratie privind utilajele, instalatiile, laboratoarele ( autorizate), echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul castigator va prezenta pentru utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele (autorizate) care nu sunt in proprietatea sa, dar sunt inchiriate sau luate in conventie contractul de inchiriere sau conventia., Informatii privind subcontractantii Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti. Subcontractantii declarati in oferta nu pot fi schimbati pe parcursul derularii contractului decat cu acordul autoritatii contractante, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Fisa de informatii privind experienta similara ? prezentarea a cel putin unui contract sau cel mult a trei contracte de executie lucrari similare cu o valoare cumulata de minim 8081628 lei (fara TVA) realizate in ultimii 5 ani. Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executarea lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent ? in domeniul IF ., Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza conform ISO 14001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara-Punctajul pentru factorul de evaluare pretul se acorda astfel: a)-pentru valoarea minima a factorului de evaluare se acorda 85 de puncte;b) pentru o valoare a factorului de evaluare superioara celeiprevazute la litera a)se acorda puctajul;Pn=(pretminim/pretn)xpunctajul maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului vor fi preturile totale pentru executia lucrarii, fara TVA
Perioada de garantie
15
Descriere: Componebta tehnica-punctajul pt fact. de eval.perioada de garantie a lucr.se acorda astfel: Punctaj maxim alocat 15 puncte. Pentru o perioada de garantie sub 2 ani oferta va fi considerata neconforma.Pt. un termen de garantie de 2 ani se aloca 5 puncte.Pt. un termen de garantie de 3 ani se aloca 10 puncte.Pt. un termen de garantie de 4 ani se aloca 15 puncte. Pt. o perioada mai mare de 4 ani oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In conf. cu art.40 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer