Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr.6 Voluntari - Judetul Ilfov?


Detaliu pentru invitatia numarul 337115
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEAN
Numar invitatie: 337115/11.10.2012
Denumire contract: ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echipareainfrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr.6 Voluntari - Judetul Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEANCod fiscal: 4192545, Adresa: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 2127534/2125693, Fax: +40 2127534/2125699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010446, telefon: +40 2127534/2125693, fax: +40 2127534/2125699, persoana de contact: Gabriel Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean, Str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti-Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echipareainfrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr.6 Voluntari - Judetul Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de executielucrari - ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echipareainfrastructurii sociale la Centrul de Plasament nr.6 Voluntari - Judetul Ilfov?
II.1.6) CPV: 45215215-7 - Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 202, 883.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 44.057 lei fara TVA.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de depunerea a garantiei de participare se va face conform art.86, alin.1 din HG.925/2006, respectiv prin: - prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- Ordin de plata in contul nr.RO58TREZ4215006XXX000266, deschis la Trezoreria judetului Ilfov, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului.Dovada garantiei de participare, in original, se va prezenta in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona ?Garantie de participare?. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare separat s-au in plicul/plicurile ce contine/contindocumentele de calificare, propunerea financiara, respectiv propunerea tehnica, vor fi respinse la deschidere. Garantia departicipare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre autoritatea contractantadupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale caror oferte au fost desemnate caswtigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Conform prevederilor art. 2781 alin.(1), lit.b) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatarului parte din garantia de participare respectiv5.940, 75leifara TVA.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieeste de 10%din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 5 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratieprivind eligibilitatea-Declaratiesemnata si stampilatade reprezentantullegalal ofertantului completata in conformitate cuFormularul12A.Ofertantul nutrebuie sa se incadrezein situatiile prevazutelaart.180 din O.U.Gnr.34/2006, modificata si completata;
-Declaratie privindneincadrarea in prevederileart.181 lit.a), lit.c)^1 si lit.d) din O.U.G nr.34/2006-Declaratiesemnata si stampilatade reprezentantul legalal ofertantului completata in conformitate cuFormularul 12B.Ofertantul nu trebuie sa se incadrezela art.181, lit.a), lit.c)^1 si lit.d) din O.U.G nr.34/2006, modificata si completata;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Ofertantul trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale pentru a participa la procedura de achizitie. Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului completata in conformitate cuFormularul 12C;
-Dearatie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membriin cadrul consiliului de administrate/organ de conducere sau de supervizare s/sau are actionari ori asociat persoane care sunt sot/sotie ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului completata in conformitate cu Formularul 7.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marian PETRACHE - Presedinte-Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cristina MANICEA-Vicepresedinte ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Mihai BARBU- Vicepresedinte ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Persoanele care semneaza documente emisein legatura cu sau pentruprocedura de atribuire: Monica TRANDAFIR-Secretar al Judetului- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;IonelFlorin NAE ?Director Executiv - Directia Juridica si Administratie- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Irina SULIMAN-Sef Serviciu- Serviciul Juridic- Contencios, Avizare Legalitate Acte- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Adela Steliana RALEA-Consilier juridic- Serviciul Juridic- Contencios, Avizare Legalitate Acte- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Bogdan COSTEA-Director Executiv-Directia Economica- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marilena PADURE- Sef Birou-Biroul Buget, Venituri si Cheltuieli ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Melania RUSNAC- Sef Serviciu Contabilitate Salarizare - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Gabriel ?Mihai CONSTANTIN- Directorexecutiv-Directia Lucrari Publice- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Constantin CALINOIU-Sef Serviciu-Serviciul Lucrari Publice si Achizitii- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Persoane care aproba bugetul- Lista consilierilor judeteni: BolintineanuGHEORGHE ?Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marin BRANZOI- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Stefan BURLACU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Florin CristianDRAGAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Petra DUMITRACHE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ana-Maria DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Catalin DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionel DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Vasile DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Lucian ENACHE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Sebastian Daniel GEANTA ? Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionut Ciprian GROSU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marius Grigoras IANCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Alexandra MARGARIT- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Constantin NITA- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Mihai Sandu NITA- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cornel Constantin OFITERU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Florin PANTAZI- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Nicolae PAUN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Tanase PETRE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cristache RADULESCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Stefan RADULESCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Gheorghe ROMAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Andrei SCUTELNICU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionel- Robert STEFAN-Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Avand in vedere prevederileOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, publicat in: Monitorul Oficial Nr.701 din 20 octombrie 2010, se adauga in cadrul documentelor de calificare ca si document obligatoriu Formularul 6.;
-Certificate fiscale emise de catre autoritatile publice localeprivind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Trebuie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificate de sarcini fiscale, emise de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Trebuie prezentata situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Declaratieprivind incadrarea in categoria intreprinderilor micii si mijlocii.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.ATENTIE!!!!Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana si legalizate la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Rezultatul exercitiilorfinanciarepe anii2009, 2010 si 2011.Se vor atasa Bilantul la 31 decembrie 2009;bilantul la 31 decembrie 2010;bilantul la 31 decembrie 2011.Bilanturile vor fi vizate si inregistrate de organele competente, prezentate in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cumentiunea, ,conform cu originalul, ,.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus, Cerinta nr.2Declaratieprivind mediacifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Mediacifrei de afaceri globale sa fie egala sau mai mare decat 4.405.766, 66lei fara TVA.Fisa de inf. gen. cu decl. privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Se va prez.(formularul B2) info. gen. privind media cifrei de afaceri globale pe ultimiiani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obl. sa pre.formular B2. In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind cap. financiara a ofer. poate sa fie indep.prin cumul de grupul de asociati.In conf.cu preve. art.186, alin.(1) si (2) din O.U.G nr.34/2006 cu modi. si compl.ult., cap. ec.si fina. a ofert./cand. poate fi sust. pt. indep. unui cont., si de o alta pers., indi. de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2-Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in domeniul executiei de lucrari civile: Ofertantul trebuiesa faca dovada ca a executatin ultimii 5 ani maxim treicontracte de executie de lucrari constructii civile a caror valoare fara TVA, insumata sa fie egalasau mai mare de 2.202.883, 33leiPentru a se demonstra experienta similara, se vor prezenta urmatoarele documente: -fisa de experienta similara;
-certificari de buna executie si anume: -procesul verbal de receptie la terminarealucrarilor;
-Recomandare din partea beneficiarului, aceasta trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la efectivele medii anualeale personajului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr. 4-Decl. privind listapers. resp. cu indep. contr.Cerintele minime privind pers. tehnic de speci. alocat realizarii contr: -Sef punct de lucru - inginer/subinginercu studii superioare in dome. constructiilor.-Resp. tehnic cu executia - inginer sau subinginer in domeniulconstructii civile, autorizatievalabila la data depunerii ofertelor.-Resp. inst. termice si sanitare-inginer/subinginerspecialitatea instalatii termice.-Resp. instalatii electrice- inginer/subinginer speci. instalatii electrice.-Resp.cu controlul tehnic de calitate-numitprin dispozitieinterna avand specialitatea in unul din domeniileCCIA/IC/CFDP/IUDRsau echivalent, cu exeprienta in domeniu (control tehnic de calitate, executie. Disp. pe perioadaderularii contractului. Pentru fiecare dintre persoanele responsabile cu indeplinirea contractului se vaprezenta CV-ul (Formular F10. Decla.de dispo.pt.pers.declara ca fiind resp cu indep.contractului., Cerinta 5Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine utilajele necesareexecutari lucrarii. Ofertantulva prezenta lista utilajelorpe care le detine in proprietate sau inchiriere sau in doatrea subcontractantilor pentrupartile din lucrare care vor fi subcontractante sau un angajament., Cerinta 6Laborator de incercari gradul II.Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator de incercari gradul II (propriu sau cu contract de prestare/colaborare/angajament) autorizat pentru determinarile necesare executiei lucrarilor din cadrul acestui contract, Cerinta nr 7Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti, Continuare cer.7-Fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica (in exprimare valorica) va completa cu propriile date Formularul B.2-(se va completa doar informatii generale fara a completa sectiunea legata de cifra de afaceri).Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art.11 din HG 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006., Continuare ceri.7-Subcontractare este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv;
- ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi;
- ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
- subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor., Conti. cerinta.7-La incheierea Contractului de achizitie publica prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 8-Informatii privind asociatii-Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei., Continuare Cerinta 8-Informatii privind asociatii-Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor. Individual si colectiv, si ca lider al asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana pe intreaga durata a contractului., Continuare Cerinta 8-Informatii privind asociatii-Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In conformitate cu art.190, alin.(1) si (2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, Continuare Cerinta 8-Informatii privind asociatii-de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181(lit.a, c^1 si d) din OUG nr.34/2006.Angajamentulferm trebuiesa reprezinteun instrument juridic incheiat in forma autentica care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Cerinta nr. 1Informatii privind standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termenul privind garantia lucrarilor
10
Descriere: 1) pentru cea mai mare garantie (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica10puncte;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesarea directa a fisierului publicat in SEAP(www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer