Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale-Scoala cu clasele I-VIII Paul Banica din municipiul Targoviste??- furnizare dotari specifice si mobilier


Detaliu pentru invitatia numarul 337968
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 337968/23.10.2012
Denumire contract: , , Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale-Scoala cu clasele I-VIII Paul Banica din municipiul Targoviste??- furnizare dotari specifice si mobilier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municipiului Targoviste, str.Revolutiei 1-3, Targoviste, Romania, cod postal: 130011, telefon: +4 0245611222, fax: +4 0245217951
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Targoviste, str. Revolutiei, nr.1-3, Targoviste, judetul Dambovita, cod 130011, corp B, etaj 2, camera 15.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale-Scoala cu clasele I-VIII Paul Banica din municipiul Targoviste??- furnizare dotari specifice si mobilier
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de dotari specifice si mobilier in cadrul proiectului: «Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale-Scoala cu clasele I-VIII Paul Banica din municipiul Targoviste »
II.1.6) CPV: 37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare : Lot 1:1.349, 00 lei, Lot 2:1.040, 00 lei din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.278 indice 1 este : Lot 1:674, 50 lei;Lot 2: Nu e cazul.Perioada de valabilitate a garantiei: cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara /societate de asigurari - formular nr.16 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contul RO26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se va completa si se va depune in original la registratura Primariei Municipiului Targoviste.Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificativecorespunzatoare. Se va prezenta formular 17. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr.925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta safinanciara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-. Se vaprezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Dovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independent3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se va prezenta atat de catre ofertant, subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire-care au aprobat bugetul prezentei proceduri sunt: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; Ing. Tutuianu Ioan? Viceprimar; jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Marius Constantinescu ? Administrator public; ing. Constantin Balasa - Director executiv Directia Tehnica; ing.Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executiv Directia economica; ec. Cerasela Ciuca - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri municipali care au participat la sedintele de CL la data aprobarii/revizuirii bugetului proiectului: Ana George Bogdan , Babeu Pavel, Baluta Vasile , Briceag Paul Robert, Danciulescu Ion, Diculescu Maria, Fratila Ioan Cezar, Ilie Valentin, Lita Ion , Motoc Honorius, Pantea Viorel, Paraschiv Cornelia, Paunas Maria Roxana, Raducanu Tudorica, Rusescu Gheorghe, Stanescu Iulian, Serban Alexandru, Tanase Silviu Gabriel, Tutuianu Ioan, Vasiliu Teodor Emilian , Badiu Cristina Minerva4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3 : Completare Formular5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura??. Cerinta 1 : Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire : Persoane juridice romane: 1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de datadepuneriiofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straine : Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin : Lot 1 :30000 leiLot 2 :20000 lei1.Completare Formular 6-Fisa de informatii generale2.Documente din care sa reiasa informatiile solicitate(bilanturile contabilepentru ultimii 3 ani)vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat saudocumente echivalente ? in copie; Pentru echivalenta se va avea in vederecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.3.Persoanele juridice straine vor atasa in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante emise de autoritatile competente., Formular 7 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupuluide operatori economici - in forma autentica, la data depunerii ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se solicita livrarea de produse dovedita prin prezentarea a maxim treicontracte in valoare cumulata de minim : Lot 1 :10000 lei fara TVALot 2 :10000 lei fara TVA.Completarea si prezentarea Formularului 8- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?, cu anexa aferenta reprezentand Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va atasa completatFormular 8a-?Experienta similara?pentru fiecare contract care este luat incalcul ?fisa de prezentare insotita de recomandare .Se vor prezenta certificate/documente care sa confirme livrarea produselor respective., 2. Se vor prezenta descrieri si/sau fotografii, a caror autenticitate trebuie sapoata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acestlucru, in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contract, 3. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., 4.Formular 10- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici, impreuna cu Formularul 10.1 dupa caz- instrument juridic, in forma autentica, la data depunerii ofertelor, 5.Informatii privind subcontractantii Formularul 11- Declaratie privind partiledin contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 12.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic nu va mai prezenta formularul 11 si formularul 12- Acordul de subcontractare., 6.Informatii privind asociatii: Formularul nr. 13 care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte., continuare-Informatii privind asociatiiDaca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant si catre cine transmite documente/corespondenta /verificare subcontractantul. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: Formularul nr. 14; Formularul nr. 15 . In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va prezenta formularele 13, 14 si 15. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii seriile de standardeeuropene relevante - respectiv ISO 9001 sau echivalent.Ofertantii au obligatia sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organismeconforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate individual de fiecaremembru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza in cadrul asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat prezenteiinvitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer