Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din cadrul C R R N Horia?


Detaliu pentru invitatia numarul 320054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Numar invitatie: 320054/09.02.2012
Denumire contract: , , Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din cadrul C R R N Horia?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9574414, Adresa: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Telefon: 0240 517455, Fax: 0240 516 466
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Romania, cod postal: 820080, telefon: +40 0240517455, fax: +40 0240516466, persoana de contact: DUMITRA BADULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante -STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Romania, cod postal: 820080,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din cadrul C R R N Horia?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale cladire sediu Centru Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica HoriaLucrarile care urmeaza a fi executate vor fi conform documentatiei pusa la dispozitie.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 982, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Esteoblig const garantiei pentru participare.Cuant garantiei de participare este 39.658 lei -2% din val estim.Per de valabilit a garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a of.OP in contul D.G.A.S.P.C. Tulcea, RO 28 TREZ 6415006XXX000164 deschis la Trez Tl, cod fiscal 9574414Instr de garant emis in cond legii de o societate bancara in origInstr de garant emis in cond legii de o societate de asig in origInstr trebuie : sa fie prezentat in origsa contina in clar denumirea acsa faca referire expresa la proced organiz de a.c.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitsa prev modul de executare agarantiei la cererea beneficiarului, pe baza decl acestuia cu priv la culpa persoanei garantateTrebuie sa prevada daca plata garantiei se va faceconditionat ? dupa constat culpei pers garantateneconditionat ? respectiv la prima cerere a benef
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie 10 % din valoarea contr fara T.V.A.Mod de constit: - prin scrisoare de garantie bancara in maxim 5 zile de la data semnarii contr in favoarea a.c.- printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in cond prev de art. 89, 90 H.G. 925/2006, modificata si completata prin H.G. 1045/2011, avand oblig de a deschide la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia a.c. Suma initiala care se depune in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie va fi valabila pentru toata perioada de derulare a contractului si va fi eliberata in conditiile prevazute de legislatia in vigoare..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea -privind neincadrarea ofertantilor in prev. art.180/OUG34/2006Se solicita Formularul nr.6 din sectiunea III - Formulare care va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, si anume: Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 691 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 691 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr.8 din Sectiunea III. Declaratiile se depun in original.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul a.c si in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atrib : Badulescu Dumitra ?Director generalCalina Ion - sef serviciuSidorencu Roxana - sef serviciuBaragan Dumitra - comp. juridicOlteanu Mona - comp achizitiiAlemie Terente - sef serviciuDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: CompletareFormular nr.7 din sectiunea III - FormulareIncadrarea intr ?una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Certificateprivindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise de autoritatile competente, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?? care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certitificat de participare la licitatie cuoferta independentaCertitificat de participare la licitatie cu oferta independentaprezentare Formular nr.10 din sectiunea III Formulare/ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular nr.9 din sectiunea III - Formulare Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte: - ca domeniul de activitate al operatorului economic cuprinde/include si obiectul procedurii- nu sunt inscrise mentiunicu privire la aplicarea Lg.85/2006 privind procedura insolventei sau societatea se afla in incapacitate de plata.Eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinirePentru a-si demonstra capacitatea de exercitate a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraFisa de informatii generale. Completare Formularnr.11din sectiunea III ? FormulareBilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani ;Acestea vor fi prezentate, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf. privind cap tehnica -prez Declar privind lista principalelorlucrari exec in ultimii 5 ani (pana la data limita de depunere a of) completata conf Form 12 - anexat, in origSe va considera indeplinita cerinta daca sunt prez, oblig, urmatoarele documente : - copii cf.cu originalul dupa partile relevante ale contractului/ contractelor care dovedesc experienta similara, insotite de anexele acestora- copie simpla a pr.verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza contractului care dovedeste experienta similara- recomandari din partea beneficiarilor F13Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa, in cantitatea si la termenele impuse de procesul de executie, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloace de transport necesare pentru derularea in bune Form 14. Lista trebuie sa demonstreze cap ofert de a finaliza lucrarileNeprez duce la descalificarea ofertantului, Personal de specialitateVa fi prezentata obligatoriu, o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora ? conform art 188, alin 3 lit b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va anexa, obligatoriu, un curriculum vitae al fiecarei persoane mentionate in declaratie din care sa rezulte informatii privind date personale, educatie (inclusiv cursuri de instruire), apartenenta la societati, asociatii profesionale, situatia profesionala actuala, vechime in activitatea relevanta indeplinirii contractului. Curriculum-ul va fi datat si semnat de respectiva persoana si va fi insotit de declaratia de disponibilitate a persoanei respective. Tot personalul de specialitate prezentat mai jos va indeplini aceasta cerinta., - un inginer constructor, specializarea constructii civile, cod COR (214201) cu vechime in executia lucrarilor de 3 ani si care vor raspunde de indeplinirea viitorului contractSe vor considera dovezi, (numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele), urmatoarele : ? curriculum vitae, insotit de declaratia de disponibilitate ;? copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare ;
- copie simpla (conform cu originalul) a contractului individual de munca (sau echivalentul acestuia) vizata de catre Inspectoratul Teritorial de Muncasau copia unui actjuridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist.? copie simpla (conform cu originalul) a cartii de munca (sau echivalentul acesteia)., - un responsabil tehnic cu executia (RTE) ? in constructii civile, atestat conform legiiSe vor considera dovezi, (numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele), urmatoarele : ? copia simpla a autorizatiei sau atestatului tehnico-profesional insotita de copia legitimatiei eliberata in baza atestatului din care sa rezulte valabilitatea acesteia la data limita de depunere a of;? copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist sau copie simpla (conform cu originalul) dupa contractul individual de munca (sau echivalentul acestuia) vizate de catre Inspectoratul Teritorial de Munca (sau echivalentul acestuia) ;? curriculum vitae, insotit de declaratia de disponibilitate ;, - un specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca cod COR 241220, care va coordona pe toata durata contractului activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului in conformitate cu prevederile legislatiei specifice.-Se vor considera dovezi, (numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele), urmatoarele : ? copia simpla a certificatului de absolvire din care sa rezulte valabilitatea acesteia la data deschiderii ofertelor ;? copia unui act juridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist sau copie simpla (conform cu originalul) dupa contractul individual de munca (sau echivalentul acestora) vizate de catre Inspectoratul Teritorial de Munca (sau echivalentul acestuia) ;? curriculum vitae, insotit de declaratia de disponibilitate, Decl priv efect mediu anual al pers ang si al cadr de cond si de exec al ofert, pers pe care se angaj sa-l util pt indepl coresp acontr, conf form anex a)Decl cupr pers resp pt exec lucr conf form anex- prin care sa faca dov ca detine-un sef de echipa.b)Decl cuprin pers muncitor de special conf form anex, prin care sa faca dov ca detine pers calif special pentru exec lucr afer prez achiz.Dov script a detinerii pers de la pct a)se va face pe baza-Copii ale contr de munca(cu excep datelor confid ce privesc sal)/ colab/ - vizate pt conf cu orig, sau, angaj de particip la exec lucr obtinut de ofert de la pers de special/de cond;
-Copii xerox a certif de calif si a atestat;
-CV pt pers dir resp cu execut lucr.Pt pers de la pct b)se va prez DECL data dereprez legal al of in baza prev art292 din Cod Penal, care sa cupr un tabel cu num si pren/specializ si exp pers neces pt exec lucr, precu si atrib pe care fiec le are Of pers jur strain vor prez aceleasi doc trad in lb romana si leg. ISO 9001:2008Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara a) pt of cu cel mai scazut pret de indepl a contr. se acorda punctajul max alocat P1maxb) pt. of cu preturi mai mari decat cel prev la lit. a) se acorda astfel : P1i =pret minim/ preti*P1max
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: minim 8 luni - maxim 12 lunia)pentru oferta cu cea mai mica durata de executie (durata min) se acorda punctajul maxim alocat (P2 max); pentru ofertele cu durate mai mari decat cea prevazuta la lit. a), (durata i), punctajul (P2i) se calculeaza aplicand formula P2i = durata minima/duratai x P2maxPentru depasirea termenului maxim oferta va fi declarata neconforma iar in cazul unui termen sub termenul minim oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: minim 2 ani - maxim 5 ani - a) pentru oferta cu cea mai mare perioada de garantie (perioada max) se acorda punctajul maxim alocat (P3 max) pentru ofertele cu perioade mai mici decat cea prevazuta la lit. a), (perioada i), punctajul (P3i) se calculeaza aplicand formula : P3i=perioadai / perioada maxima x P3maxPentru depasirea termenului maxim oferta nu va fi punctata suplimentarin cazul unui termen sub termenul minim oferta va fi declarata neconforma, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul autoritatii contractante , SEAP - atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer