Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din cadrul C.R.R.N. Horia''


Detaliu pentru invitatia numarul 329197
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Numar invitatie: 329197/14.06.2012
Denumire contract: , , Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din cadrul C.R.R.N. Horia''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9574414, Adresa: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Telefon: 0240 517455, Fax: 0240 516 466
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Romania, cod postal: 820080, telefon: +40 240517455, fax: +40 240516466, persoana de contact: DUMITRA BADULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TULCEA, STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, SALA DE SEDINTE, ETAJ II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din cadrul C.R.R.N. Horia''
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare, modernizare cladire sediu Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica HoriaLucrarile ce urmeaza a fi executate vor fi conform documentatiei tehnice pusa la dispozitie
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 982, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 39.658 lei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Modul de constituire a garantiei de de participare: -conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul D.G.A.S.P.C. Tulcea este RO28TREZ6415006XXX000164 deschis la TREZ Mun Tulcea, cod fiscal 9574414.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004.In conformitate cu art.278^1 alin. 1 lit. b autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5.762 lei ? constituita astfel: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420001 lei, conf.prev. art.278^1 lit.b)din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractuluiGarantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada derularii contractului iar restituirea acesteia se face in conformitate cu prevederile art.92 din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind neincadrarea la art.180 (formular6) si 181 (formular7) din OUG 34/2006. Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in prev. art 180 si art.181 lit. a, c indice 1 si d din OUG 34/20062) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular9)3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 10)4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006; - (formular 8) persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: DIRECTOR GENERAL? Badulescu Dumitra, SEF SERVICIU - Calina Ion, Sef serviciu Sidorencu Roxana Responsabil financiar ? Bahaciu Felicia, Responsabil tehnic - Alempie Terente, Responsabil achizitii ? Olteanu Mona, Consilier juridic ? Vramulet Calin; Baragan Dumitra5) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta)6) Certificat de atestare fiscala privind plata taxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa UnitatileAdministrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , pentru punctul de lucru implicat in prezenta procedura. (scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta)7) Documente echivalente pentru operatorii economici nerezidenti: certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala -se va demonstra prin prezentarea documentelorsolicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine - vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN corespunzatoareIn cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCerinta nr. 1:1)Inf privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani, expr. in lei (ron);2)Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de min 3.900.000 lei fara TVA. Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul in care ofert isi demonstreaza cap ec. si financiara invocand sustinerea acordata in conformitate cu prev art.186 din O.U.G.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez unui angajament ferm al pers. resp, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofert res econ si fin invocate.Pers care asigurasustinerea ec si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proced de atribuire, conform prevederilor art: 180, 181 lit.a), c1)si d) si 69^1 din OUG nr.34/2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand beneficiar, valori, perioade si locuri de executie, si daca acestea au fost duse la bun sfarsit, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractan. sau clienti privati., Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare cu obiectul prez achizitii prin maxim 2 contracte duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.900.000 lei fara T.V.ASe vor prez copii, cu ment conf cu orig, dupa: a)Informatiile relevante (obiect contract, durata, valoare, etc) din contractul/contractele din care sa reiasa cerinta solicitata;b)Pr verbal de receptie le terminarea lucrarilor, fara obiectiuni;c)Recomandare/certificat constatator din partea beneficiarului., Declaratie privind efectivul mediu anual al cadrelor de conducere si de executie pe care se angajaza sa-l utilizeze pt. indeplinirea contractuluiDeclaratie privind personalul muncitor -prin care sa faca dovada ca detine personal calificat pentru exec.lucrarii aferente prezentei achizitiicare sa cuprinda un tabel cu nume/prenume, specializ, experienta necesara precum si atributiile pe care le are., Sef de santier? studii superioare tehnice(in domeniul constructructii civile) Se vor prezenta urmatoarele documente justif: ? CV- ul semnat;? Declaratie de disponibilitate? Diploma de studii in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potriv legislatiei in vigoare., Responsabil tehnic cu executia (RTE)Atestat de MDRT in domeniulI - Constructii civile;Se vor prezenta urmatoarele documente justific: CV- ul semnat;Declaratie de disponibilitate ;Atestat emis de MDRT si legitimatie valabila la data depunerii ofertelor prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legis. in vigoare., Responsabil pentru domeniul instalatii electriceAutorizat A.N.R.E.(instalatii interioare si ext) minim gradul IIB .Se vor prezenta urm doc justificative: CV- ul semnat;? Declaratie de disponibilitate? Autorizatie emisa de ANRE si legitimatie valabila la data depunerii ofertelor prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legisl in vigoare., Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Se vor prezentaurmatoarele documente justificative: ? CV- ul semnat;? Declaratie de disponibilitate? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuietraduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Responsabil cu controlul calitatiiSe vor prezenta urmatoarele documente justif: ? CV- ul semnat;? Declaratie de disponibilitate ;? Decizie de numire in functia solicitata emisade catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legisl in vigoare., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand sustinerea acordata in confor cu preved art.190 din OUG.34/2006 de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofert res tehn si prof inv.Pers care asig sustinerea tehn si prof nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev art: 180, 181 lit.a), c1)sid) si 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ult, daca este cazul. Sustinatorul va prezenta si urmatoarele declar: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006; 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadr. in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006., Declaratie referitoare la utilajele, instalatii, echipamentele tehnice de care poate dispune op economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta, in copie, dovezile de detinere prin orice mijloace a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor ce vor fi utilizate pentru indepl obiectivelor ( proprietate, chirie, precontractinchiriere, angajament).Prezentarea agrementelor, autorizatiilor necesare pentru aceste echipamente, acolo unde legislatia impune in mod specific acest lucru., Informatii privind subcontractantii si asociatii Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara - a) pt.of. cu cel mai scazut pret de indepl a contractuluise acorda punctajul maxim alocat P1max, b) pt of cu preturi mai mari decat cel de la lit.a) ( pret i), se acorda P1i astfel P1i=pret minim / pret i x P1max
Durata de executie a lucrarilor-minim6 luni -maxim 8 luni
20
Descriere: a) pt. of cu cea mai mica durata de exec. ( durata minima) se acorda punctajul maxim alocat P2max; b) pt of cu durata mai mare de exec decat cea prev la lt a), (durata i) punctajul P2i se calcul astfel: P2i= durata minima/durata i x P2 max, Pt depasirea termenului max of. va fi declarataneconforma , in cazul unui termen sub termenul minim of. nu va fi punctata suplimentar, punctajul fiind acordat proportional
perioada de garantie acordata lucrarilor - minim2 ani -maxim 5 ani
10
Descriere: pentru of cu cea mai mare perioada de garantie acord. lucrarii ( perioada maxima) se acorda punctajul maxim alocat P3max, b) pentru ofertele cu perioade mai mici decat cele prevazute la litera a) ( perioada i)punctajul se acorda astfel P3i=perioada i/perioada maxima x P3max. Pentru depasirea termenului maxim of nu va fi punctata suplimentar iar in cazul unui termen sub termenul minim oferta va fi declarata neconforma, punctajul fiind acordat proportional
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP- atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer