Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Caseiu, Jud. Cluj ,,


Detaliu pentru invitatia numarul 330555
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CASEIU (Consiliul Local al Comunei Caseiu)
Numar invitatie: 330555/27.06.2012
Denumire contract: , , Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Caseiu, Jud. Cluj , ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CASEIU (Consiliul Local al Comunei Caseiu)Cod fiscal: 4378794, Adresa: Caseiu nr.54, Caseiu, Telefon: 0264229101, Fax: 0264229101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Caseiu nr.54, Caseiu, Romania, cod postal: 407155, telefon: +40 264229101, fax: +40 264229101, persoana de contact: Primaria com. Caseiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Caseiu nr.54, Primaria Caseiu, Romania, cod postal: 407155 - sala consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Caseiu, Jud. Cluj , ,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradalin Comuna Caseiu, Jud. Cluj
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 529, 723 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei.Per. de valabilitate?cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia se constituie conf. art.86alin.(1) din HG925/2006, modif. prin HG834/2009.Pentru IMM garantia poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare.In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut. contractante.Aut. contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatiile prevazute de art. 87alin.(1) din HG925/2006.Din garantie se retine suma de 4.309, 722 lei, in cazul respingerii unei contestatii la CNSC a ofertantului.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei sub forma scrisorii de garantie bancara/polita de asigurare, acest doc. trebuie sa includa prevederile stabilite la art. 87 alin.(1) din HG925/2006, precum si retinerea calculata in cazul respingerii unei contestatii.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se poate realiza in contul RO70TREZ2175006XXX001349.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, iar pt. virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre banca.Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand per. de valabilitate solicitate in doc. de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia este de 5%.Se constituie in conditiile art.90(1)din HG 925/2006 modif.prin HG 834/2009 sau prin retineri succesive in cond.prevazute la art.90(3)din HG 925/2006 modif.prin HG 1045/2011.In acest caz, suma initiala pe care o va depune contractantul va fi de 0, 5%din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are oblig.de a constitui gar.in cond.de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Aut.contractanta va elibera/restitui gar.conf.prev.art.91-92 din HG 925/2006.Ofertantul poate constitui garantia in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conf.cu prev.L.346/2004, concretizata intr-un instrument de garantare ce va fi inmanat Beneficiarului, valabil pe toata per.de derulare a contractului care se constituie in Anexa la contract, in conformitate cu prevederile art.89 alin.1 si art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006 - Formularul nr. 12ACerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaCerinta obligatorie: Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular nou, conform noii legislatii)- Formularul nr. BOperatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din proceduraCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 .Se va prezenta in original.Nota: Persoane cu functie de decizie in cadrul primariei Caseiu: Boldor Silviu-primar, Urean Lucia-contabil, Opris Adrian- secretar, Boldor Zoie ? consilier, Bingean Gavril ? inspector, Vascan Nicolae ? consilier, Marcu Leonard ? inspector, Consilieri Locali - Rus Vasile;Todica Aurelia;Nemeti Rodica Maria; Todea Petru;Baias Augustin;Jorj Ioan;Coasa Ioan;Grosan Cristian Ioan;Drulea Ioan;Bercea Ioan;Prundus Liviu; - Memebrii comisie: Presedinte - Boldor Silviu-primar, Membrii - Urean Lucia-contabil, Opris Adrian- secretar, Boldor Zoie ? consilier, Bingean Gavril ? inspector, Vascan Nicolae ? consilier, Marcu Leonard ? inspector.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaSe va prezenta in original.Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind plata taxelor catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel localCerinta minima obligatorie: - Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneCerinta obligatorie: - Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ORC in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineCerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici)- Traduse in limba romana si legalizate.Cerinta nr. 3Autorizatii- Atestat ANRE tip B, C1A, C2ASe va prezenta o copie dupa atestatul ANRE.- Licenta ANRSC clasa 2 privind servicii de iluminat publicSe va prezenta o copie dupa licenta ANRSC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCerinte minime obligatorii: 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 1.000.000 Lei ;2. Bilantul contabil pe anul 2008, 2009 si 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele detransport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele anuale, pentruultimii 3 ani , al personalului angajat sicadrelor de conducereSe solicita : - Responsabil tehnic cu executia instalatiielectrice, (minim 1 persoana angajata sau cucontract de colaborare). Se vor prezentaurmatoarele documente: copie dupacertificatele de atestare, CV-uri, declaratie pe proprie raspundere din partea angajatorului, Cerinta nr. 1Experienta similaraExperienta de antreprenor in efectuarea de lucrari in instalatii electrice, decomplexitate similara, dovedita prin derularea in ultimii 5 ani a urmatoarelorlucrari : -se va prezenta o lista de lucrari avand ca obiect reabilitarea simodernizarea sistemului de iluminat public.- contracte de lucrari, procese verbale de receptie si recomandari din parteabeneficiarilor privind montarea de aparate de iluminat stradal cu LED-uri, Certificate de conformitate pentru aparatele de iluminat, semnate si stampilate de reprezentantii ofertantilor;5. mostre pentru: -aparate de iluminat echipate cu LED-uri de puterea ofertata;
-aparate de iluminat cu surse cu descarcare in vapori de sodiu la inalta presiune;
-aparat de iluminat cu surse compact fluorescente;
-sursa de lumina;
-echipamentul de dimming individual (echipat pe aparat de iluminat stradal). Cerinta nr. 1Certificat SR EN ISO-9001 :2008 sau alt certificat echivalent, Cerinta nr. 2Certificat SR EN ISO-14001 :2005 sau alt certificat echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer