Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT


Detaliu pentru invitatia numarul 321648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL BALS
Numar invitatie: 321648/09.03.2012
Denumire contract: ? REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BALSCod fiscal: 4286437, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Telefon: 0249450145, Fax: 0249450145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +40 249450145, fax: +40 249450145, persoana de contact: PERPELEA DOMNICA GEANINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.NICOLAE BALCESCU , NR.14, BALS, JUD.OLT, PRIMARIA ORASULUI BALS, REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?? REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 855, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta.In cazul in care operatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform Legii 346 din 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare va fi 50% din suma solicitata.-Ofertele care nu prezinta dovada constituirii si valabilitatii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile.Cuantumul garantiei de participare va fi de 270.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu dispozitiile art.278 alin1 lit.c din OUG 34/2006 -autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: 8.945 lei
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la o banca agreata de ambele parti.Cuantumul garantiei de buna executie este de10 %din valoareafara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-Persoane responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Smarandache Cornelia-viceprimar-Stoian Ion-ref spec IDLAP-Jurebie Iancu-sef serv Urbanism-Anastasie Cornel-ref spec serv.Urbanism-Perpelea Domnica Geanina-sef birou IDLAP-Butaru Daniel-insp.spec-IDLAP-Dinu Constantin-secretarCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, inclusiv anexa (daca este cazul)Certificate de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul local si bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele emise de organele competente se pot depune in original, sau copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Acord de asociere (daca este cazul) Prezentare in original/copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte urmatoarele: - obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;
- sediul actual al societatii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Inainte de comunicarea ofertantului castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea certificatului constatator emis ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima obligatorie: prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2009, 31.12.2010, 30.06.2011in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani, Lista de experienta similara -se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta conumicat de BNR/BCE.Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani de contracte de lucrari de natura similara a caror valoare cumulata sa fie 13.855.838. lei care sa cuprinda urmatoarele: Reamenajare spatii verzi, amplasare mobilier urban, creare locuri de joaca, refacere carosabil deteriorat, crearea de noi alei carosabile, amenajare locuri de parcare publice exterioare, instalarea fantani cu bazin si un singur jet si fantani la nivel cu 9 jeturi.Se vor prezenta: proces-verbal de terminarea lucrarilor sau proces-verbal de receptie finala; contract si recomandare din partea beneficiarului in ultimii 5 ani.Toate aceste documente vor fi prezentate in copie.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii ;Informatii privind pers tehnic de specialitate si de asig cal;Informatii priv.subcontract prezentarea certificatului ISO 14001:2005, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului, in domeniul : Lucrari de constructii edilitare, in copie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer