Achizitie publica - « REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI? - Executie lucrari de constructii - reabilitare, modernizare infrastructura
Detaliu pentru invitatia numarul 341441
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341441/27.12.2012
Denumire contract: « REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI? - Executie lucrari de constructii - reabilitare, modernizare infrastructura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MORENICod fiscal: 4344597, Adresa: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Telefon: 0245667265, Fax: 0245667265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 245667265, fax: +40 245667265, persoana de contact: DINU SIMONA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Moreni, str. AI Cuza, nr. 15, Sala de festivitati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: « REABILITAREA/MODERNIZAREA SI EXTINDEREA SPATIILOR PUBLICE URBANE, STRAZI SI SPATII VERZI IN MUNICIPIUL MORENI? - Executie lucrari de constructii - reabilitare, modernizare infrastructura
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general : reabilitarea, modernizarea si extinderea infrastructurii rutiere, pietonale si a spatiilor verzi, pentru cresterea accesibilitatii, a conditiilor de mobilitate si a calitatii vietii, atat pentru cetateni, cat si pentru mediul de afaceri din Municipiul Moreni pana in 2015.Obiectivul specific: reabilitarea infrastructurii stradale, pietonale si de spatii verzi pentru eliminarea disparitatilor de accesibilitate si pentru cresterea gradului de confort al cetatenilor din Municipiul Moreni, prin: - Reabilitarea si modernizarea a 2 strazi cu o lungime totala de 2418, 962 m, o suprafata de 26958, 993 mp, si a trotuarelor aferente, cu o suprafata totala de 9332, 22 mp, astfel: - Str. A.I. Cuza: categoria III; lungime 1381, 295 ml; latime parte carosabila 9 m; trotuar 3 m; supraf. trotuar 4143, 885 mp; supraf. strada 12431, 655 mp; supraf totala 16575, 54 mp;
- Str. Republicii: categoria II; lungime = 1037, 667 ml; latime parte carosabila 14 ml; trotuar 5 m; suprafata trotuar 5188, 335 mp; suprafata strada 14527, 338 ml; suprafata totala 19715, 673 mp;
- Reabilitarea unui pod peste raul Cricovul Dulce, cu lungimea totala de 104.03 m, cu o lungime a suprastructurii de 83, 10 m, avand trei travei de 26.15+30.80+26.15m; Latimea totala a podului este de 15, 50m, cu o parte carosabila de 9, 20m si doua trotuare de cate 2, 90m.- Reabilitarea a 3300 mp spatii verzi- Amenajarea a 6 treceri de pietoni pentru persoane cu dizabilitati- Crearea a 4800 ml piste pentru biciclisti- Extindere Parc Central de 5228.0 mp cu 9512mp
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 322, 188 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 186.443, 76 lei fara TVA, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 8.492, 22 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari- Formular nr.18 sau un altmodel care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contul RO33TREZ2745006XXX000033, deschis la Trezoreria Moreni, beneficiar Municipiul Moreni, Cod de Identificare Fiscala 4344597 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se va completa si se va depune in original.Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006 si valabilitatea acesteia .IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.-valoare amenda ? 8.492, 22 lei.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr.925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1; Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006. Cerinta obligatorie completarea Formularului 1 in original. Acest document nu se solicita subcontractantilor; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnic-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- formular 2; Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181. Cerinta obligatorie completarea Formularului 2 in original. Acest document nu se solicita subcontractantilor; In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnic-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea neincadrarii in prevederile art 181 lit.a), c^1)si dPersoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat-respectiv ca nu are obligatii de plata restante catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, precum si taxele locale-respectiv nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local, din luna anterioara depunerii ofertelor. Documentele se vor atasa in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea legalizata in limba romana.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Formular 3. Cerinta obligatorie: Completarea Formularului 3 in original.4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69(1)din OUG 34/2006 ? Formular 4. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei Moreni: Primar: DINU CONSTANTIN, Viceprimar GORAN VASILE, Secretar: POPESCU CARMEN, Director Economic TIMARU ANA CLAUDITIA, Director Tehnic DINU SIMONA ; sef Serv Financiar Simion DanielaConsilieri Locali: Chirica Cornel Florian, Dinu Valeriu, Druta Romeo Daniel, Dumitrache Constantin, Harabagiu Matei ?Robert, Iacobescu Longin, Marinoiu Cristian, Negrea Ioan, Nita Gheorghe, Pahon Neculae, Petrovici Gheorghe, Rosu Marian, Spinu Ion, Stanescu Mihai, Sillo Georgeta, Sandu Ioan, Tugui Ovidiu, Vasilescu Liviu - Cosmin, Persoane implicate in intocmirea documentatie de atribuire a contractului de lucrari : Ing Iubulescu Nicoleta ; Ec Goran Vasile; Jr. Neagu CarmenPersoane implicate in procesul de evaluare a ofertelor; Ing. Dinu Simona ? presedinte; Ec. Nes Roxana; Ing. Stan Renata; Jr. Popescu Carmen; Ec Simion DanielaRezerve ; Ing. Raicu Cristina ; ing. Soare Grigoras TamaraIn cazul depunerii unei oferte individuale/comune, cu subcontractantare sau sustinuta financiar si/sau tehnic-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.5. Declaratie privind calitatea de participant ?Formular 5 ? operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Cerinta obligatorie: Completarea Formularului nr. 5 in original. Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.6.1 Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele6.2. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelorNota: Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate siinformatii legate de structura actionarilor, si a reprezentantilor legali. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane fizice romane : Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate (obiectului contractuluicare urmeaza sa fie atribuit), trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCcat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane fizice straine : Documente edificatoare- copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesiona
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cerinta minima.Prezentarea fisei de informatii generale si declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3, care sa fie de min.14.000.000 LEI (autoritatea contractanta va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Formularul nr. 8 in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul), (continuare)Prezentarea situatiilor financiare anuale pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Situatiile financiare anuale (bilanturile)se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul vizate si inregistrate de organele competente in cond.art.185 din OUG nr.34/2006, cu complet si actual.ulterioare.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibil. de a prez.doc.solicitate de aut.contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra sit. economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care aut. contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a sit. ec. si fin. a ofertantului. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus., 2.Cerintaminima. Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare; Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va aveaacces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, lalinii de credit confirmate de banci sau la alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow?ul necesar executiei lucrarii in valoare de 1.864.437, 60 lei ((9.322.188 lei (valoarea estimata a lucrarii)/15 luni(durata de executie) X3 luni)), pentru o perioada de 3 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. (Pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 03.09.2012, respectiv 4, 4898 Lei/Euro. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.)., Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181a), c^1) si d) si 691", din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica, la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Cerinta minima - Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea unui contract/sau a maxim 5contractecare sa contina lucrarisimilare prezentei proceduri ( reabilitare infrastructura rutiera, poduri, spatii verzi) finalizate a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu valoare estimata a contractului, respectiv 9.322.188 lei., (continuare)Se vor completa urmatoarele formulare: a) Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani in original;b) Experienta similara. Se va completa cate o fisa pentru fiecare contract care urmeaza sa fie luat in calcul ca si experienta similara si vor contine si informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si care va fi insotita de procese verbale de receptie, recomandari din partea beneficiarilor. Numarul de ani se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., (continuare)Prin contract similar finalizat se intelegelucrari de infrastructura : constructii/reabilitare/ modernizare infrastructurarutiera, poduri, spatii verzi inclusivreceptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie / lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. In cazul unei asocieri aceste formulare vor fi prezentate de fiecare membru al asocierii, conditia fiind indeplinita prin cumul. », 2.Cerinta minima: Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic - formularul 10 . Operatorul economic impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii trebuie sa aiba la dispozitie echipamentele si bunurile necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in proprietate sau are acces pe baza de contract de inchiriere/comodat/alt document care sa fac dovada punerii la dispozitie, la utilaje si echipamente care sa functioneze si sa fie permanent la dispozitia sa, la intreaga capacitate pentru a fi folosite in timpul derularii contractului. Lista minima trebuie sa includa: , (continuare)Statie beton (cu raport de inspectie in termen si autorizatie de mediu)-Statie asphalt (cu raport de inspectie in termen si autorizatie de mediu)- Masina de marcaj rutier- Repartizator de mixturi asfaltice- Masina frezat asfalt- Autobetoniera 5, 5 mc ? 2 buc.- Presa hidraulica 250 tf- Autobasculante- 4 buc.- Incarcator pe pneuri ?min. 1 buc.- Excavator pe pneuri -min 1 buc- Buldozer-1 buc.- Macara pe pneuri - 1 buc, (continuare)-Asig. controlului calitatii lucrarilor-construct.are oblig.sa asigure calitatea materialelor puse in opera, inclusiv a asfaltului si betonului, care se face prinlaboratoare autorizate in conform.cu preved. Legii 10/1995 priv calitatea in constr., HG 272/1994 pt aprob. Regulam. privind controlul de stat al calit. in constructii;HG 808/2005 pentru aprobarea Regulamentuluiprivind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activ.de constructii;dovada ca dispune de un laborator propriu autorizat pentru asig. contrcalitatii in ceea ce priveste profilul lucr. rez. din tehnologiile de executie adoptate(laborator autorizat grII) sau sa prezinte un contract de prest. servicii in termen de valabilitate incheiat cu un astfel de laborator autorizatgr.II Prez. documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echip. tehnice necesare pentru indeplinirea, corespunzatoare a contractului de lucrari si/sau precontract sau antecontract de furnizare betoane / mixturi asfaltice. Se va completa Formularul nr. 10 in original. In cazul unei asocieri acest formular se va completa de catre fiecare membru al asocierii, conditia fiind indeplinita prin cumul.Pentru utilajele detinute in proprietate se va prezenta in copie conform cu originalul. Lista de inventar/registrul mijloacelor fixe pe care vor fi marcate utilajele solicitate. Pentru utilajele care nu sunt detinute in proprietatese va depune in copie conform cu originalul contractul de inchiriere/contractul de comodat/contractul/alt document care sa faca dovada punerii la dispozitie. Declaratie pe proprie raspundere ca utilajele si echipamentele vor fi disponibile in raport cu lucrarile pentru a caror realizare sunt destinate. Acesta disponibilitate nu este una permanenta ci trebuie sa se raporteze la momentul la care un utilajeste necesar unui anumit tip de lucrare., 3.In cazul unei asocieri acest formular se va completa de catre fiecare membru al asocierii, conditia fiind indeplinita prin cumul. Pentru utilajele detinute in proprietate se va prezenta in copie conform cu originalul. Lista de inventar/registrul mijloacelor fixe pe care vor fi marcate utilajele solicitate. Pentru utilajele care nu sunt detinute in proprietatese va depune in copie conform cu originalul contractul de inchiriere/ contractul de comodat/ contractul/ alt document care sa faca dovada punerii la dispozitie. Declaratie pe proprie raspundere ca utilajele si echipamentele vor fi disponibile in raport cu lucrarile pentru a caror realizare sunt destinate. Acesta disponibilitate nu este una permanenta ci trebuie sa se raporteze la momentul la care un utilajeste necesar unui anumit tip de lucrare., 4 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata se va prezenta Formular7-Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operat. econ. al persoanei respective-instrument juridic, in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conf. prev.art. 11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1 sau Formularul 7.2, dupa caz., (continuare)Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181 lit. a), c^1) si d) si 691" Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire., 5. Cerinta minima. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si personalul responsabil cu indeplinirea contractului. Se vor completa urmatoarele formulare: a) Formularul nr. 11 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.b)Formularul nr. 11.1 ? DECLARATIA DE ANGAJAMENT A OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE., 6.Cerinta minima: Personal minim necesar pentru indeplinirea contractului: 1.Sef lucrare ?absolvent al Facultatii de Constructii ?Drumuri si poduri; Experienta profesionala generala de minim 5 ani; Experienta profesionala in coordonarea proiectelor/supervizarea constructiilor de infrastructura rutiera de minim 3 ani ;2.Responsabil tehnic cu executia ?Responsabil tehnic cu executia ? drumuri si poduri - Diploma studii superioare in domeniu (drumuri si poduri); Atestat responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii de drumuri si poduri si legitimatie vizata la zi conform art.23, litera c din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;, (continuare)3.Responsabil cu asigurarea calitatii conform hotararii Nr. 766*) din 21 noiembrie 1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, cu modificari si completari ?drumuri si poduri - Diploma studii superioarein domeniu (drumuri si poduri); Experienta profesionala generala minim 5 ani; Experienta profesionala de specialitate de minim 3 ani ; Decizie interna de numire.4. Responsabil de securitate si sanatate a santierului - atestat conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319/20065. Responsabil cu supravegherea lucrarilor de realizare a spatiilor verzi ? Inginer horticol6.Personal calificat pentru executia lucrarilor: asfaltatori, betonisti, fierari betonisti, dulgheri, etc., (continuare)Ofertantul va prezenta urmat. documente pentru experti: a) CV ?urile personalului, semnate si datate in original, formularul nr. 11.a;b) Diplome de studii superioare copie conform cu originalulc) Certificate de atestare /autorizatii, specializari, certificate profesionalesi legitimatii aflate in termen de valabilitate, alte documente relevante in copie conform cu originalul.d) Contracte individuale de munca / contracte de colaborare / alte documente relavante in copie conform cu originalul;e) Declaratii de disponibilitate ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului ? Formularul 11.b in original. Lista expertilor nu este limitata, executantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a obligatiilor contractuale., (continuare) In cazul unei asocieri fiecare asociat ete obligat sa depuna documentele solicitate , conditia fiind indeplinita prin cumul.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), ,(continuare )Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic, in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1 sau Formularul 7.2, dupa caz., Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev. art. 180, 181 lit.a), c^1)sid)si691"Ofertantul/ Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontract/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire., 7.Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Se vor completa urmatoarele formulare: a)Formular nr. 15 ? Acordul de asociere in original;b)Formular nr. 16 ? Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora in original;c)Formular nr. 17 ? Declaratie privind legalizare asocierii in original.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului 15 si nu se vor prezenta formularele 16 si 17.In cazul in care oferta comuna este declarat castigatoare, inainte de semnarea contractului, asociererea trebuie legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., 8. Informatii privind subcontractantii.Se completeaza Formularul 13- Declaratie privind subcontractantii (partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora). Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 14 - Acordul de subcontractare.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului 13 si nu va mai prezenta formularul 14- Acordul de subcontractare Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent. ; Standard de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent.Candidatul/ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent. Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Candidatul /ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, (continuare)Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/ documentele relevante, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. (in cazul unei asocieri se vor prezenta certificate pentru fiecare din lucrarile care fac obiectul procedurii, pentru fiecare asociat in parte cel putin pentru lucrarile asumate in cadrul asocierii).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasat documentatiei de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 09:39