Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Realizare cai de acces in Cartierul Nufarul II ? Soseaua de centura a Municipiului Oradea, inclusiv utilitati aferente etapa a II-a de la pod str. Nojoridului la strada Gheorghe Asachi?


Detaliu pentru invitatia numarul 320091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 320091/09.02.2012
Denumire contract: ? Realizare cai de acces in Cartierul Nufarul II ? Soseaua de centura a Municipiului Oradea, inclusiv utilitati aferente etapa a II-a de la pod str. Nojoridului la strada Gheorghe Asachi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259437000, fax: +40 0259409406, persoana de contact: Doina Romocea, int.230
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii, nr.1, etaj I, sala mica /sala mare a Primariei Municipiului Oradea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Realizare cai de acces in Cartierul Nufarul II ? Soseaua de centura a Municipiului Oradea, inclusiv utilitati aferente etapa a II-a de la pod str. Nojoridului la strada Gheorghe Asachi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Realizare cai de acces in Cartierul Nufarul II ? Soseaua de centura a Municipiului Oradea, inclusiv utilitati aferente etapa a II-a de la pod str. Nojoridului la strada Gheorghe Asachi?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 589, 863.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
30000 lei valabilitate 90 DE ZILEAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) , lit.b)O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara tva;Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante conform HG 1045/2011. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului, conform situatiilor de plata aprobate de catre achizitor.Suma initiala care se depune de catre executant in contul astfel deschis este de 1% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieiprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 , 181 siart 69?1din OUG nr. 34/2006Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Gheorghe Carp si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii: Iuliana Kadar, Viorica Krausz, Erika Pantis, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la procedura cu oferta independenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale unde cifra medie anuala de afaceri rezultata exclusiv din executii de lucrari, pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 3.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 aniinsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand obiectul executiei, valori, perioada si locul executiei lucrarilor , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- prezentarea a cel putin unui contract similar executat si dus la bun sfarsit al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, cu o valoare de minim 1.500.000 lei fara TVA, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorCerinta obligatorie: -sef santier - inginer in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana ;
- responsabil tehnic cu executia atestat de Inspectoratul de Stat in Constructii, in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
- din caresareiasa ca detine necesarul minim de utilaje, echipamente si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pe toata durata de executiei a lucrarilor. Avand in vedere specificul lucrarilorde drumuri se impunenecesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor, in proprietate sau chirie, a unei statii de mixturi asfaltice sau aunui contract de furnizarepentrumixturi asfaltice.La aceste lucrari se impune si dovada detinerii unuilaborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment, in proprietate sau chirie, sau un contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse. ISO 9001:2008ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesand sectiunea documentatie si clarificari din prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer