Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - : Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele investitionale:


Detaliu pentru invitatia numarul 332197
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VATRA MOLDOVITEI
Numar invitatie: 332197/23.07.2012
Denumire contract: : Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele investitionale:
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VATRA MOLDOVITEICod fiscal: 4326680, Adresa: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei, Telefon: +40 0230336150, Fax: +40 0230336251
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava cod 727595, Vatra Moldovitei, Romania, cod postal: 727595, telefon: +40 0230336150, fax: +40 0230336251, persoana de contact: Primaria Vatra Moldovitei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Vatra Moldovitei, loc. Vatra Moldovitei, jud. Suceava, cod 727595
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: : Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele investitionale:
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot nr.1 Servicii privind Elaborare PT+DE+CS+Planse + Liste cantitati pentru lucrari si Liste de utilaje/echipamente cu montaj +PAC, Fise tehnice dotari, documentatii ptr obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiilorsi Executie Lucrari de constructii la obiectivul : Modernizare drumuri comunale si de interes local in comuna Vatra Moldovitei, Judetul SuceavaLot nr.2Servicii privind Elaborare PT+DE+CS+Planse + Liste cantitati pentru lucrari si Liste de utilaje/echipamente cu montaj +PAC, Fise tehnice dotari, documentatii ptr obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiilor si Executie Lucrari de constructii la obiectivul: Construire Centru Social de zi pentru copii in comuna Vatra Moldovitei, Judetul Suceava
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 250, 425 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de Lot I: 170.000 lei, Lot II: 14.000 LEI, valabila 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor , retinere in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie pentru participare emisa de Institutii financiare in favoarea Autoritatii ContractanteScrisoarea de garantie va fi emisa de o Institutie financiarasi se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.B) ordin de plata in contul Autoritatii Contractante conform prevederilor legale in contulBeneficiar: Comuna Vatra Moldovitei, Cont: RO 63 TREZ5925006XXX000438, Banca: TREZORERIA CIMPULUNG MOLDOVENESC, CIF 4326680.Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie.c) plata in numerar la casieria Autoritatii Contractante.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVAaceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Valabile atat pentru lotul nr.1 cat si pentru lotul nr.2. Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, Persoane care detin functiide decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Saghin Virgil-primar, Niga Gabriel-viceprimar, Derscanu Mirela-sef birou financiar contabil, Matei Anca-consilier juridic, Chichifoi Lucian-responsabil achizitii, Boca Ana-secretar, consilieri locali: Macovei Sorin, Sandu Gheorghe, Reapschi Marioara, Nesciuc Vasile, Poliec Mugurel, Loba-Prindii Gheorghe, Negura Sava, Timpescu Lucia, Iasinovschi Nicolae, Clitnovici Gelu, Pusca Traian, Vereha Gheorghe. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Acord de asociere, Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care este stabilit.Certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind neconforma. Valabile atat pentru lotul nr.1 cat si pentru lotul nr.2.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Certificat constatator, in original, copie legalizata copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.In etapa evaluarii ofertantului clasat pe primul loc, inaitea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita pentru conformitate documentul.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valabile atat pentru lotul nr.1 cat si pentru lotul nr.2.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele invocate., Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181 lit a), c1) si d) Neprezentarea documentelor deeligibilitate ale sustinatorului, ducela neluarea in calcul a sustinerii., Cifra medie de afaceri globala solicitata pentru ultimii 3 ani sa fie de min: Lot I :17.000.000 lei, Lot II: 1.444.000lei. Pentru operatorii care nu au 3 ani de activitate se va calcula cifra medie de afaceri globala pentru perioada de la data infiintarii.Se solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III FormulareIn cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati La evaluarea situatiei economico- financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor., Valabile atat pentru lotul nr.1 cat si pentru lotul nr.2 Se va prezenta copie dupa Bilantul contabil al ofertantilor principali, precum si al asociatilor.Bilanturile contabile inregistrate la institutiile specializate, impreuna cu notele explicative, vor fi prezentate in copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, pentru anii 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2.Laborator autorizat ISC , minim gradul II (xerocopie autorizatii)- min.1 buc. 3.Repartizor mixturi asfaltice pentru carosabil cu palpator cu deschidere de 2, 55-5 m-min. 2 buc.4.Freza mecanica cu banda transportoare cu latimea de frezare 1m- min. 2 buc.5.Freza mecanica cu banda transportoare cu latimea de frezare 0, 5 m- min.2buc.6.Compresor de aer- min. 3 buc.7.Cilindru vibrocompactor cu rulouri netede de 8-14 to- min. 3 buc.8.Cilindru compactor cu pneuri de 96 cp ? min. 2 buc.9.Autobasculante 24 to- min.2buc.10.Autogreder de 175 cp ? min. 3 buc.11.Buldoexcavator (dotat cu cupa de excavare si lama frontala)- min. 3 buc.12.Buldozer pe senile de 60-80 cp- min. 2 buc.13.Excavator cu cupa de 0, 8 mc- min. 2 buc14Miniexcavatorpe senile de maxim 5 to cu cupa de 250 sau 500 mm- min. 1 buc.15.Mai mecanic 150-200 KGF- min. 3 buc. 16.Autocisterna de 5-8 to cu dipozitiv de stropire- min. 1 buc.17.Autogudronator de 3.500 l-18. Perie mecanica- min.2 buc.19. Ciocan pneumatic- m2, Pt toate utilaj se vor dep copii ale doc privind disp, respectiv contr de vanz-cump/fact pt cele aflate in propr sau contr de inchiriere, de colab/prestari serv, etc, cu ment ?conf cu orig?, insotite de raportul de inspectie tehnica pentru util/ echip pt care se emite un astfel de raport.Pt statia/statiile de preparat mixturi asfaltice, se vor depune copii ale doc privind disp, respectiv contr de vanzare- cumparare/fact pt cele aflate in propr sau contr de inchiriere, de colab/prest serv, declar/ angajam de punere la dispozitie, cu ment ?conf cu orig?, copii dupa autoriz /autorizatiile de mediu, insotite de raportul de inspectie tehnica pentru utilajele/echip pentru care se emite un astfel de raport. Pt util inchiriate si pt cele pt care dispunerea se dem. prin contr decolab/ prestari servicii, declar/angaj de punere la disp, la ofert se poate prezenta un precontr (acord) de inchiriere /colab/prest serv, urmand ca, pana la data semnarii contr de lucr sa se prezinte contr ferme., 20. Sa faca dovada ca detine minim o statie de betoane de ciment.Statia trebuie sa aiba autorizatia de mediu valabila. In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de beton de ciment necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de beton de ciment va fi demonstrata prin: contract ferm de furnizare, incheiat cu un producator de betoane; princontract de inchiriere sau concesiune a unei statii; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de betoane.PRETURILE UNITARE DIN CONTRACTUL DE FURNIZARE TREBUIE SA FIE GARANTATE EXPLICIT PENTRU INTREAGA PERIOADA DE EXECUTIE A CONTRACTULUI.In toate cele trei cazuri de mai sus, se va indica amplasamentul statiei de betoane de ciment.IN ORICARE DINTRE VARIANTELE DE MAI SUS SE VA PREZENTA CERTIFICAT PENTRU CONTROLUL PRODUCTIEI IN FABRICA ELIBERAT DE CATRE UN ORGANISM ABILITAT INDEPENDENT - PENTRU BE, 21. Sa faca dovada ca detine minim o statie de sortare agregate de balastiera. Statia trebuie sa aiba autorizatia de mediu valabila. In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de agregate necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de agregate va fi demonstrata prin: contract ferm de furnizare, incheiat cu un producator de agregat., PRETURILE UNITARE DIN CONTRACTUL DE FURNIZARE TREBUIE SA FIE GARANTATE EXPLICIT PENTRU INTREAGA PERIOADA DE EXECUTIE A CONTRACTULUI.SE VA PREZENTA CERTIFICAT PENTRU CONTROLUL PRODUCTIEI IN FABRICA ELIBERAT DE CATRE UN ORGANISM ABILITAT INDEPENDENT - PENTRU AGREGATELE DE BALASTIERA CARE FAC OBIECTUL LUCRARIILot II : - Laborator autorizat ISC , minim gradul II (xerocopie autorizatii)- minim o statie de betoane de ciment, Pentru materialele utilizate la executia lucrarilor (agregate, mixturi asfaltice, beton de ciment) se vor prezenta certificate de conformitate eliberate de un organism acreditat, valabile la deschiderea ofertelor.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul ? leaderul Asociatiei trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa utilaje si echipamente, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului.Informatiile se vor referi la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., d) Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii/lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, completata in conformitate cu Formularul 13 + Anexa la Formularul 13 ? in original;In cazul in care o parte a contractului se va subcontracta - se va mentiona categoria de lucrari/studiice vor fi executate de subcontractanti, ponderea acestora in total contract, se vor prezenta Acordurile de subcontractare, completate in conformitate cu Formularul 25, si personalul de specialitate conform cerintelor de la litera b), resursele tehnice angajate conform cerintei de la litera c)si se va face dovada capacitatii de exercitare prin prezentarea Certificatului de inregistrare la ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde cu activitatile pentru care a fost nominalizat ca subcontractant., Modelele formularelor pentru declaratiile enumerate mai sus se regasesc in Sectiunea ?Formulare?.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind neconforma.Pt. lot I! Ofertantul va prezenta autorizatie AFER valida pentru proiectarea si executia traversarii de cale ferata la obiectivul Modernizare drumuri comunale si de interes local in comuna Vatra Moldovitei, Judetul Suceava. Se accepta subcontractare sau asociere., Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/ candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art 180 si art181 lit a), c1) si d). Neprezentarea documentelor de eligibilitate ale sustinatorului, ducela neluarea in ca, Cerinte minime privind experienta similara aferenta Lot I :1.Prestareain ultimii 3 anide servicii similare pentru ?MODERNIZARE DRUMURI?, contracte pentru Infiintare/Modernizare drumuri, de aceeasi complexitate cu obiectul prezentei proceduri a caror valoare sa fie de minim: 560.000 lei (fara TVA ). Documente solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei: copii ale partilor relevante din contractele de executie lucrari/proiectare, recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale sau alte documente relevante care sa dovedeasca valoare lucrarilor/ serviciilor declarate ca fiind executate (total sau partial), 2.Executareain ultimii 5 ani de contracte similare pentru ?MODERNIZARE DRUMURI?, contract pentru Infiintare/ Modernizare drumuri, de aceeasi complexitate cu obiectul prezentei proceduri a caror valoare cumulata sa fie de minim: 7.900.000 lei (fara TVA ). Documente solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei: copii ale partilor relevante din contractele de executie lucrari/proiectare, recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale sau alte documente relevante care sa dovedeasca valoare lucrarilor declarate ca fiind executate (total sau partial), Cerinte minime privind experienta similara aferenta Lot II: 1. Prestareain ultimii 3 anide servicii similare, astfel: Elaborare Proiect tehnic -Constructie civila ? noua, de aceeasi complexitate cu obiectul prezentei proceduri a caror valoare sa fie de minim: 24.000 lei (fara TVA ). Documente solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei: copii ale partilor relevante din contractele de executie lucrari/proiectare, recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale sau alte documente relevante care sa dovedeasca valoare lucrarilor declarate ca fiind executate (total sau partial), 2. Executia in ultimii 5 ani a contracte de lucrari construire cladire civila, de aceeasi complexitate cu obiectul prezentei proceduri a caror valoare cumulata sa fie de minim: 650.000 lei (fara TVA). Documente solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei: copii ale partilor relevante din contractele de executie lucrari/proiectare, recomandari din partea beneficiarilor, procese verbale sau alte documente relevante care sa dovedeasca valoare lucrarilor declarate ca fiind executate (total sau partial), b) - Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, completata in conformitate cu Formularul 14 ? in original;Se va nominaliza personalul tehnic responsabil cu Serviciile de proiectare - se vor prezenta pentru fiecare: - CV-urile acestora in care sa se mentioneze proiectele la care au mai luat parte- diplomele de studii ale acestora- Copii dupa Contractul de munca- Contractele de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului- Atestarile profesionale ale specialistilor eliberate de organisme recunoscute la nivel national/ international.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru acest contract va dispune de personal tehnic specializat ? propriu sau cooptat - pentru partea de proiectare ? cu vechime dovedita prin Cartea de munca pe specialitate, astfel: , Lot I : -1 Sef de proiect ? specializare drumuri , cu experienta in domeniul de activitate, 1 Ingineri specializare CFDP- cu experienta in domeniul de activitateLot II: 1 Sef de proiect ?specializare civile , cu experienta in domeniul de activitate, 1 Arhitect cu drept de semnatura ? membru OAR- cu experienta in domeniul de activitate, 1 Inginer specialist Constructii civile ? cu experienta in domeniul de activitate, 1 Inginer specialist ? instalatii ptr constructii ? cu experienta in domeniul de activitateDeclaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie lucrari, Se va nominaliza personalul tehnic responsabil cu Executie lucrari - se vor prezenta pentru fiecare: - CV-urile acestora in care sa se mentioneze proiectele la care au mai luat parte- diplomele de studii ale acestora- Copii dupa Contracte de munca- Contractele de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului- Atestarile profesionale ale specialistilor eliberate de organisme recunoscute la nivel national/ international.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru acest contract va dispune de personal tehnic specializat ? propriu sau cooptat - pentru executie lucrari, astfel: , Lot I :1. RTE ? drumuri si poduri atestat MDRT sau echivalent 2Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul drumuri? decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.3Sef santier ? Ing. facultatea de constructii - experienta in domeniu4. Inginer/subinginer, specialitatea drumuri si poduri - experienta in domeniu5. Inginer/subinginer/tehnician, specialitatea topografie - experienta in domeniu Lot II: 1. RTE ? civile, edilitare atestat MLPTL2. RTE ? Instalatii electrice ? Atestat MEC/MEF3. Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii civile/industriale ? decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.4. Sef santier ? Ing. facultatea de constructii - experienta in domeniu5 . Inginer/subinginer, specialitatea constructii civile - experienta in dom, 7. Inginer/subinginer/tehnician, specialitatea topografie - experienta in domeniuc) - Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele, resursele tehnice pe care operatorul economic le va disponibiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiin conformitate cu Formular 16 ? in original; Cerinte comune Lot I si II- Echipamente minime in dotare (le detine sau are acces la acestea) pentru activitatea de proiectare, conform Anexei la formular 16: ? calculatoare ? PC ? minim 2? plotter A1? Copiator color A3/ Imprimanta ? minim 2? autoturism, Se va face dovada detinerii cu copii dupa facturi/ contractede inchiriere declaratii/ angajamente de punere la dispozitie.Ofertantii vor prezenta dovada ca detin softuri cu licenta in domeniul proiectarii: Autocad/Autodesksau echivalenteLicenta proiectare Drumuri (Advanced Road design sau echivalente)Licenta ? programe devize- Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele minime in dotare (le detine sau are acces la acestea) pentru executie lucrari in conformitate cu Formular 17 ? in originalOfertantul va trebui sa faca dovada ca este capabil sa execute lucrarea conform necesitatilor proiectului.Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, asigurarea (din dotare proprie sau prin contracte de inchiriere ferme) cu echipamente tehnice, utilaje pentru constructii, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie si alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, Lot I 1.Stati autorizata de preparat mixturi asfaltice sau contr. de furnizare sau declaratie de disponibilitate referitor la mixturi asfaltice cu 1 statie de preparat mixturi asfaltice. Pentru statia/statiile de preparat mixturi asfaltice, se vor depune copii ale doc privind dispunerea, respectiv contr. de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contr de inchiriere, de colaborare/prestariservicii declaratii/angajamente de punere la dispozitie, cu ment ? conf cu orig ?, copii dupa autoriz/autorizatiile de mediu, insotite de raportul de inspectie tehnica pentru utilajele/echipamentele pentru care se emite un astfel de raport. Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de inchir Se vor prezenta in copie documente care certificaimplementarea in cadrul societatii a standardelor de calitateISO 9001 (proiectare+executie) , sau echivalent pentru domeniile precizate pentru obiective similare cu obiectul procedurii, in termen de valabilitate. ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Nu se accepta societati in curs de certificare.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind neconforma.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
2. Punctaj tehnic
35
Descriere: P tehnic = P1 + P2 P1) Duratade realizare a proiectului tehnic - 10 punctePunctaj pentru ?Duratade realizare a proiectului tehnic? = (?Duratade realizare a proiectului tehnic? minima/ ?Duratade realizare a proiectului tehnic?n) x 10Pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelorsi evitarea unor situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabilesc urmatoarele termene limita: minim 15 zile , maxim 30 de zile. Termenul va fi exprimat in zile calendaristice.Durata de executie a lucrarilor ? 25 punctePunctaj pentru ?Durata de executie a lucrarilor ?= (?Durata de executie a lucrarilor? minima/ ?Durata de executie a lucrarilor ?n) X 25Pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabilesc urmatoarele termene limita : minim 3 luni -maxim 5 luni. Factorii de evaluare, ponderea acestora si algoritmul de calcul sunt valabili pentru fiecare lot in parte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi accesata direct si nerestrictionatprin mijloace electronice (prin siste-mul electronic de achizitii publice S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro )Documentatia va
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 20:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer