Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - " REALIZARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE VIISOARA SI IZVOARELE; REALIZARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA IZVOARELE, COMUNA VIISOARA, JUDETUL BIHOR?


Detaliu pentru invitatia numarul 340413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VIISOARA Jud. Bihor
Numar invitatie: 340413/04.12.2012
Denumire contract: " REALIZARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE VIISOARA SI IZVOARELE; REALIZARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA IZVOARELE, COMUNA VIISOARA, JUDETUL BIHOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VIISOARA Jud. BihorCod fiscal: 4784229, Adresa: VIISOARA NR.227, Viisoara, Telefon: 0259/328920, Fax: 0259/328920
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VIISOARA NR.227, judetul Bihor, Viisoara, Romania, cod postal: 417625, telefon: +40 0259/328920, fax: +40 0259/328920, persoana de contact: IONEL SIPOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VIISOARA NR.227, judetul Bihor, Viisoara, Romania, cod postal: 417625, telefon: +40 0259/328920, fax: +40 0259/328920, persoana de contact: IONEL SIPOS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " REALIZARE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATILE VIISOARA SI IZVOARELE; REALIZARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA IZVOARELE, COMUNA VIISOARA, JUDETUL BIHOR?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari aferenta proiectului" Realizare retea de canalizare si statie de epurare in localitatile Viisoara si Izvoarele; Realizare retea de alimentare cu apa in localitatea Izvoarele, Comuna Viisoara, Judetul Bihor?
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 223, 592 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 100.000, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si art. 87 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 94 zile de la termenul limita deprimire a ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4) , Cazier judiciar al operatorului economic , Cazier judiciar al administratorului/directorului general, Cazier fiscal al operatorului economic.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local, pentrusediul social si punctele de lucru implicate in procedura (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta de asemenea certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu eliberat de Administratia Fondului pentru Mediu.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4), documente doveditoare3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: PrimarBEKE VASILE, Viceprimar ? HIRI IOANSecretar - SIPOS IONELContabil sef ? JOLTA MELINDAConsilieri locali: - BALOG TIMEA-ILONKA, - CHEREJI CRISTIAN- HIRI IOAN- MURESAN NICOLAE-FRANCISC- NAGY IOAN- RO;ZSA SANDOR- SAGHI ALEXANDRU- SANTHA BOTOND- SZABO; LUDOVICAsociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 (daca este cazul)- (Model orientativ ? Formular nr.3/3A) In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Nota 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz).Nota 2: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Nota 3 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 4 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata;Atestat ANRE? de tip Be pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin de 10.400.000, 00 lei.Documente relevante: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim4luni de derulare a contractului, conform graficului de executie propus, in valoare de 870.598, 66 lei.Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 870.598, 66 leisi pentru o perioada de 4 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani aexecutat urmatoarele: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 18535 m de retele de canal., Continuare Cerinta 1: Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare pentru retele de canal urmatoarele: - Copie certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat, cuprinzand si pagina finala cu semnaturi, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.2: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani aexecutat urmatoarele: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contractsimilar care sa fi avut ca obiect realizareaa cel putin 4223 m de retele de apa si/sau aductiuni de apa., Continuare Cerinta 2: Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare pentru retele de apa urmatoarele: - Copie certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat, cuprinzand si pagina finala cu semnaturi, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.3 : Ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin unei statii de epurare a apei uzate., Continuare Cerinta 3: Ofertantul va prezenta urmatoarele: - Copie certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat, cuprinzand si pagina finala cu semnaturi, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, Cerinta nr. 4: ? Se califica ofertantii care dispun, in vederea indeplinirii prezentului contract de o statie de betoane cu sistem de masurare certificat de BRML, autorizata conform prevederilor legale, si care prezinta certificate/declaratii de conformitatepentru produse din beton valabile la data depunerii ofertelor, folosite pentru indeplinirea contractului.? Se califica ofertantii care dispun, in vederea indeplinirii prezentului contract de statie de sortare agregate si care fac dovada ca sunt atestati pentru detinerea balastierei si a statiei de sortare (cu sistem de masurare certificate de BRML) folosite pentru indeplinirea contractului, si care prezinta autorizatie de gospodarire a apelor pentru acestea.? Se califica ofertantii care dispun de laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului., Continuare Cerinta nr. 4: Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii pe propria raspundere - Formular 17.a, formularul trebuie completat doar de catre liderul asocierii si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati, din care sa rezulte dotarea tehnica a ofertantului.Se vor anexa suplimentar declaratiei respective si: Copii dupa contractele deinchiriere, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului.NOTA: 1. Se vor prezenta documente doveditoare pentru indeplinirea conditiilor (facturi, contracte, autorizatii, angajament punere la dispozitie, etc).2. Comisia de evaluare aredreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant., Cerinta nr. 5: Ofertantul dispune de personal suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractului. Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti, relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor: - Nominalizarea managerului de proiect- Nominalizarea sefilor de santier(constructii edilitare, civile); -Nominalizarearesponsabililor tehnici cu executia, atestati in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate (constructii edilitare, constructii civile); - Nominalizarea controlorilor cu calitatea in domeniul (constructii edilitare, constructii civile) - Nominalizare inginer lucrari edilitare, civile - Nominalizare Electrician autorizat ANRE pentru executia de instalatiielectrice, - Nominalizarea inspectorului S.S.M., Continuare Cerinta nr. 5: -Nominalizare responsabil pentru gestionarea deseurilor;Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata; Atestat sau numire in functie conform legislatiei in vigoare;, Continuare Cerinta nr.5: Modalitatea de indeplinireDecl privind informatii de pers- Formular 18.b - liderul asocierii va prezenta o Decl pe propria raspundere privind personalul nominalizat in indeplinirea contractului.NOTA: Se vor nominaliza pers diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitie, specific fiecarei activitati. Nu se acceptacontracte de colaborare incheiate cu persoane fizice care nu sunt constituite in PFA sau I.I. Pentru pers nominalizate se vor prezenta urmatoarele: Cv-urile in orig-Formular18.c.; Diplome de studii superioare de lunga durata; Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data depunerii ofertei; Angajament de participare-in original; Contr de munca sau extras din registrul general de evidenta a salariatilor pentru angajati ai ofertantului; Pers care nu sunt angajati ai ofertantului se vor prez raportul de munca cu firma la care sunt angajati., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj;Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 60; Unde: - Pp este punctajul obtinut de oferta n;
- Pretmin ? cel mai mic pret ofertat;
- Pretn ? pretul ofertei n
Punctaj Tehnic 1- Costul operational total calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 25
25
Descriere: Pentru cel mai mic cost operational (CO) total ofertat se acorda maximul de punctaj;Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 25 ;Unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta n; - COmin ? cel mai mic cost operational ofertat; - COn ? cost operational aferent ofertei n
Punctaj Tehnic 2 ? Numarul dezile cu restrictionari de circulatie
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Numarul de zile cu restrictionari de circulatie?, se va acorda astfel: a) Pentru numarul minim de zile cu restrictionari de circulatie se acorda P3=5 puncteb) Pentru alta durata decat cea prevazuta la pct. 3.a) punctajul se calculeaza astfel: P3 = (minim zile ofertat/ n zile)x 5.Oferta cu numarul de zile cu restrictionari de circulatie peste 100 zile va fi respinsa ca neconforma iar oferta sub 1 zi nu va fi punctata suplimentar.
Punctaj tehnic 3 - Durata de executie
10
Descriere: Durata de executie/livrare este de minim 12 luni si maxim 24 luni. Oferta care va prezenta o durata de executie mai mare decat durata maxima acceptata de autoritatea contractanta va fi considerata neconforma, iar oferta care va prezenta o durata mai mica decat durata minima realista propusa se autoritatea contractanta nu va fi punctata suplimentar. Punctajul pentru durata de executie se acorda astfel: a)pentru cea mai scazuta durata de executie ofertata se acorda P4=10 puncte b)pentru alta durata decat cea prevazut la pct. 2.a) se acorda punctajul astfel: P4= (durata minima ofertata / durata n) x 10;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer