Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Realizarea de studii de specialitate in vederea elaborarii Planului de Management pentru situl Natura 2000: Lunca Siretului Mijlociu?


Detaliu pentru invitatia numarul 326678
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA REGIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI Bacau
Numar invitatie: 326678/15.05.2012
Denumire contract: ? Realizarea de studii de specialitate in vederea elaborarii Planului de Management pentru situl Natura 2000: Lunca Siretului Mijlociu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA REGIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI BacauCod fiscal: 4278256, Adresa: str. OITUS, NR.23, Bacau, Telefon: 0234 - 512750, Fax: 0234 - 571056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. OITUZ, NR.23, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon: +04 0234512750, fax: +04 0234571056, persoana de contact: Paragina Carla
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Agentiei Regionale pentru Protectia Mediului Bacau , strada Oituz nr. 23 municipiul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Realizarea de studii de specialitate in vederea elaborarii Planului de Management pentru situl Natura 2000: Lunca Siretului Mijlociu?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectiv general: Realizarea de studii de specialitate in vederea elaborarii planului de management pentru situl Natura 2000: Lunca Siretului MijlociuObiective specifice: I. A.1.Inventarierea si evaluarea starii actuale de conservare a speciilor de pasari, pentru care a fost declarat situl Natura2000: ROSPA0072 - ? Lunca Siretului Mijlociu? precum si a speciilor de pasari de interes national care necesita protectie stricta (Anexa 4B a O.U.G. nr. 57/2007);II. A.2. Identificarea si localizarea in teren a tipurilor de habitate, cartografierea sitului, realizarea hartilor si a bazelor de date privind distributia tipurilor de habitate aferente speciilor de interes comunitar si national, care fac obiectul protectiei si conservarii ROSPA0072;III. A.3. Elaborarea protocoalelor si a Planului pentru monitorizarea ornitofaunei si a habitatelor din situl Natura 2000: Lunca Siretului Mijlociu;IV. Realizarea Planului de management pentru sit (A.4)V. Elaborarea Raportului de Mediu pentru situl Natura 2000 ROSPA0072 (A.5)
II.1.6) CPV: 73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata fara TVA si anume 2.898 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor . Modul de constituire a garantiei de participare : - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 7, eliberata de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate , de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romanasau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin ordin de plata in contul de garantii al ARPM Bacau : RO31TREZ0615005XXX004013 deschis la Trezoreria Bacau , cod unic de inregistrare 4278256, pana la data deschiderii ofertelor. In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278 1 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Nota: Scrisoarea de garantie bancara, instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau, dupa caz, ordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare :5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie: scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, inclusiv avans.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia . Suma initiala care se va depune trebuie sa fie de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat si destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Cerinta obligatorie: completare Formular nr. 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formularul se va completa si de tertul sustinator daca este cazul .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 : Cerinta obligatorie: completare formular conform Formular nr. 2 Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c^1), lit.d). ale OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul ? adaptare Formular 2.ImportantIn cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratie privin calitatea de participant la procedura : Cerinta obligatorie: completareFormular nr.3Certificat de participare cu oferta independenta : Cerinta obligatorie: completare Formular nr. 11Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 : Cerinta obligatorie: completareFormular nr. 10Persoanele cu functii de decizie din cadrul ARPM Bacau referitor la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Paul Toderica ? Director executiv, Carla Paragina ? manager proiect, Pintilie Laurentiu-responsabil financiar, Oancea Elena- responsabil tehnic si Ciocan Adriana-persoana contact, Dinga Viorica- consilier responsabil achizitii.- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in forma stabilita de organul emitent) ? emis de Administratia Finantelor Publice, fara datorii.- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in forma stabilita de organul emitent) ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale, fara datorii la bugetul local.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul (semnatura si stampila), original sau copie legalizata. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, ofertantul va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.- alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local, nu se elibereaza in tara respectiva. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data limita de depunera a ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata. Persoane juridice romane : Cerinte obligatorii: 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, valabil la data desfasurarii licitatiei, in oricare din formele: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (semnatura si stampila), original sau copie legalizata. In cazul prezentarii in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, ofertantul va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2.Pentru unitatile de cercetare-dezvoltare organizate ca institutii nationale sau ca institutii publice (de drept public) se vor prezenta documente edificatoare conform O.G. nr. 57/2002, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (semnatura si stampila) in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice / fizice straine : Documente, in copie certificata, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.Toate celelalte acte cerute pentru ofertanti, din capitolele prezentei fise, vor fi depuse de catre ofertantul strain sub forma de copie insotita de traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta bilanturile contabile din anii precedenti la 31.12.2010 si 31.12.2011. Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economico-financiare., Medie cifrei de afaceri globale pe ultimii 2 ani (cu referire la 2010 si 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular 4). Contractele mentionate in anexa trebuie sa aiba ca si obiect prestarea de servicii de elaborare studii stiintifice in domeniul biologiei, elaborare plan de management.Din anexa Formularului 4 trebuie sa reiasa ca: a. Au fost prestate servicii similare. Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale paginilor din contracte, relevante privind: obiect contract, denumire parti, valoare, durata contractului, garantii, semnaturi precum si dovada predarii documentatiei catre beneficiar.Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta, din toata activitateadesfasurata, un contract similar de prestari servicii derulat de el sau la care a participat, cu indicare partii indeplinite de el in contract., Lista nominala a personalului care va fi implicat in realizarea contractului (Formular 12), insotita de CV-uri care vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si voravea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.Cerinta obligatorie: Asigurarea cu personal de specialitate, in domeniile: 1.botanica2.ornitologie3.evaluare adecvata4.GISPregatire profesionala si aptitudini(la nivel minim)-studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, in domeniile mentionate mai sus;Expertul/expertii in evaluare adecvata, sau organizatia sa fie inscris/inscrisiin Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului pe domeniile RM, EA.Experienta profesionala generala(minim)-minimum 1 an experienta profesionala generala;Experienta specifica-minimum 1 an experienta, Se vor prezenta declaratiile de disponibilitate ale persoanelor nominalizate in realizarea contractului, in original, Informatii privind subcontractantii Solicitam precizarea partii/partilor din contract ce urmeaza a fi subcontractate conform art. 45 OUG 34/2006 actualizata, cu prezentarea informatiilor solicitate la punctul informatii privind personalul tehnic de specialitate -daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata integral pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer