Achizitie publica - ,, Reamenajare si modernizare drumuri de acces catre islazurile Nisipoasa si Sangeris prin pietruire, nivelare si compactare"
Detaliu pentru invitatia numarul 329992
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329992/20.06.2012
Denumire contract: , , Reamenajare si modernizare drumuri de acces catreislazurile Nisipoasasi Sangerisprin pietruire, nivelare si compactare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MORENICod fiscal: 4344597, Adresa: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Telefon: 0245667265, Fax: 0245667265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 245667265, fax: +40 245667265, persoana de contact: GABRIELA CODROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Moreni, str. AI Cuza, nr. 15, Municipiul Moreni, Sala de Festivitati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Reamenajare si modernizare drumuri de acces catreislazurile Nisipoasasi Sangerisprin pietruire, nivelare si compactare"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitia prevede pietruirea drumurilor de acces catre izlazurile Nisipoasa si Sangeris, drumuricu o singura banda de circulatie cu latimea carosabilului de 4m si 2 acostamente de 0, 5m Latimea rigolelor variaza in jurul valorii de 0, 75m.Suprafata totala a tronsonului Nisipoasa este de 9425 mp din care carosabil 5800mp, acostamente 1450 mp, rigole 2175 mp iar a tronsonuluiSangeris de 6643 mp din care carosabil 4088 mp, acostamente 1022 mp, rigole 1533 mp.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: :2260lei / 1130lei pentru ofertantii IMM-uri.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita dedepune a ofertelor;Forma de constituire: a) conform art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Scrisoarea de garantie de participare/polita de asigurare vor mentiona informatiile si situatiile de retinere (integrala sau partiala), din formularul anexat.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Moreni RO33TREZ2745006XXX000033 deschis la Trezoreria Moreni, cod fiscal: 4344597;b) prin ordin de plata confirmat debanca, conform art. 86, alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare se va retine cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, - Dovada constituirii este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul contractului, fara TVAModul de constituire : Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara , cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.? In acelasi timp, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratii privind situatia personala a operatorului economic - completare si prezentarea formularului 2 - declaratie privind eligibilitatea - Formular Nr. 22. declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular Nr.13. declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- Formular Nr.34Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 11)5. declaratie privind evitarea conflictului de interese - Formular Nr.7Persoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei Moreni: Primar Goran Vasile;Viceprimar Dinu Constantin;Secretar Popescu Carmen.Persoane implicate in intocmirea, aprobarea documentatiei de atribuire si evaluarea ofertelor: Dir. Th. Dinu Simona; Dir. Ec. Timaru Ana Clauditia; Cons. Ach. Publ. Iubulescu Nicoleta ; Insp. Ach. Publ. Nes Roxana; Sef serv Fin. Simion Daniela , Tehn Amenajare Teritoriala Popa Gheorghe ;Sef adm. publ. Jr. Soare Grigoras Tamara. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele solicitate6.Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si certificatul fiscal eliberat de compartimentul impozite si taxe locale ? certificate valabile eliberate de institutiile competente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta; Prezentarea certificatuluiconstatator emis de Registrul Comertului valabil la data deschiderii ofertelor pentru ofertantul care participa, in mod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor .Pentru persoanele juridicestraine se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original, copie legalizata sau copie lizibila marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul??)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerintacalificare 1Fisa de inf. generale cu declararea CA pe ultimii 3 ani - CA anuala medie pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de min. 267.500 lei;Sevor prezentacopii dupa sit.financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2008, 2009, 2010, inregistrate la adm. financiara si/sau alte doc. emise de aut. legale competente.Pt. conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual BNR leu euro, astfel: 2008:1euro=3, 6827lei, 2009:1euro= 4, 2373 lei, 2010:1euro=4, 2099lei, 2011:1euro=4, 2379lei.Nota: In cazul depunerii unei oferte comune, situatia economica si financiara, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturorasociatilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta calificare 2Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anila care se ataseaza un contract de lucrari a carui valoare sa fie de minimum133.000 lei, fara TVA, cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat in termenele contractuale si rec. din partea beneficiarului .Pentru indeplinirea cerintei se va prezenta copia contractului de executie de lucrari similar, insotit de PV de receptie, recomandare/doc.constatator emise de beneficiar si informatii despre contractRecomandarea din partea altor beneficiari trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte : - modul de indeplinire a obligatiilor contract pe parcursul derularii contractului respectiv ;
- daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiv acontractantului;receptii amanate sau respinse din cauza, Cerinta calificare 2 : Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului? echipamentele ce acopera necesarul conform extrasului de utilaje (C8), laboratoare de incercare din dotare proprie sau contracte de inchiriere sau prezentarea unui angajamentsi balastiera cu statie de sortare a agregatelor, atestate si autorizate, valabile la data depunerii ofertei., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului, cerinta minima de calificare nr. 2Ofertantul trebuie sa fac dovada ca are la dispozitie: -un responsabil tehnic cu executia lucrarilor specifice celor din documentatia tehnica in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate -Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta: - contract individual de munca sau contract de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoana respectiva/ declaratie de disponibilitate(completare formular nr.12), in cazul in care se propune o persoana care nu este angajata a ofertantului/- CV-ul ;CV?ul va purta numele in clar si semnatura in original/ diplome privind specializarea/dovada ca a participat la derularea unui contract similar atestat si legitimatie vizata la zi(dom. constructii civile)Responsabil Controlul Calitatii in constructii, Informatii privind subcontractantii Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, Certificatul privind managementul sistemului de mediu din seria ISO 14001sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la datastabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in altestate ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din Seap , sect. documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 14:57