Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate, constituita in perimetrele de ameliorare Sincel Chicui si Panade Coasta Turzii apartinand comunei Sincel, judetul Alba, pe o suprafata de 22,09 ha


Detaliu pentru invitatia numarul 325951
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SINCEL (PRIMARIA SINCEL)
Numar invitatie: 325951/09.05.2012
Denumire contract: ? Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate, constituita in perimetrele de ameliorare Sincel Chicui si Panade Coasta Turzii apartinand comunei Sincel, judetul Alba, pe o suprafata de 22, 09 ha
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCEL (PRIMARIA SINCEL)Cod fiscal: 4562141, Adresa: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Telefon: 0258-885275, 0258-885101, Fax: 0258-885275, 0258-885101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Romania, cod postal: 517670, telefon: +40 258885101, fax: +40 258885101, persoana de contact: ILIE FRATILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Romania, cod postal: 517670, telefon: +40 258885101, fax: +40 258885101, persoana de contact: DIAC ALIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate, constituita in perimetrele de ameliorare Sincel Chicui si Panade Coasta Turzii apartinand comunei Sincel, judetul Alba, pe o suprafata de 22, 09 ha
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate, constituita in perimetrelede ameliorare Sincel Chicui si Panade Coasta Turzii apartinand comunei Sincel, judetul Alba, pe o suprafata de 22, 09 ha
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 628, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 12.566 lei, pt. IMM 50%Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 19) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul RO16TREZ0035006XXX000651 deschis la Trezoreria municipiului Blaj, cod de inregistrare fiscala: 4562141, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor- a unei sume in numerar.In oricare din cele doua situatii prevazute la punctul b), dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Suma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC, potrivit art. 278 (1) din OUG 34/2006 este: 4.408.3 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 14)sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioare- completare formular 1In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: Prezentarea cazierului judiciar /fiscal pentru operatorul economic (firma) si/sau pentru adminstratori/actionariIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza formular 2In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia platilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a altei persoane, atunci tertul sustinator va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181.Cerinta nr. 3Informatii privind indeplinirea obligatiilor catre Fondul de Mediu;Cerinta obligatorie: Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010;Cerinta obligatorie: prezentare formular Anexa 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 5Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: -.Formular 4In vedereacompletarii acestor declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ilie Fratila ? PrimarVasiu Emanoil - Vice primarDiac Alin- Presedinte comisie licitatieFiecare Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Completare formular 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei aniCerinta minina de calificare: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 1.250.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Cerinta minima de calificareOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimele 5 ani a prestat in cadrul unui contract de lucrari similar pentru o suprafata minima egala cu suprafata licitata, respectiv 22, 09 ha., Ofertantul sa fie autorizat conform Ordinului Ministrului Agriculturii Padurilor si Dezvoltarii Rurale nr.88/2006, respectiv Ordinul nr.718/2010 privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si executia lucrarilor de imbunatatiri funciare in domeniul silvic (grupele de lucrari C si D), Informatii privind utilajeleOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau contracte/conventii de inchiriere) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - tractor pe senile S 1500;
- scarificator SF-3;
-tractoare U 650 si UVL 445 cu pluguri;
- grapa cu discuri GD 4, 0;
- freze FV 1, 5;
- autocisterne;
- MET 2500;
- trailer;
-cultivatorul FPL -4 sau freze mecanice;
- autocamioncu remorca;
- aparate de stropit si prafuit tip Kyoritz sau similar;
- aparate de erbicidat M.P.S.P.sau similar;
- motofierastrau;
- autoutilitara transport muncitori, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile penru executia lucrarilor- Cerinta minima de calificare: responsabil cu asigurarea calitatii, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinerea demonstreze situatia economica si financiara, Informatii privind sustinerea capacitatea tehnica si/sau profesionala Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, Certificat pentru management de mediu ISO 14001:2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e - licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer