Achizitie publica - ? Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate, constituita in perimetrele de ameliorare Sincel Chicui si Panade Coasta Turzii apartinand comunei Sincel, judetul Alba, pe o suprafata de 22,09 ha?
Detaliu pentru invitatia numarul 341166
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341166/18.12.2012
Denumire contract: ? Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate, constituita in perimetrele de ameliorare Sincel Chicui si Panade Coasta Turzii apartinand comunei Sincel, judetul Alba, pe o suprafata de 22, 09 ha?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCEL (PRIMARIA SINCEL)Cod fiscal: 4562141, Adresa: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Telefon: 0258-885275, 0258-885101, Fax: 0258-885275, 0258-885101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Romania, cod postal: 517670, telefon: +40 258885101, fax: +40 258885101, persoana de contact: ILIE FRATILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. M. EMINESCU NR. 70, Sancel, Romania, cod postal: 517670, telefon: +40258885101, fax: +40258885101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate, constituita in perimetrele de ameliorare Sincel Chicui si Panade Coasta Turzii apartinand comunei Sincel, judetul Alba, pe o suprafata de 22, 09 ha?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate, constituita in perimetrelede ameliorare Sincel Chicui si Panade Coasta Turzii apartinand comunei Sincel, judetul Alba, pe o suprafata de 22, 09 ha
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 628, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 12.566 lei, pt. IMM 50%Perioada de valabilitate a garantiei de participare -90 zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 19) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul RO16TREZ0035006XXX000651 deschis la Trezoreria municipiului Blaj, cod de inregistrare fiscala: 4562141, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor- a unei sume in numerar.In oricare din cele doua situatii prevazute la punctul b), dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Suma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC, potrivit art. 278 (1) din OUG 34/2006 este: 4.408.3 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 14)sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: - completare formular 1In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: Prezentarea cazierului judiciar /fiscal pentru operatorul economic (firma) si/sau pentru adminstratori/actionariIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza formular 2In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia platilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnicasi/sau profesionala a altei persoane , atunci tertul sustinator va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181Cerinta nr.3Informatii privind indeplinirea obligatiilor catre Fondul de Mediu;Cerinta obligatorie: Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.4Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010;Cerinta obligatorie: prezentare formular Anexa 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.5Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: -.Formular 4In vedereacompletarii acestor declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ilie Fratila ? PrimarPosa Gheorghe - Vice primarDiac Alin- Presedinte comisie licitatieGroza Alexandru ? membruCostea Teodor - membruFratila Ana ? membruDocolinSusana ? membruVasiu Emanoil- consilierBarna Ilie- consilierBiris Gheorghe ? consilierFratila Teodor- consilierOniga Gheorghe ? consilierPesa Iosif- consilierRus Nicolae-Ovidiu ?consilierOniga Nicolae- consilierCipariu Darius Alexandru ? consilierPanazan Vasile ? consilierFiecare Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.6Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Completare formular 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractantava solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Certificat de atestare emis de MAPDR in baza OM nr.88 sau 718/2010 in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economoica-financiaraMedia cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei aniCerinta minina de calificare: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 1.250.000 lei1.Fisa de informatii generale ?formular 52.Prezentarea documentelor disponibilein vederea indeplinirii cerintei de calificareEchivalenta euro/ron2009- 4, 23732010- 4, 20992011- 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Informatii privind capacitatea tehnicaOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formular f 7 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au executat si dus la bun sfarsit , cel putin 1 contract similar, similar pentru o suprafata minima egala cu suprafata licitata, respectiv 22, 09 ha.Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si , , contract de lucrari finalizat ? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala;sau?lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;sau lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.Contractele prezentate ca experienta similara, trebuie sa se regaseasca in formular f 7, Cerinta nr.3Informatii privind utilajeleOfertantul trebuie sa dispuna(in proprietate sau inchiriate ) pe perioada de val abilitate a contractului de utilaje/mijloace de transport/echipamente pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ex.: tractor pe senile, autoutilitara transport muncitori etc. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/ echipament etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.Completare formular 10Anexa- Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente, Cerinta nr.4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- Cerinta minima de calificare: responsabil cu asigurarea calitatiiCompletare formular 11, insotit de anexa la acesta (CV-ul in formart EUROPASS), aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte.Prezentarea deciziei de numire pentru responsabilul cu asigurarea calitatii, Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale sucontractantilor propusi.Modalitati de indeplinire: Se va completa formular 12, Anexa - Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare, Cerinta nr.6Informatii privind asociereaIn cazul in care ofertaeste depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului ec onomic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesonale , precum si oricare alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul documentatiei de atribuire din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplinii asociati.Se va completa formular 13- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Acordul de asociere in original sau copie legalizata , din caresa rezulte cine este liderul de asociatie si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(valoric sau procentual din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei., Cerinta nr.7Informatii privind sustinerea demonstreze situatia economica si financiaraPrezentare formular 15, Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta nr.8Informatii privind sustinerea capacitatea tehnica si/sau profesionalaPrezentare formular 16, Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat. sau, dupa caz, certificatul doveditor., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa detina certificat pentru menagement de mediu ISO 14001sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, certificatul doveditor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 15:55