Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, REPARATII DC109 IN COMUNA CATEASCA, JUDETUL ARGES?


Detaliu pentru invitatia numarul 324928
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cateasca (Primaria Cateasca)
Numar invitatie: 324928/24.04.2012
Denumire contract: , , REPARATII DC109 IN COMUNA CATEASCA, JUDETUL ARGES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cateasca (Primaria Cateasca)Cod fiscal: 4971995, Adresa: Comuna Cateasca, Jud. Arges, Cateasca, Telefon: 0248661006, Fax: 0248661006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Cateasca, Jud. Arges, Cateasca, Romania, cod postal: 117220, telefon: +40 248661006, fax: +40 248661006, persoana de contact: Adrian Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Cateasca, Jud. Arges, Cateasca, Romania, cod postal: 117220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , REPARATII DC109 IN COMUNA CATEASCA, JUDETUL ARGES?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii drum comunal DC109, Comuna Cateasca, Jud. Arges
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 663 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei :3.217 lei.Mod de constituire ? instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original (Model orientativ - formularul nr. 4);? ordin de plata Primariei comunei Cateasca deschis la Trezoreria Topoloveni;? sume in numerar depuse la casieria unitatii.Ofertantii care vor constitui garantia de participare cf art.16(2)din Legea 346/2004 vor completa formularul 21.Dovada const. garantiei de participare se va prezenta cel tarziu la deschidere ofertelor si nu se introduce in plic.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Perioada de valab. a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta in conditiile legii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10%din val. contractului fara TVA. Modul de const. a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original. (In acest caz ofertantul are obligatia de a constitui in maxim 2 zile de la semnarea contractului garantia de buna executie, care devine anexa la contact.) / retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Garantia de buna executie se va elibera cf. art.92, alin4) dinHG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Cerinta nr. 1-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie: completare formular nr. 2indice1Cerinta nr. 2-Declaratie privind eligibilitateaconform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006-Cerinta obligatorie: completare formular nr.1Cerinta nr. 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta obligatorie: completare formular nr.2Documente solicitate: - Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila marcata de catre ofertantcu mentiunea, ,conform cu originalul??)- Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila marcata de catre ofertantcu mentiunea, ,conform cu originalul??)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi : certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente)#In conformitate cu art.181, lit.c1 din O.U.G.34/2006 , Primaria comunei Cateasca isi rezerva dreptul de a exclude din procedura orice ofertant careinultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza.Cerinta nr. 4-Certificat de participare cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: completare formular nr. 18Cerinta nr. 5-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Cerinta obligatorie: completare formular nr. 17. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante este anexata formularului nr. 17 si constituie parte integranta a declaratiei In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parteCerinta nr. 1 - Documente care dovedesc forma de inregistrareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Certificat constatatoremis de Oficiul RegistruluiComertului, (original, copie legalizata sau copie lizibila marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul?? );Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta traduceri autorizate dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformtiate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privindsituatia economico-financiara-Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceripe ultimii 3 ani. Cifra medie globala de afaceri a ofertantuluipe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 600.000, 00 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR- Bilantul pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) inregistrat de organele competente ? in copii conforme cu originalul. In situatia in care ofertantul si-a inregistrat bilantul contabil aferent 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin rap. la ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani afinalizat si dus la bun sfarsit min. un contract si max. 3 contracte de lucrari similarein valoare cumulata de min. 300.000 lei, fara T.V.A. Se vaprezenta copia contractului/contractelor de executie de lucrari similar(e)(sau copii dupa paginile cu informatii relevante ale contractului), PV de receptie, recomandare emisa de beneficiar si informatii despre contract. Nivelul minim pentru experienta similara din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei (5 ani incepand de la data limita de depunere a ofertei). Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale; daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: neconf. care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari ; cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiv a contract.; receptii amanate sau resp. din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarea cu utilaje/ instalatii/echipamente tehniceOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (dotarea proprie/ inchirierea / alte forme de punere la dispozitie) de urmatoarele tipuri de echipamente : -cilindru compactor-freza asfalt-autobasculanta minim 16t-placa vibratoare-rigla vibratoare-compresor cu capacitate minima 3, 5 mc ?-buldoexcavatorOperatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Cerinta 3: Capacitatea profesionalaOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: un inginer studii de inginerie-constructii drumuri si poduri, vechime in munca cel putin 5 ani si experienta profesoinala specifica minim 3 ani, in lucrari similare;un inginer topograf, minim 3 ani vechime;un RTE pt. drumuri si poduri: specialitate coresp. domeniului respectiv, experienta dovedita prin participarea la cel putin 1 contract de natura si complexitate similara, in care persoana a indeplinit functia de RTE;un RTC pt. domeniul drumuri si poduri; specialitate corespunzatoare domeniului respectiv, experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract de natura si complexitate similara, in care persoana a indeplinit functia de CQ;Se vor prezenta CV-uri, angajamentul de participare sau copii dupa contractele de munca vizate de ITM, copii dupa diplome, atestari, autorizari valabile pe toata durata contractului.Pt. CQ este suficienta decizia de numire., Cerinta 4: Informatii privind asocierea (daca este cazul)Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Cerinta 5: Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora, semnata de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Informatii privind sistemul de management a calitatii - Certificatul ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, pentru domeniul de executie de lucrari specifice tipurilor de activitati care fac obiectul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor., Standarde de protectie a mediuluiCertificatul privind managementul sistemului de mediu din seria ISO 14001/2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Propunere tehnica
30
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor (intre 24 si 60 luni) - 30 puncte Se acorda 30 puncte pentru oferta care prezinta 60 de luni garantie, respectiv 0 puncte pentru oferta care prezinta 24 de luni garantie.. Pentru ofertele care prezinta o perioada de garantie cuprinsa intre 24 si 60 de luni se acorda punctaj folosind formula: (n-24)/(60-24) x 30. Unde n reprezinta numarul de ani al perioadei de garantie prezentat in oferta in cauza. Perioada de garantie se va prezenta in format ?luni?. Minimul acceptat este de 24 luni. Maximul pentru care se acorda punctaj este de 60 de luni. Peste limita maxima (60 luni) oferta nu va fi punctata suplimentar, iar sub limita minima (24 luni) oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer