Achizitie publica - ? Reparatii sistem rutier DJ 142 Tarnaveni-Balauseri, km 10+300-10+600, judetul Mures?
Detaliu pentru invitatia numarul 355008
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355008/24.10.2013
Denumire contract: ? Reparatii sistem rutier DJ 142 Tarnaveni-Balauseri, km 10+300-10+600, judetul Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: +40 265263211, Fax: +40 265268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Carmen Patran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Mures din municipiul Targu Mures, Piata Victoriei nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Reparatii sistem rutier DJ 142 Tarnaveni-Balauseri, km 10+300-10+600, judetul Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract prevede lucrari de reparatii sistem rutier DJ 142 Tarnaveni-Balauseri, km 10+300-10+600, jud.Mures. Valoarea contractului este de 2.176.144 lei fara TVA din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 196.049 lei, care reprezinta un procent de 10% din valoarea de constructii montaj si valoarea cheltuielilor conexe organizarii de santier este de 19.605 lei.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 176, 144 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :39.601, 90lei.Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire : -conform art. 86 alin (1), din HG 925/2006- in cazul viramentului bancar acesta se va efectua in contul Autoritatii Contractante: RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trezoreria Municipiului Targu Mures, cod fiscal: 4322980- instrumentul de garantare trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul Autoritatii contractante de a retine garantia de participare sau o parte din acesta, conform art.87, alin (1) din HG 925/2006; art 278^1 alin (1) lit (b) din OUG nr.34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se realizeaza prin prezentarea cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 5.760, 09 lei.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original : Formular nr. 1Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , devine anexa la contract si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin(3), lit.?a?, ?b?, din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Sau- prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin (3) din HG 925/2006;Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 alin (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr. 3;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr. 4;3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.5. Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 5;6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa Formularul nr. 6.Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti : Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului; Nemes Genica, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Farkas Adriana, sef serviciu Juridic; Catalin Ormenisan Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor si aparat de specialitate Alin Marginean Sef birou financiar-contabil, Ioana Taciuc sef Serviciu Buget, consilieri Directia tehnica: Sin Daniela, Savu Felicia, Ene Gabriela, Plesa Adrian, Gorea Mihaela, Nirestean Diana, Matei Nicoleta, Ignat Ionel, Bartha Zsolt, Gaspar Levente, Marton Katalin, consilieri juridici: Hulpus Monica Delia, Kakasi Andras, Lefter Erika, Lokodi Emoke, consilieri judeteni: Antonie Stefan-Mihail, Baciu Marius Tiberiu, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Kedei Pal Elod, Kelemen Attila-Marton, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Radu Mircea, Rus Dan Dorul, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Szabo; Albert, Sopterean Ioan, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan.In conformitate cu prevederile art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire - Formular nr.2.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice, straineSe vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1- Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu 3.960.190 lei.- Prezentarea in original/ copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea "conform cu originalul", a documentelor care dovedesc indeplinirea cerin?ei ., Informatii privind sus?inerea economica financiaraCapacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art. 186/OUG34/2006.Se vor prezenta1.Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie privind neincadrarea in art. 181 lit a, c^1 si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind neincadrarea in art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele economice ?i financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executatcel putin un contract -maxim 2 contracte de experientasimilara (lucrari de constructie /reabilitare /modernizare din care minim un contract sa aiba ca obiect consolidare drumuri cu piloti forati)a carorvaloare/valoare cumulata a fost de min.1.980.095 lei insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar pentru fiecare lucrare in parte.2. Fisele privind experienta similara, Informatii privind resurse umane si structura managementului1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere .2.Declaratie peproprieraspundereprivind personalul de conducere care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.3. Declaratie peproprieraspundereprivind personalul tehnic de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.4. Personalul minim obligatoriu-sef de santier in specialitatea drumuri cu experienta in domeniul constructiilor de drumuri (sau echivalentul acestuia)-responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarilor de drumuri (sau echivalentul acestuia). Ofertantul va prezenta atestate si dupa caz, declaratia de disponibilitate.-responsabil cu asigurarea calitatii (sau echivalentul acestuia)., Informatii privindutilajeleDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariDotarea minima obligatorie : - Instalatie de forare- Autogreder- Automacara- Compactor- Vibrocompactor- Motocompresor- Excavator- Freza- Repartizor-finisor- Autovehicole de transport materiale, beton, pamant.Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate: contract/ inchiriere, cumparare / comodat /leasing/prestari servicii/ angajament ferm / lista inventar sau orice alt document., Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionaleCapacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art. 190 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta :1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a, c^1si d din Ordonanta de Urgenta a Guvernului. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate.5. Prezentarea declaratiilor din partea tertului sustinator privind sustinerea tehnica si profesionala, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): - Acord de subcontractare- Declaratie si lista cuprinzand subcontractantii, Informatii privind asociatii (daca este cazul): - Acordul de asociere1) - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora-Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. Informatii privind certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalentCertificat ISO 9001 sau in cazul in care operatorul economic nu detine un astfel de certificat se vor prezentaorice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al al sistemului de management alcalitatii., Standarde deprotectie a mediului Certificat ISO14001 sau echivalentCertificat ISO 14001 sau in cazul in care operatorul economic nu detine un astfel de certificat se vor prezentaorice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului de management al mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2013 15:49