Achizitie publica - ? Reparatii strazi in comuna Suseni, jud. Harghita? .
Detaliu pentru invitatia numarul 352917
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352917/22.08.2013
Denumire contract: ? Reparatii strazi in comuna Suseni, jud. Harghita? .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Voslabeni-Suseni"Cod fiscal: 25467410, Adresa: Suseni 601, Suseni, Telefon: 0266/350004, Fax: 0266/350077
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suseni 212, Suseni, Romania, cod postal: 537305, telefon: +40 266350004, fax: +40 266350077, persoana de contact: Banyasz Arpad
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA cOMUNEI sUSENI, NR. 212, Jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Reparatii strazi in comuna Suseni, jud. Harghita? .
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Execuarea lucrarilor de reparatii stradale, pregatirea infrastructurii, a acostamentelor si inclusiv aplicarea unui strat de asfalt ( binder 5 cm, strat de uzura 4 cm)la un numar de 3 strazi comunale in lungime totala 5716 ml cu o latime de 4 m ).Valoarea estimata a lucrarii, cuprinzand si cheltuielile diverse si neprevazute, conform devizului general aprobat: Lucrari de baza 1.810.000 lei fara TVAOrganizare santier -Cheltuieli diverse si neprevazute indicate de proiectant 3 % = 54.300 lei.fara TVAValoarea totala estimata :1.864.300 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 864, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie particip. 36.000 RON. Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul lei/valuta comunicat de BNR valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se Constituie cf.art 86 HG 925/2006, siart. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant. emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi: Scrisoare de garantie Formularul 15; OP in cont RO81TREZ35324700220XXXXX al ADI Voslabeni-SusenilaTrezoreria Gheorgheni .Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularul 16. Termenul valabilitate garant. min. 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care CNSC respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 2781 alin (1) din OUG nr. 34/2006, astfel : in suma de 4200 lei + 0, 1 % din (1.810.000 ? 420.001) = 4200 + 1390 = 5590 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din pretul contractuluiPoate fi constituita prin :1. Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care se vatine cont de prevederile HG nr. 1045/2011.3. Lichiditati depuse la caseria PrimarieiSuseni.Dat fiind specificul contractului in care platile se fac prin livrari de materiale de catre achizitor, metoda prin retineri succesive din val. facturilor se elimina.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie a lucrarii : minim 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia de eligibilitate Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat, respectiv tert sustinator, dupa caz..2Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei.Prevederile art. 9 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 sunt aplicabile.In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatsau, dupa caz, de sustinator.Prezentare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul? de catre fiecare asociatNota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3 Evitarea conflictului de intereseIncadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori tertiin oricare din situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante Banyasz Arpad director executiv ADI, Tinca Mihail Dumitru, presedinte ADI, Egyed Jozsef membru Adunare generala, Forika Istvan membru Adunare generala, Mihalydeak Erwin membru Adunare generala, Toplicean Viorel membru Adunare generala, Gyorgy Elemer membru Adunare generala, Colceriu Dandu Ioan membru Adunare generala, Elekes Jozsef membru Adunare generala, HorvathDimitrinamembru Adunare generala, Gal Katalin membru Adunare generala, Todor Maria membru Adunare generala, Mathe Tunde contabil, membrii comisiei de evaluare numiti dintre cei de sus, Ilyes Csaba expert cooptat, Gyorgy Istvan Peter expert cooptatIn caz de asociere formularul se completeaza de catre fiecare asociat sau eventual sustinator4Participarea cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat si eventual subcontractant va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului proceduriiCertificat constatator emis de ORC care sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul achizitieise regaseste inobiectul de activitate al operatorului economic ofertant.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( constructii de drumuri)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inaintede transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, saprezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Se prezinta : Certificat constatator emis de ORC care sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul achizitieise regaseste inobiectul de activitate al operatorului economic ofertant.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( constructii de drumuri)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inaintede transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, saprezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri din activitatea care constituie obiectul contractului pe ultimii 3 ani intregi 2010, 2011 si 2012 sa fie de minim 3.600.000 lei.Se prezinta Bilantul contabil la 31.12. 2010, 2011 si 2012 vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat ?pentru conformitate?.Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru anii 2010, 2011 si 2012 inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteIn caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (calculati de la data limita a depunerii ofertelor ) prin cel putin un contract sau cel mult prin doua contracte lucrari similare ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 1.800.000 lei. fara tva;Experienta similara a ofertantului va fi dovedita prin prezentarea de certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie( prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului ) pt cele mai importante lucrari;Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se prezinta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (calculati de la data limita de depunere a ofertelor)In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor. Fiecare asociat are obligatia indeplinirii limitei valorice impusa in raport cu cota de participare in asociatie, 2 Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de specialitateSe solicita Declaratiaprivind personalul de spec. de care poate dispune ofertantul. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor.- sef santier, cu diploma de inginer cu studii superioare in specialitatea de constructii drumuri si poduri, cu experienta profesionala in domeniu, doveditaprin participarea la cel putin un proiect similar, in functie identica.- manager de proiect atestat ( cu certificat emis de un organ abilitat de Ministerul Educatiei Nationale, si Ministerul Muncii, - Responsabil tehnic cu executia, atestat de ministerul abilitat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDR, MLPTL, MLPAT) in domeniul constructiilor rutiere- Responsabil cu controlul calitatii, numit de conducatorul oper. econ, cu studii superioare din domeniu si dovezi din care sa rezulte ca a participat la realizarea a cel putin unui contract similar intr-o pozitie similara- O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se prezinta : diplome de studii, atestari si CV-uri pentru toate persoanele nominalizate pentru indeplinirea contractului, (certificat de manager de proiect, autorizatie RTE pentru responsabilul tehnic cu executia.)In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ, 3. Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta obligatorie : ofertantul sa poata dispune de cel putin urmatoarele utilaje si echipamente: excavator, buldozer, autobasculante, rulou compresor, instalatie de preparat mixturi asfaltice, instalatie de repartizat asfalt, laborator de analizaSe vor anexa documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractuluiIn caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ, 4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se vaprezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului.In cazul asocierii a doua sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati, fiecare avand obligatia indeplinirii cerintelor de calificare proportional cu cota de participare in consortiu., 5Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Declaratieprivind partile din contract pe care op. ec. are intentia sa le subcontracteze cu datele de recunoastere ale subcontractantilor si acordul lorSubcontractantii nuprezinta documente de calificare dar capacit. lor tehn- prof. si ec-fin. se ia in considerare., 6. Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau cea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul cava pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006. Prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 se aplica si tertului sustinator. Cerinte minime obligatorii: 1 Certificarea calitatii lucrarilorCertificat ISO 9001 din domeniul constructiilor rutiere in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in traducere pe limba romanalegalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinte minime obligatorii: 1 Certificarea respectarii prevederilor privind protectia mediuluiCertificat SR EN ISO 14001 din domeniul constructiilor rutiere, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in traducere in limba romana legalizataIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 13:23