Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Servicii de cadastru si topografie pentru bunurile imobile din domeniul public si privat al localitatii Agigea"


Detaliu pentru invitatia numarul 340521
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA AGIGEA (CONSILIUL LOCAL AGIGEA)
Numar invitatie: 340521/05.12.2012
Denumire contract: ? Servicii de cadastru si topografie pentru bunurile imobile din domeniul publicsi privat al localitatii Agigea"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AGIGEA (CONSILIUL LOCAL AGIGEA)Cod fiscal: 4701088, Adresa: STR.OCTAVIAN GOGA NR.4, Agigea, Telefon: 0241738178, Fax: 0241738178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.Bujorului, NR.11, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 738172, fax: +40 738178, persoana de contact: OANA-MIHAELA CORAVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.Bujorului, NR.11, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 738172, fax: +40 738178, persoana de contact: OANA-MIHAELA CORAVU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Servicii de cadastru si topografie pentru bunurile imobile din domeniul publicsi privat al localitatii Agigea"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de cadastru si topografie pentru bunurile imobile din domeniul public si privat al localitatii Agigea
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2.500 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare precum si cea a ofertei este de 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar conform art.86, alin.1 din H.G. 925/2006 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume ; a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;d) intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv - 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei;e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv - 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.001 lei;f) peste 4.200.000.001 lei - 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei.(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, in lei fara T.V.A, in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90 alin.1 din H.G.R. 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitiei publica din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 3 din sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul;5.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt : - Cirjaliu Cristian Maricel ? Primar- Popescu Cornel ? ViceprimarPersoanele responsabile pentru aprobarea bugetului aferent finantarii contractelor de achizitie publica: - Cirjaliu Cristian Maricel ? Primar- Lasculescu Ana-Sef Serviciu Financiar ContabilitateMEMBRII COMISIEI DE EVALUARE : - Coravu Oana-Inspector Achizitii Publice- Lasculescu Ana ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate- Gheorghe Florenta ? Sef Tehnic Investitii- Mihail Ancuta -Secretar Comuna- Stanescu Elena ? Inspector Compartiment Urbanism Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.2. Persoanele fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme culegislatia aplicabila acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe cel mult ultimii 3 aniMedia cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie minim de de 250.000 lei fara TVA.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda, la conversia in RON seva lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BancaNationala a Romaniei pentru anul respectiv, Cerinta nr. 2Bilant Contabil-pe cel mult ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente- alte documente echivalente (declaratie fiscala, s.a.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani- Formular 6Se va prezenta in original Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand contracte ce au avut ca obiect prestarea de servicii similare obiectului contractului, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Experienta similara: Formular nr.8Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii a minim 1 contract de prestari serviciiavand ca obiect lucrari de complexitatea si specificatiile similare cu cele din Caietul de Sarcini , a carei valoare sa fie de 125.000 lei, valoare fara TVA.Pentru dovedirea experientei similare, ofertantii vor prezenta certificari/documente emise de beneficiari din care sa reiasa prestarea de servicii similare obiectului contractului., Informatii privind capacitatea profesionalaPentru a fi considerat calificat, ofertantultrebuie sa faca dovada ca dispune de o Echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniul pentru care ocupa pozitia in echipa- minim 2 angajati autorizati ANCPI , din care unul autorizat categoria D.Pentru personalul mentionat, se vor prezenta in mod obligatoriu: - curriculum vitae;
- copii dupa diplomele de absolvire a studiilor de specialitate , cu mentiunea ?Conform cu originalul? si semnate de reprezentatul legal al ofertantului;
- copii ale autorizatiilor emise de ANCPI/OCPI pentru personalul autorizat , prezentate in original/copie legalizata/copie Conform cu originalul? ;
- declaratii de disponibilitate pentru tot personalul responsabil pentru indeplinirea acordului cadru pentru perioada de derulare a lucrarilor de 24 luni., Declaratieprivind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii in conformitate cucaietul de sarcini;?Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectuluicontractului, conform listei echipamentelor enuntate in caietul de sarcini..Cerinte minime obligatorii: -2 statiii totale cu certificate de metrologie valabil emis de INM;
-2 receptoare GPS-1 telemetru pentru relevee-1 PC pentru stocare /prelucrare date-1 imprimanta A3, ploter-1 autoturism
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de reactie la comanda
15
Descriere: Termenul de reactie la comanda reprezinta perioada cuprinsa intre data si ora emiterii notei de comanda, de catre autoritatea contractanta, si data si ora prezentarii prestatorului, la sediul autoritatii contractante in vederea stabilirii detaliilor referitoare la realizarea documentatiilor tehnice solicitate. Acest factor de evaluare va fi exprimat in ore ; termenul de reactie la comanda minim este de 12 ore , iar cel maxim de 48 ore. . Tn = (termen minim/termen n) x 15 %.
Termenul unitar de realizare a documentatiei tehnice
15
Descriere: Termenul unitar de realizare a documentatiei tehnice reprezinta perioada cuprinsa intre data primirii notei de comanda si data semnarii de catre parti, a procesului verbal de predare-primire a documentatiei tehnice, ce face obiectul notei de comanda. Termenul unitar se refera larealizarea unei singure documentatii tehnice.Acest factor de evaluare va fi exprimat in zile ; termenul unitar de realizare a documentatiei tehnice pe obiectiv? la comanda minim este de 1 zi, iar cel maxim de 30 zile.Punctajul pentru factorul de evaluare " termen unitar de realizare a documentatiei tehnice pe obiectiv " se acorda astfel: a) pentru cel mai mic termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt termen decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel ;Tu = (termen minim/termen n) x 15%
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer