Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, SERVICII DE EVALUARE BUNURI MOBILE SI PROPRIETATI IMOBILIARE SECHESTRATE ??, CATEGORIA 2A;


Detaliu pentru invitatia numarul 347057
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GALATI
Numar invitatie: 347057/21.05.2013
Denumire contract: , , SERVICII DE EVALUARE BUNURI MOBILE SIPROPRIETATI IMOBILIARE SECHESTRATE ??, CATEGORIA 2A;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GALATICod fiscal: 3127190, Adresa: STR. BRAILEI, NR. 33, LOC. GALATI, Galati, Telefon: +40 236491010, Fax: +40 236411488
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , SERVICII DE EVALUARE BUNURI MOBILE SIPROPRIETATI IMOBILIARE SECHESTRATE ??, CATEGORIA 2A;
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - intocmire raport de evaluare pentru totalitatea bunurilor din procesul-verbal de sechestru; raportul va fi intocmit in scris in concordanta cu standardele de evaluare aprobate prin Hotararea U.N.E.A.R. nr. 3/2012 publicata in M. O. partea I nr. 369/2012 si va cuprinde instructiunile pentru procesul de evaluare, baza de evaluare - tipul de valoare , scopul evaluarii si rezultatele analizei care a condus la opinia privind valoarea;
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
prevazute de art. 86 din HGR 925/2006 (virament bancar sau printr-un istrument de garantare emis in coditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; ordin de plata sau fila cec, precum si prin depunerea sumei in numerar la casieria achizitorului), a unei garantii de participare de 80, 00, conform anexei la caietul de sarcini, obligatie prevazuta de art. 43 ยน alin. (2) din OUG 34/2006, facand dovada constituirii prin transmiterea in format electronic prin SEAP cat si la sediul autoritatii contractante a documentelor originale privind constituirea, a caror valabilitate va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei;
- cursul de schimb 4, 3747 lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei, valabil la data 19.04.2013 ;
- garantia se va retine conform art. 87 alin. (1) lit. a) si c) din HGR 925/2006);
- restituirea garantiei de participare se va face conform (art. 88 alin. (2) , (3) si (4) din HGR 925/2006);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea - declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a operatorului economic din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/ 2006 ? cerinta minima ? se va utiliza formularprezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 2Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul consolidat al statului ? original sau copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul ? cerinta minima -din document trebuie sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local ? original sau certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul? cerinta minima - din document trebuie sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.;Cerinta nr. 4Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de concurenta Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? declaratie pe propria raspundere conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 publicat in MO nr. 701/2010-completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 5Date de identificareModalitatea de indeplinire- informatii generale - completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 6Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- declaratie pe propria raspundere, in conformitateprevederile art. 69^1 din O.U.G 34/ 2006 -completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE ALE DGFP GALATI : Ec. Costica Onica ? Director Executiv;Ec. Clavina Doina Ileana Petrescu ? Director Executiv Adjunct;Ec. Garbari Iulia - Director Executiv AdjunctEC. Domniteanu Lucian ? Sef Administratie ?AFPCMEc. Sterian Elena ? Sef Administratie ? AFP GalatiEc. Dodu Nicoleta Carmen ? Sef Administratie AFP TecuciEc. Solomon Radu Jeni ? Sef Administratie AFP Tg. BujorEc. Mardare Rodica ? Sef Administratie AFP BerestiEc. Gavrila Mariana ? Sef Administratie AFP LiestiSef. Birou Contabiliate ? Ec. Mirela Gazdoi;Sef Birou Juridic ? Consilier Cerasela Dimitriu;Sef Serv. Administrativ ? Ing. Tudorel Chiriac;Responsabil investitii - Ec. Silviu ArhipEc. Liana Andronic- Sef Birou Resurse Umane si SalarizareEc. Aurica Virgolici; Trezorier SefEc. Maricica Nicolae- Sef Birou Contabilitatea TrezorerieiEc. Iosip Veronica- CFPP;Ing. Manolescu Tatiana ? Sef serviciu IT;Ing. George Tanase ? Sef birou ITEc. Acsente Viorel ? Sef serviciu AMAVSEc. Branzan Victoria- Sef birou BVB-AMAVSEc. Avram Aneta ? Sef serviciuEc.Ing. Zaharia Gabriela ? Sef serviciu IT AFP GalatiEc. Racuciu Maricica ? Sef serviciu SECF- AFPCMEc. Catalin Grecu ? Sef comp. Achizitii Publice; Cerinta nr. 1Forma de inregistrare sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii-certificat constatator de la O.N.R.C.sau echivalent ? cerinta minima - copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Capacitatea profesionalaPentru persoane juridice : - operatori: membru corporativ U.N.E.A.R; evaluatorii operatorului economic care vor intocmi rapoartele de evaluare ? sa aiba calitatea de evaluator autorizatin conditiile legii, in domeniul respectiv ;
- in cazul aeronavelor, pentru expertiza tehnica, se va uza : - fie de posibilitatea ca unul din angajati sa fie expert judiciar, specialitatea aeronave si motoare de aviatie;
- fie de includerea in propunerea tehnicaa posibilitatii de a subcontractaaceasta parte din contract uzand de prevederile art. 45 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 privind achizitiile publice, aprobata prin Legea 337/2006cu modificarile si completaril ulterioare;Pentru persoanele fizice autorizate: - membru titular sau acreditat evaluator autorizat UNEAR, in domeniul respectiv, -in cazul aeronavelor, pentru expertiza tehnica, se va uza : - fie sa aiba calitatea de expert judiciar, specialitatea aeronave si motoare de aviatie, -fie de includerea in propunerea tehnicaa posibilitatii de a subcontractaaceasta parte din contract uzand de prevederile art. 45 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 privind achizitiile publice, aprobata prin Legea 337/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer