Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Servicii de paza, monitorizare, interventie 12h/24h ?i 24h/24h si servicii medicale de urgenta la Cresa Titan II din Str. Pictor Gh. Tattarescu, Sector 3 ? 1 post 24h/24h, respectiv 1 post 12h/24h in zilele lucratoare si la Cresa nr. 32 din str. Prev


Detaliu pentru invitatia numarul 347702
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CRESA TITAN II
Numar invitatie: 347702/30.05.2013
Denumire contract: ? Servicii de paza, monitorizare, interventie 12h/24h ?i 24h/24h si servicii medicale de urgentala Cresa Titan II din Str. Pictor Gh. Tattarescu, Sector 3 ?1 post 24h/24h, respectiv 1 post 12h/24h in zilele lucratoare si la Cresa nr. 32 din str. Prevederii, nr.6, sector 3 ? 1 post 24h/24h?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCRESA TITAN IICod fiscal: 14068219, Adresa: STR. PICTOR GH. TATTARESCU, NR. 10, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: +540 3244806/3244881, Fax: +40 3244881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PICTOR GH. TATTARESCU, NR. 10, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 744121, telefon: +40 213244806/213244881, fax: +40 213244881, persoana de contact: CARMEN OLARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PICTOR GH. TATTARESCU, NR. 10, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, telefon: +40 213244806/213244881, fax: +40 213244881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele ((ASISTENTA MEDICO SOCIALA))
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Servicii de paza, monitorizare, interventie 12h/24h ?i 24h/24h si servicii medicale de urgentala Cresa Titan II din Str. Pictor Gh. Tattarescu, Sector 3 ?1 post 24h/24h, respectiv 1 post 12h/24h in zilele lucratoare si la Cresa nr. 32 din str. Prevederii, nr.6, sector 3 ? 1 post 24h/24h?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Servicii de paza, monitorizare, interventie 12h/24h ?i 24h/24h si servicii medicale de urgentala Cresa Titan II din Str. Pictor Gh. Tattarescu, Sector 3 ?1 post 24h/24h, respectiv 1 post 12h/24h in zilele lucratoare si la Cresa nr. 32 din str. Prevederii, nr.6, sector 3 ? 1 post 24h/24h?
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 308.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 3.166, 00 lei .In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO09TREZ7035006XXX007914 deschis la Trezoreria Sector 3 In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice)cf.OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, Art. 2781.(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; (2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 1.583, 09 LEI
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 5 % din valoarea contractului fara TVA). b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratii privind situatia personala a operatorului economic, cazier judiciar - depunere document in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - cazier fiscal -depunere document in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010), Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006, (se va prezenta dupa cum este cazul de catre: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator).Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Oprea Simona Cristina, Olariu Carmen Florentina, Corodi Vasilica, Durbaca Irina, Ionescu Laura, Ilie Nicoleta.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile ladata de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciiArt. 182. - (1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, traduse in limba romana de traducator autorizat.Licenta de functionare a ofertantului, eliberata de catre ministerul Administratiei si Internelor - Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, pentru obiectul paza si protectie bunuri si valori, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Avizul favorabil al IGPR de functionare dispecerat de monitorizare obiective, se poate depune in oricare dintre formele: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Persoane juridice /fizice straine .Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana de traducator autorizatOfertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru ca in termen de 15 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei economice si financiare se va realiza, prin prezentarea unor documente relevante, autoritatea contractanta avand dreptul de a solicita ca operatorul economic care participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica sa faca dovada situatiei sale economice si financiare prezentand urmatoarele: Bilant prescurtat la 31.12.2012 in copie ?conform cu originalul?, insotit de dovada de inregistrate la organele competente sau orice alte documente legale, edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico - financiara. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate.Se vor prezenta informatii privind media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii generale, Lista cu principalele servicii prestate in ultimii trei ani. Serviciile prestate trebuie sa aiba caracter asemanator contractului pentru care se aplica prezenta procedura. Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a cel putin un contract de natura similara. Prezentarea a cel putin un doc./ctr./ recomandare din partea beneficiarului (care sa cuprinda date despre numele beneficiarului, denumirea serviciului, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului)/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor/certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale eliberat de Autoritatea contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se pot depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul";, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii., Lista personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, Cerinte minime obligatorii : - 7 agenti de paza (atestati) pentru asigurarea serviciilor de paza 12h/24h + 24h/24h ;
- 2 medici specializare in medicina de urgenta, adulti si pediatrie ;
- 2 asistenti de medicina generala specializati in asistenta medicala de urgenta si ambulatorie ;
-2 ambulantieri.Pentru persoanele agenti paza - indeplinirea cerintei va fi sustinuta in anexa cu prezentarea atestatului profesional Pentru persoanele mentionate pentru indeplinirea contractului se vor prezenta contract individual de munca/contract de colaborare/angajamente de participare., Declaratie privind dotarile tehnice solicitate prin caietul de sarcini: un dispecerat cu o dotare minima: - Pentru serviciul de monitorizare, operatorul economic trebuie sa dispuna de un dispecerat care trebuie sa fie avizat de M.A.I si IGPR in conformitate cu prevederile Legii Nr. 333/2003 si HG 1010/2004Mijloace auto de interventieMasini de interventie rapida care sa corespunda normelor in vigoare - conform necesitatilor caietului de sarcini;Ambulante dotate corespunzator- conform necesitatilor caietului de sarcini;
- 4 masini de interventie rapida (auto, moto etc) nu mai vechi de anul 2007;
- 2 ambulante dotate corespunzator, nu mai vechi de anul 2005.Personalul de paza si interventie-dotare: uniforma tip, adecvata sezonului; baston din cauciuc sau tomfa pulverizator de substante iritant lacrimogene; mijloace de avertizare sonore si luminoase (fluier, lanterna); dispozitiv individual de iluminat de tip ?hands free?; mijloace de comunicare ? telefon mobil, statie radio (dupa nevoi si solicitari);detector de metale la solicitare., Informatii privind subcontractantiiSe solicita completarea formularului atasat - lista cu subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul. Ofertantul va completa: Lista cuprinzand subcontractantii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare. In lista vor fi inclusi toti subcontractantii. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., Informatii privind asociereaIn cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Capacitatea economica si financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), Standarde de protectia mediului (Certificat valabil ISO 14001/2004 sau alt certificat echivalent.Ofertantul ? leaderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere. In lista vor fi inclusi toti asociatii. Fiecare asociat va completa cu propriile date Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza la notariat asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Un asociat trebuie nominalizat leader al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea asociatiilor individuali din cadrul asociatiei. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca leaderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor. Ofertantul trebuie sa prezinte: - Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte. Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea. Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Toate documentele prezentate vor fi insotite de traduceri in limba romana, autorizate si legalizate., Ofertantul trebuie sa prezinte: CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001/2004 sau alt certificat echivalent, emise de organisme nationale sau internationale acreditate. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte. Autoritatea contractanta se raporteaza la: standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde Europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele Europene sau internationale privind certificarea. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Toate documentele prezentate vor fi insotite de traduceri in limba romana, autorizate si legalizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer