Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - " Servicii de proiecatre drumuri forestiere - Directia Silvica Bacau"


Detaliu pentru invitatia numarul 357448
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 357448/11.02.2014
Denumire contract: " Servicii de proiecatre drumuri forestiere - Directia Silvica Bacau"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Lilieci, comuna Hemeius( Parc Dendrologic), jud Bacau, Hemeius, Romania, cod postal: 607235, telefon: +40 234588959, fax: +40 234571905, persoana de contact: investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul directiei Silvice Bacau, sat Lilieci, comuna Hemeius ( Parc Dendrologic) , jud Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " Servicii de proiecatre drumuri forestiere - Directia Silvica Bacau"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare, conform descrierilor din caietele de sarcini anexate, derulate pe loturi astfel: lot 1: DF Ghiu valoarea estimata totala 30.250 lei din care valoarea estimata a contractului 27.500 lei, iar diferenta de 2.750 lei reprezinta procentul de 10% Diverse si Neprevazutelot 2: DF Zimnicea Fata Moarta valoarea estimata totala 60.500 lei din care valoarea estimata a contractului 55.000 lei iar diferenta de 5.500lei reprezinta procentul de 10% Diverse si Neprevazutelot 3: DF Paraul Boului valoarea estimata totala 36.630 lei din valoarea estimata a contractului 33.300 leiiar diferenta de 3.330lei reprezinta procentul de 10% Diverse si Neprevazute
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.316 lei din care lotul 1- 550 lei, lotul 2- 1100 lei, lotul 3 - 666 lei. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar -scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea AC original -plata in numerar la caseria DS Bacau, chitanta prezentata la sediul DS Bacau pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor-ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau) Pe ordinul de plata se va face mentiunea: ?Garantie de participare ? servicii proiectare drumuri forestiere lotul ...?. -fila cec confirmata de banca emitenta panacel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dovada constituirii garantiei de participareva fi prezentata la sediul D.S Bacau pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului. -Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. -Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original. ordin de plata, conturi: (cont RO20 BRDE 040SV 1840 1150 400, deschis la BRD S.A. Bacau), sau retineri succesive din facturi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: " Declaratie de eligibilitate ", " Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006 " , " Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG34/2006 (persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea , derularea si finalizarea actualei proceduri sunt: Ghelasa Viorel -director, Manaila Gheorghe-director tehnic, Tabacaru Ion-director economic, Carmen Dudas ? oficiu juridic, Melania Rusu ? sef Birou Financiar Contabil, Neculai Popa- sef Birou Investitii, Danila Cezar? responsabil drumuri forestiere, Gheorghe Popa?responsabil SSM, Ioan Bitir ?responsabil Investitii, Animaria Caliap ?responsabil achizitii) . Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), c1)si d) din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul si " Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. De asemenea tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art 180 din OUG 34/2006.Daca este cazul, declaratia privind neincadrarea in prevderile art 69 indice 1 din OUG 34/2006 se prezenta de catre subcontractant- Se va prezenta " Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta " conform prevederilor Ordinului 314/2010.;
- Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura, in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite corfirmarea datoriilor la data solicitata se poate depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11 alin 4 din HG 925/2006 Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;Sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea formularului ? Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani?. Cifra medie de afaceri minima pe ultimii trei ani va fi defalcata pe loturi , dupa cum urmeaza: lotul 1-55.000 lei, lotul 2- 110.000 lei, lotul 3 - 66.600 lei. In cazul depunerii de oferte pe mai multe loturi , nu se va solicita un prag cumulat pentru cifra de afaceri , ci prin raportare la lotul cu cea mai mare valoare de estimare, din cele pentru care se depun oferte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare formular ?Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?. Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare cumulata de cel putin egala cu valoarea estimata a lotului pentru care depune oferta, astfel: lotul 1 - 27.500 lei, lotul 2 - 55.000lei, lotul 3- 33.300lei.In cazul in care ofertantul depune oferta la mai multe loturi, se considera indeplinita cerinta referitoare la experienta similara daca o indeplineste pentru lotul cu cea mai mare valoare. Ofertantul care sustine indeplinirea acestei cerinte va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data limita a depunerii ofertei, servicii receptionate partial sau integral potrivit cerintei. Experienta similara asigura autoritatea contractanta ca ofertantul a mai executat si administrat lucrari similare si ca are cunostintele necesare sa o finalizeze. Valoarea solicitata ca experienta similara indeplineste conditia impusa de art 9 din H.G. nr. 925 /2006, respectiv nu depa?e?te valoarea estimata a contractului., - prezentare formular ?Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului?. - se solicita ca ofertantul sa fie in relatie de munca cu un inginer proiectant atestat in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, conform Ordinului MAPDR nr.576/2009. In acest sens, se solicita documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care inginerul o are cu ofertantul/ tertul sustinator. Relatia de munca intre operator si expertii propusi se poate demonstra astfel: contracte de munca, contracte de colaborare, extras REVISAL, etc., valabile la data limita de depunere a ofertei pentru contractul de servicii, declaratii de disponibilitate; pentru specialistii care nu sunt angajati ai ofertantului se permite si prezentarea de angajamente cu precizarea ca daca ofertantul este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer