Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENTE SI INSTALATII DIVERSE ??, CATEGORIA 2A;


Detaliu pentru invitatia numarul 345020
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GALATI
Numar invitatie: 345020/10.04.2013
Denumire contract: , , SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENTE SI INSTALATII DIVERSE ??, CATEGORIA 2A;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GALATICod fiscal: 3127190, Adresa: STR. BRAILEI, NR. 33, LOC. GALATI, Galati, Telefon: +40 236491010, Fax: +40 236411488
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENTE SI INSTALATII DIVERSE ??, CATEGORIA 2A;
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: - metoda speciala de atribuire, prin incheierea de acorduri ? cadru, distincte pentru fiecare din cele 8 loturi, cu cate un singur operator, cu atribuirea contractelor subsecvente acestora prin consultarea in scris a promitentului prestator, solicitandu-i acestuia completarea ofertei de fiecare data cand necesitatile promitentului achizitor intruneste cel putin cantitatile minime de servicii prevazute in ANEXA 1 la caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50310000-1 - Repararea si intretinerea masinilor de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 697.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CONT GARANTII DGFP GALATI: RO45TREZ3065005XXX000211, prin una din formele prevazute de art.86 din HGR 925(virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; OPsau fila cec, precum si prin depunerea sumei in numerar la caseria AC), a unei garantii de participare pt. fiecare lot la care depune oferta determinata conform anexei la caietul de sarcini, facand dovada constituirii prin transmiterea in format electronic prin SEAP cat si la sediul AC a documentului original privind constituirea, a caror valabilitate va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv min. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei, dupa cum urmeaza : LOTI=830, 00lei;LOTII=610, 00lei;LOTIII=1.270, 00lei;LOTIV=1.540, 00lei;LOTV=230, 00lei;LOTVI=490, 00lei;LOT VII=780, 00lei;LOTVIII=240, 00lei;cursul de schimb 4, 4154 lei/euro comunicat de BNR, val. la data 25.03.2013;garantia se va retine conform (art. 87 alin. (1) lit. a) si c) din HGR 925/2006): restituirea gararantiei de particip. conform (art. 88 alin. (2) , (3) si (4) din HGR 925/2006):
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea - declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a operatorului economic din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/ 2006 ? cerinta minima ? se va utiliza formularprezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 2Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul consolidat al statului scadente inluna precedenta celei in care se se depun ofertele ? copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul;Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local scadente inluna precedenta celei in care se se depun ofertele ? copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul;;Cerinta nr. 4Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de concurenta Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? declaratie pe propria raspundere conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 publicat in MO nr. 701/2010 -completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 5Date de identificareModalitatea de indeplinire- informatii generale - completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 6Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- declaratie pe propria raspundere, in conformitateprevederile art. 69^1 din O.U.G 34/2006 -completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE ALE DGFP GALATI : Ec. Costica Onica ? Director Executiv;Ec. Clavina Doina Ileana Petrescu ? Director Executiv Adjunct;Ec. Garbari Iulia - Director Executiv AdjunctEC. Domniteanu Lucian ? Sef Administratie ?AFPCMEc. Sterian Elena ? Sef Administratie ? AFP GalatiEc. Dodu Nicoleta Carmen ? Sef Administratie AFP TecuciEc. Solomon Radu Jeni ? Sef Administratie AFP Tg. BujorEc. Mardare Rodica ? Sef Administratie AFP BerestiEc. Gavrila Mariana ? Sef Administratie AFP LiestiSef. Birou Contabiliate ? Ec. Mirela Gazdoi;Sef Birou Juridic ? Consilier Cerasela Dimitriu;Sef Serv. Administrativ ? Ing. Tudorel Chiriac;Responsabil investitii - Ec. Silviu ArhipEc. Liana Andronic- Sef Birou Resurse Umane si SalarizareEc. Aurica Virgolici; Trezorier SefEc. Maricica Nicolae- Sef Birou Contabilitatea TrezorerieiEc. Iosip Veronica- CFPP;Ing. Manolescu Tatiana ? Sef serviciu IT;Ing. George Tanase ? Sef birou ITEc. Acsente Viorel ? Sef serviciu AMAVSEc. Branzan Victoria- Sef birou BVB-AMAVSEc. Avram Aneta ? Sef serviciuEc.Ing. Zaharia Gabriela ? Sef serviciu IT AFP GalatiEc. Racuciu Maricica ? Sef serviciu SECF- AFPCMEc. Catalin Grecu ? Sef comp. Achizitii Publice; Cerinta nr. 1Forma de inregistrare sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat constatator de la O.N.R.C. ? cerinta minima - copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul; ofertantul care se va clasa pe primul loc in etapa evaluarii ofertelor, va prezenta, inainte de primirea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul in original sau o copie legalizata; informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN DIN CERTIFICAT;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Capacitatea profesionalaLOT I si V - mecanici pentru instalarea, intretinerea si repararea instalatiilor de climatizare ; - Modalitatea de indeplinire ? cerinte minime : certificat de calificare de mecanic pentru instalarea, intretinerea si repararea instalatiilor de climatizare (corespunzatoare grupei de baza 7127 din OMM nr. 1.832/2011 privind aprobarea COR conform ISCO 08) - copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul;LOT II -operator autorizat avand domeniu minim , ,repararea, revizia si intretinerea ascensoarelor electrice de persoane cucomanda interioara avand sarcina maxima de 3.200 kg.? - Modalitatea de indeplinire ? cerinte minime: autorizatie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, avand ca domeniu pentru care a fost eliberata cel putin , ,repararea, revizia si intretinerea ascensoarelor electrice de persoane cucomanda interioara avand sarcina maxima de 3.200 kg.? si care sa autorizeze , ,personalul tehnic de specialitate responsabil pentru supravegherea lucrarilor de revizie si intretinere? si , ,personalul tehnic de specialitate responsabil pentru verificarea tehnica a ascensoarelor?, in conformitate cu prevederile prescriptiei tehnice ISCIR PT R2 ? 2010, aprobata prin Ordinul Ministrului Economiei nr. 1.404/27. 07.2010 publicat in MO nr. 634 bis/09.09.2010 - copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul;LOT III , VI si VIII - mecanic de intretinere, reglarea si repararea echipamentelor electronice de birou - Modalitatea de indeplinire ? cerinte minime: certificat de calificare de mecanic de intretinere, reglarea si repararea echipamentelor electronice de birou (corespunzatoare grupei de baza 7421 din OMM nr. 1.832/2011 privind aprobarea COR conform ISCO 08) - copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul;LOT IV? Pentru operatori persoane juridice : minim1 angajat electrician autorizat grad IIB avand calificare de inginer, subinginer sau maistru electrician si 2 angajati avand calificare de electrician;
- Pentru persoana fizica autorizata, intreprindere individuala sau membru al unei intreprinderi familiale: - electrician autorizat ANRE min. grad IIB si un sustinator avand minim aceeasi calificare;
- Modalitatea de indeplinire ? cerinte minimePentru operatori persoane juridice : - atestat ANRE de tip B pentru activitati de proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei (conform art. 12 lit. b) din Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic aprobat prin Ordinulpresedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 24 din 20 iulie 2007)? copie atestat certificatpe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul;
- Pentru persoana fizica autorizata, intreprindere individuala sau membru al unei intreprinderi familiale: - legitimatie de electrician autorizat ANRE grad IIB si act de abilitare (diploma, certificat, atestat etc.), conform prevederilor legale, in domeniul securitatii si sanatatii muncii (cap. VII , ,Drepturile electricianului autorizat? art. 61 alin. A lit b) din Ordinul presedintelui ANRE nr. 90/2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic) ?copii, certificate pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul;angajament ferm al persoanei care asigura sustinerea tehnica si profesionala incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale si declaratie pe propria raspPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer