Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Servicii de transport rutier de persoane si marfuri -


Detaliu pentru invitatia numarul 322724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul Public Judetean de Alimentare cu Apa, Canalizare si Salubrizare Dambovita
Numar invitatie: 322724/23.03.2012
Denumire contract: ? Servicii de transport rutier de persoane si marfuri -
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Judetean de Alimentare cu Apa, Canalizare si Salubrizare DambovitaCod fiscal: RO 16243464, Adresa: b-dul CAROL I nr.66, Targoviste, Telefon: +40 245220782, Fax: +40 245220782
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul CAROL I nr.66, Targoviste, Romania, cod postal: 130024, telefon: +40 245220782, fax: +40 245220091, persoana de contact: Catu Sebastian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul CAROL I nr.66, Targoviste, Romania, cod postal: 130024, telefon: +40 245220782, fax: +40 245220091, persoana de contact: Catu Sebastian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Servicii de transport rutier de persoane si marfuri -
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Servicii de transport rutier de persoane si marfuri necesare desfasurarii activitatii Serviciului Publicde Alimentare cu Apa, Canalizare si Salubrizare Dambovita.
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 457, 896 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9157, 92lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.278.1 este 4237, 895lei.Forma de constituire a garantiei de participare: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire;sau: ordin de plata: in contul RO 17TREZ2715069XXX003993, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar: Serviciul Public Judetean Alimentare cu Apa, Canalizare si Salubrizare Dambovita;Cod Fiscal RO16243464 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;sau: prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr.16 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Directiei Economice din cadrul Serviciului Public Judetean Alimentare cu Apa, Canalizare si Salubrizare Dambovita care sa confirme viramentul.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Cuantumul sumei in acest caz?este suma de 4578, 96lei.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere(Formular 17).Cursul de schimb este cursul BNR din data de 23.01.2012 si 1 euro=4, 3463lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia se constituie prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante si/sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, modul de constituire al garantiei de buna executie-Formularul nr.24.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (3) din H.G. 925/2006.Valabilitatea garantiei de buna executie se va stabili la semnarea contractului. Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004, ?Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de servicii?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.Declaratie privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69, 69.1 si 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?.Completarea si prezentarea: Formular nr.1.1-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69.1 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 ;B.Formularul nr.2-"Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181": a.Completarea si prezentarea ? Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;b. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat.c.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale privind obligatiile de plata catre bugetul local.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;C.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: a.Completare ? Formular 3 ??Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completat in conformitate cu Ordinul. Nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;b. "Declaratie privind calitatea de participant la procedura "? Formularul nr. 4 (completata de ofertant si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte); Persoane juridice/fizice romane: a.Prezentarea Certificatului constatator , copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei sa se afle in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice deoarece la certificatul constatator, chiar daca sunt inscrise mentiuni cu privire la Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei, la Art.181 lit.(a)OUG34/2006 autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura respectiv(doar daca s-a pronuntat falimentul).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani-vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente in copie conform cu originalul., Cifra de afaceri medie realizata in ultimii trei ani, din care sa reiasa o cifra de afaceri medie realizata in ultimii trei ani, de cel putin: 900.000 lei .Cursul leu/euro mediu 2008:1 euro = 3, 6827lei;curs leu/euro mediu 2009:1 euro = 4, 2373;curs leu/euro mediu 2010:1 euro = 4, 2099;curs leu/euro mediu 2011:1 euro = 4, 2379.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitat XNesolicitatLista principalelor servicii furnizatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor atasa copii dupa parti relevante ale contractului.Experienta similara -fisa de prezentare insotita de certificari de buna executie, indiferent daca beneficiarii au fost autoritati contractante sau clienti privati ;(recomandari) - minim 1 ( una )recomandare- si de contracte, si alte acte doveditoare., Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitat XNesolicitatNumarul de autovehicule necesar si caracteristici tehnice : Mijloc de transport persoane cu capacitatea 5-7locuri=9 buc;Mijloc de transport marfuri si persoane cu capacitatea de5 locuri, sarcina utila500kg.si sarcina tractare max.750kg.=1buc ;Mijloc de transport persoane cu capacitatea 5-6 locuri , sarcina utila1, 5.si sarcina tractare max.2, 5.=1buc; Mijloc de transport marfuri, sarcina utilamax.7, 5.to.= 1buc ;Autoutilitara transport marfuri si persoane cu sarcina maxima3, 5to=2buc;, Informatii privindcapacitatea profesionalaSolicitat XNesolicitatOperatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului conform Caietului de sarcini Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatecertificat din seria ISO 9001;ISO 14001 sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP siAutoritatea Contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer