Achizitie publica - ? servicii pentru contractarea unei linii de finantare rambursabila pentru finantarea unui proiect de interes public local din orasul Hateg?.
Detaliu pentru invitatia numarul 330860
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330860/02.07.2012
Denumire contract: ? servicii pentru contractarea unei linii de finantarerambursabila pentru finantarea unui proiect de interes public local din orasul Hateg?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: 0254-770273, Fax: 0254-777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.6, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 254770273, fax: +40 254777756, persoana de contact: Sabin Prejban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Hateg, P-ta Unirii, nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? servicii pentru contractarea unei linii de finantarerambursabila pentru finantarea unui proiect de interes public local din orasul Hateg?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea unei finantari rambursabile (linie de finantare ) in valoare de 2500000 lei, pentru implementarea proiectului , ,Modenizarea si echiparea ambulatoriului integrat al Spitalului orasenesc Hateg?.pe o perioada de 2 ani .
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 10000 lei .Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) Virament bancar cu OP in contul RO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG, deschis la Trezoreria Hateg, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Scrisoare de garantie bancara sau in favoarea autoritatii contractante cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. conform formularului anexat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica minim 27 luni.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 1 % din pretul contractului, fara TVAModul de constituire : orice alt instrument de garantare conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006. Garantia de buna executie va fi valabila pe perioada efectuarii tragerii si inca cel putin 14 zile de la ultima tragere de catre Autoritatea Contractanta. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, formular A in original2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?, formular B ? in original insotita de : a. Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre Bugetul de Stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la platain luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata;b. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social si punctul de lucru/filiala din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care sedepune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilataPersoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care Candidatul este rezident) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura , prezentare formular4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Prezentare formular ? completat in conformitate cu Ordinul. Nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69(1)din OUG 34/2006. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie si care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatiicontractante sunt urmatoarele: 1.Goia Marcel Adrian-Primar2.Demian Viorel-Viceprimar3.Baltenu C-tin Lucian-consilier local4.CraciunOvidiu Silviu-consilier local5.Dabelea Ioan-consilier local6.Giuroni Cosmin -Valentin- consilier local7.Iovanescu Alin -Cosmin- consilier local8.Kovaci Artur -Ludovic ? consilir local9.Laslau Daniel -Anton ?consilier local10.Latug Ioan -Gelu ? consilier local11.Maris Ghe.Lucian ?consilier local12.Miclosoni Dana ? consilier local13.Moisoni Ana Lia-cosilier local14.Priala Andrei-consilier local15.Stefoni Sebastian -Adrian ?consilier local16.Timis Nicolae ?consilier local17.Zepa Aurel ? consilier local18.Badea Mihaela - Director economic19.Pasconi Valentin -consilier juridic20.Prejban Sabin ? insp.Achizitii Publice21.Fortiu Marinela-insp.Achizitii Publice22.Georgeoni Ovidiu-insp.comp.financiar-contabil Prezentare Certificat constatator emis de Registrul Comertului , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor? original , copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata .Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii catre candidatul castigator, prezentarea certificatului constatator in original.Nota: Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se solicita media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Se va lua inconsiderare cursul de referinta leu/euro urmator: Anul 2009, cursul Euro = 4, 2373 LeiAnul 2010, cursul Euro = 4, 2099 LeiAnul 2011, cursul Euro = 4, 2379 Lei2. Se vor prezenta in copie conform cu originalul situatiile financiare anuale pe anii 2009, 2010, 2011 , inregistrate la administratia financiara. Persoanele juridice straine vor atasa in traducere legalizata in limba romana documente relevante in acest sens, emise de autoritatile competente din tararespectiva, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei financiare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Candidatul va prezenta listapricipalelor servicii in ultimii 3 ani siminim 1 contract similar cu o valoare de cel putin 500.000, 00lei, indiferent daca contractantul a fost autoritate publica sau client privati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 13:48