Achizitie publica - « Sistem tehnic de securitate pentru Complexul Muzeal de Stiintele Naturii Galati »
Detaliu pentru invitatia numarul 339471
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339471/15.11.2012
Denumire contract: « Sistem tehnic de securitate pentru Complexul Muzeal de Stiintele Naturii Galati »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL MUZEAL DE STIINTE ALE NATURII GALATICod fiscal: 3126560, Adresa: GALATI, STR. REGIMENT 11 SIRET , NR. 6A, Galati, Telefon: 0236411898, Fax: 0236414475
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GALATI, STR. REGIMENT 11 SIRET , NR. 6A, Galati, Romania, cod postal: 800340, telefon: +40 236411898, fax: +40 236414475, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Complexul Muzeal de Stiintele Naturii Galati, GALATI, STR. REGIMENT 11 SIRET , NR. 6A, Galati, Sala de consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: « Sistem tehnic de securitate pentru Complexul Muzeal de Stiintele Naturii Galati »
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: « Sistemul tehnic de securitate pentru Complexul Muzeal de Stiintele Naturii Galati » este un sistem de supraveghere video in timp real a persoanelor sau evenimentelor din zonele de interes din incinta Complexului muzeal. Cu ajutorul acestui sistem se vor supraveghea atat spatiileverzidininteriorul perimetrului muzeului cat si zona perimetrala a cladiriicomplexului. Supravegherea este necesara pentru protejarea patrimoniului viu din Gradina Botanica.Sistemul propus va permite o arhitectura deschisa si flexibila, scalabila, astfel incat sa asigure posibilitatea extinderii acestuia, realizand astfel supravegherea altor zone din cadrul locatiei, fara a fi necesara inlocuirea de echipamente sau interventii majore in infrastructura.Pentru realizarea sistemului tehnic de securitate sunt necesare lucrari de constructii sapaturi de santuri, de betonare, montare stalpi de sustinere a echipamentelor de supraveghere video, instalarea infrastructurii de cabluri si a echipamentelor de supraveghere video precum si instalarea unei aplicatii software care sa permita inregistrarile video.
II.1.6) CPV: 45312200-9 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 318, 984.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6000 lei (50% pentru IMM-uri ? se va completa Formularul nr. 9 ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?);Modalitatea de constituire: prin virament bancar (in contul RO48TREZ3065010XXX000295-Trezoreria Galati, cod fiscal 3126560), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? conform model Formularului nr. 7 ?Scrisoare/instrument de garantare ?;Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.;Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa documentul de plata sau instrumentul de garantare lipit pe plicul ce contine oferta, langa Formularul nr. 8 ? ?Scrisoarea de inaintare?;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si formele precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.Restituirea garantiei de buna executie (GBE): 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii P-V de receptie la terminarea lucrarilor, in baza unei solicitari scrise din partea executantului;30% din valoarea garantiei de buna executie, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza P-V de receptie finala, in baza unei solicitari scrise din partea executantului.NOTA: pentru IMM-uri, garantia de buna executie poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GBE va fi insotita de ?Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?. Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante din Str. Regiment 11 Siret , nr. 6A, Galati, Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art. 90 din H.G. 925/2006 si art.I, alin (3) din Hot. 1045 din 19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare -Formularul 1A.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare. -Formularul 1B.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 1C.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -Formularul nr.1.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare -Formular nr. 1S ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie la nivel de unitate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Camelia BURLUC (Director general), ec. Viorica PATILEA (Director economic), biol. Madalin SERBAN (Director Stiintific). Membrii comisiei buget-finante din cadrul Consiliului Judetului Galati: Sandu Viorica, Tuicu Emil, Zaharia Eugen, Podaru Tinca, Arama Iulian-Nicusor, Hapeci Daniela-Simona, Durbaca Eugen.6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.7. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.Pentru persoane juridice straine: - Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din caresa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic. Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea Complexului Muzeal de Stiintele Naturii Galati , va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Licenta de functionare, in termenul de valabilitate, eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractie ? in conformitate cu art. 34, alin (1) din Legea 333/2003.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice straine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globalaintr-o perioada anterioara care vizeaza celmult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat; Pentru a ficonsiderat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egalacu 600.000 lei.Pentru pers. jurid. straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate inlimba romana. Doc. solicitate trebuie sa fie inreg. si vizate la autoritatea dintara respectiva. Ofertanti care trebuie sa efect. conversia altor monededecat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale comunicate de BancaCentr.Europeana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele lucrari similare obiectului achizitiei, executate in ultimii 5 ani, care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de derulare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Exp. Simil (E.S). Ptr. sust. E.S. ofert. tb. sa faca dov. derularii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant/subcontr., a max. 2 (doua) ctr. de nat.si complex simil. lucr. ce fac ob. ctr., a caror val. cumul. sa fie de minim 300.000 lei fara TVA, dintre care cel putin un ctr. din care sa rezulte exp. in lucrari de constructii in spatiu cu patrimoniu viu - avand in ved. ca lucr. se vor executa in incinta Grad. Botan. unde exista specii de plante rare, protej. prin lege., Nota: Nr. de ani solicitati in ved. demonstr E.S. se va calcula prin raport. la data lim. de depun. a ofertelor. Lucrarile executate se confirma prinprezentarea unor contracte/procese-verbale de receptie a lucrarilor/recomandari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezulte valoarea lucrarilor, perioada de executie, obiectul contractului derulat, beneficiar, in copie lizibila cu ment. ?Cf. cu origin.?, stampilat si semnat de ofertant . (cf. cu prev. art. 97^1 din HG 925/2006)., Cerinta nr. 3Cerinte min.de pers: a) Ing de sist. de securit.- absolv de studii univ de lunga durata care sa detina certificat A.R.T.Ssau echivalentb) Personal tehnic ? certificat/autorizat ptr. efectuarea de retele si telecomunicatii;c) Personal tehnic certificate/autorizat ptr instalarea/utilizarea aplicatiei software folosita pentru inregistrarile video;Ptr pers tehnic care va partic la realiz sistem de suprav video se solicita avizul, in termen de valab, emis de Insp Jud de Pol. ? cf. Legii 333/2003., Solic de special a pers este necesara ptr a fi siguri ca ofertantii au pers tehnic specializ ptr executarea unui sistem de suprav video pe o suprafata desfasurata mare (peste 4000 metri liniari de cablu) si pentru instalarea aplicatiei software care face posibila inregistraile video in timp real.De asem, pe durata de garant a lucrarii, ofert tb. sa asig asist tehn a infrastr si a echip instal.CV-uri, copii dupa certificarile / autorizatii / atestatele profesionale ale acestora, in termen de valabilitate al acestora, care sa sustina experienta solicitata (copii semnate si stampilate conform cu originalul)., Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora (daca este cazul). Prezentarea documentelor relevante privind resursele materiale si umane pentru partea lor de implicare in contract. Partea/partile subcontractate vor fi insusite si contrasemnate de catre subcontractanti.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare incheiat intre ofertant si subcontractor in original sau in copie legalizata., Cerinta nr. 5: Informatii privind asociatii (daca este cazul).In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului. Cerinta nr. 1: Sistem de management al calitatii: Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asociatii, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare membru al asociatiei.Se accepta: certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii/ raport de audit finalizat din care reiese ca ofertantul va primicalificarea.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent, incopie lizibila conform cu originalul stampilat si semnat de persoana autorizata., Cerinta nr. 2: Sistem de management de mediu: Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asociatii, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare membru al asociatiei.Se accepta: certificat privind implementarea unui sistem de management de mediu/ raport de audit finalizat din care reiese ca ofertantul va primicalificarea.Certificate emise de organisme independente care atesta respectareastandardelor de protectia mediului ? ISO 14001:2005 sau echiv, in copie lizibila conform cu originalul stampilat si semnat de persoana autorizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 13:39