Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Transportul si achizitionarea de Piatra sparta pentru drumuri, sort 15-25 mm ; 40-63 mm si 63-90 mm (STAS 6400-84, SR 667/2000 si SR 662/2002), 3.838 tone ?


Detaliu pentru invitatia numarul 325673
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Numar invitatie: 325673/07.05.2012
Denumire contract: ? Transportul si achizitionarea de Piatra sparta pentru drumuri, sort 15-25 mm ; 40-63 mm si 63-90 mm (STAS 6400-84, SR 667/2000 si SR 662/2002), 3.838 tone?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: 0248/210062, Fax: 0248/210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248/210062, fax: +40 0248/281962, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, et. 2, Birou Licitatii-Achizitii, Pitesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Transportul si achizitionarea de Piatra sparta pentru drumuri, sort 15-25 mm ; 40-63 mm si 63-90 mm (STAS 6400-84, SR 667/2000 si SR 662/2002), 3.838 tone?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Transportul si achizitionarea de Piatra sparta pentru drumuri, sort 15-25 mm ; 40-63 mm si 63-90 mm (STAS 6400-84, SR 667/2000 si SR 662/2002), 3.838 tone?pentru executialucrariiImbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 704 E : DN 7(Ursoaia) ? Bascovele ? Ceauresti (DJ 678 A), km 20+300-22+500 , L= 2, 20 km , com. Poienari, jud. Arges .
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 006.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.200 lei - valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original .In aceste conditii, instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine acceptul bancii emitente de a se obliga fata de Regia Autonoma Judeteana De Drumuri Arges R.A. sa plateasca o parte a garantiei de participare (asa cum este stabilita prin art. 278^1 din OUG nr. 76/2010 care modifica si completeaza OUG nr. 34/2006) la prima sa cerere scrisa, cu conditia, ca in cererea sa, autoritatea contractanta sa specifice ca suma datorata ei este din cauza existentei situatiei : ?b) In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia, conform art. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante Regia Autonoma Judeteana De Drumuri Arges R.A. nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank, suma de 1.780, 06lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?Acest punct va fi introdus in cuprinsul instrumentului de garantare.- Depunerea la caseria autoritatii contractante in numerar .- Ordin de plata in cont nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank confirmat de banca emitenta .-Dovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
- 5% din pretul contractului, fara TVA .Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006.Se vor respecta si prevederile HG1045/2011 privind modalitatea de constituire prin retineri succesive.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratii privind eligibilitatea;b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;c)?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul si cu ofertantul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulartea si finalizarea procedurii de atribuire: -Ivascu Sorin ? Director General ;
-Uretu Claudia ? Director Economic ;
-Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie ;
-Stanciu Mircea - Consilier Juridic;
-Vasilca Valeria- Sef Birou achizitii-licitatii ;
-Secuiu Aurelian- Sef productie;
-Ratoi Ion-Sef p.u.p;
-Leana Bogdan-Economist;
-Malai Rebeca-Responsabil distante estimata;
-Gatejanu Stefan-Economist;este exclus din procedura de atribuire? ;d)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Se va prezenta Certificat constatator emis de ORC (eliberat cu o data de emitere de maxim 30 de zile anterior sedintei de deschidere a ofertelor); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul ?.Pentru ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratiede conformitate a calitatii produsului insotit de raport de incercare pentru produs, emis de unlaboratorautorizat, a carui vechime nu va fi mai mare de 20 zile de la data deschiderii ofertelor., Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice, , mijloace de transportde care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer