Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - " Vaccinuri pentru uz veterinar?-? VACCIN ANTIRABIC, TUBERCULINA MAMIFERA (B) si TUBERCULINA AVIARA (A)?


Detaliu pentru invitatia numarul 347313
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Buzau
Numar invitatie: 347313/24.05.2013
Denumire contract: " Vaccinuri pentru uz veterinar?-? VACCIN ANTIRABIC, TUBERCULINA MAMIFERA (B) si TUBERCULINA AVIARA (A)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor BuzauCod fiscal: 4299810, Adresa: minicipiul Buzau, strada Horticolei nr. 58 bis, Buzau, Telefon: +40 238725001, Fax: +40 238725003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: minicipiul Buzau, strada Horticolei nr. 58 bis, Buzau, Romania, cod postal: 120081, telefon: +40 238725001, fax: +40 238725003, persoana de contact: Dascalu Andreea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Juridic situat la etajul 1 in sediul DSVSA Buzau din minicipiul Buzau, strada Horticolei nr. 58 bis, Buzau, Romania, cod postal: 120081, telefon: +40 238725001, fax: +40 238725003,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " Vaccinuri pentru uz veterinar?-? VACCIN ANTIRABIC, TUBERCULINA MAMIFERA (B) si TUBERCULINA AVIARA (A)?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de produse?vaccinuri pentru uz veterinar?-? VACCIN ANTIRABIC, TUBERCULINA MAMIFERA (B) si TUBERCULINA AVIARA (A)?
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1:570 lei, LOT2:1140 lei, Lot3:1690lei sume care se vor constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta o declaratie de proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Garantia pentru participare la licitatie va fi restituita conform art. 88 din HG 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Data de referinta pentru conversia valorii aferente garantiei de participare constituita in alta moneda va fi cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari; Modalitate: unul din instrumentele prevazute la art. 90 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: nformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratia privind eligibilitatea a fost solicitata avand in vedere prevederile art. 180 din O.U.G. nr.. 34/2006, intrucat se stipuleaza ca obligatie a autoritatii contractante excluderea din procedura de achizitie publica aplicata, a oricarui operator economic aflat in situatiile enumerate de legiuitor.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 a fost solicitata intrucat autoritatea contractanta si-a rezervat dreptul de a exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se incadreaza in prevederile art. 181.3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, pentru creantele scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, documentele au fost solicitate intrucat autoritatea contractanta si-a rezervat dreptul de a exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se incadreaza in prevederile art. 181.4.Certificatul de participare cu oferta independenta documentul a fost solicitat in conformitate cu Ordinul nr 314/2010.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006 a fost solicitata intrucat autoritatea contractanta si-a rezervat dreptul de a exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se incadreaza in prevederile art. 69(1). Persoanele care au functie de decizie in cadrul DSVSA Buzau in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: DRAGNEA ADONIS LAURENTIU, ENACHE LUIZA, DASCALU ANDREEA, BOTEZATU CIPRIAN. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Copie dupa actul constitutiv( contractul de societate sau statutul)2. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza isi are sediul ofertantul in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru ofertantul care participa, au fost solicitate intrucit autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentarea generala (fisa de informatii generale)- formularul B2 a fost solicitat pentru a avea o privire de ansamblu, centralizata, asupra coordonatelor ofertantului, respectiv informatii privind denumirea, codul fiscal, adresa, telefon, date despre certificatul de inmatriculare, despre obiectul de activitate, despre filiale, piata afacerilor si cifra de afaceri GLOBALA pe ultimii 3 ani . 1. Prezentarea generala (fisa de informatii generale)- formularul B2 a fost solicitat pentru a avea o privire de ansamblu, centralizata, asupra coordonatelor ofertantului, respectiv informatii privind denumirea, codul fiscal, adresa, telefon, date despre certificatul de inmatriculare, despre obiectul de activitate, despre filiale, piata afacerilor si cifra de afaceri GLOBALA pe ultimii 3 ani in conformitate cu art 185 din OG 34/2006., 2. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii in conformitate cu art 188 lit c din OG 34/2006, Informatii privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, lista continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer