Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - 1. Echipamente IT si periferice in cadrul Proiectului ICER ?TM


Detaliu pentru invitatia numarul 356615
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Numar invitatie: 356615/19.12.2013
Denumire contract: 1. Echipamente IT si periferice in cadrul ProiectuluiICER ?TM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, fax: +40 256403153, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica Timisoara, Rectorat, P-ta Victoriei nr.2, 300006, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: 1. Echipamente IT si periferice in cadrul ProiectuluiICER ?TM
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente IT si periferice in cadrul ProiectuluiICER ?TM? Lot 1 ? PC desktop (Calculatoare, PC desktop, sisteme stocare si prelucrare date);? Lot 2 ? Laptop (Laptop, Calculatoare pentru achizitii date on site);? Lot 3 ? Servere (Server de aplicatii, Server, Server Domain Controller);? Lot 4 ? Imprimante (Imprimanta laser, Imprimanta color, Imprimanta laser color)? Lot 5 ? Videoproiectoare (Videoproiector, Videoproiector portabil);? Lot 6 ? Display electronic (Display electronic) .
II.1.6) CPV: 30141200-1 - Calculatoare de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de : Lot 1-1.464 lei, Lot. 2- 1.392lei, Lot.3 -6.510 lei, Lot. 4 ? 1.120 lei, Lot. 5 ? 250 lei, Lot. 6 ? 74 leivirament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este de minim 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Echivalenta in alta valuta se va face la cursul BNR din data de11.12.2013.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantie de buna executie se constituie, conform art.90 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 actualizata2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 actualizata3. Certificat de atestare fiscala ? privind obligatiile fata de bugetul national consolidat-ANAF4. Certificat de atestare fiscala ? privind plata impozitelor si taxelor locale emis de APL5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARA1 Prof.univ.dr.ing. Viorel-Aurel Serban Rector2 Prof.univ.dr.ing. Corneliu- Mircea Davidescu Prorector3 Prof.univ.dr.ing.Marius- Emil Otesteanu Prorector4 Prof.univ.dr.ing. Mircea Popa Prorector5 Conf.univ.dr.ing. Daniel Dan Prorector6 Dr.ing. Florentiu StaicuDirector General Administrativ7 Prof.univ.dr.arh. Ioan Andreescu Decan Facultatea de Arhitectura8 Prof.univ.dr.ing. Horia Ciocarlie Decan Facultatea de Automatica si Calculatoare9 Prof.univ.dr.ing. Nicolae Vaszilcsin Decan Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului10 Prof.univ.dr.ing. Gheorghe Lucaci Decan Facultatea de Constructii11 Prof.univ.dr. ing. Ivan-Iuliu BogdanovDecan Facultatea de Electronica si Telecomunicatii12Lector.univ.dr. Mirela-Cristina PopDecan Facultatea de Stiintele Comunicarii13 Prof.univ.dr.ing. Monica Petrea - Izvercian Decan Facultatea de Management in Productie si Transporturi14 Prof.univ.dr. ing. Inocentiu ManiuDecan Facultatea de Mecanica15 Conf.univ.dr.ing. Virgilius - Caius Panoiu Decan Facultatea de Inginerie Hunedoara16 Ec. Florian MicleaDirector Directia Financiar Contabila17 Ing. Dorina RusetDirector Directia Resurse Umane Salarizare18 Ing. Cristian TelescuDirector Directia Tehnica19 Student Norbert KazamerConsilier in Consiliul de Administratie20 Ing Dana SubaSef Serviciu Achizitii Publice21 Ing. Maria FilipescuSef Birou Achizitii Lucrari si Servicii22 Ing. Claudia MiceaSef Birou Achizitii Produse23 Ec. Daniela HudacSef Birou Contabilitate24 Ec. Cristiana Marchis Sef Birou Financiar25 Cj. Constantin Alecsa Consilier juridic27 ing. Violeta Sumalan Birou achizitii lucrari si servicii27 Prof.univ.dr.ing. Petru Negrea Responsabil financiar Proiect ICER-TM30 Prof. univ.dr..ing. Nicolae Robu Director proiect ICER-TM 1.Certificat constatator emis de ORC?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale, cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Conversia in alta valuta , la care se calculeaza cifra medie de afaceri globala , se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (produse similare obiectului achizitiei) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru contractele de furnizare trecute in anexa. ? in original -, 2. In cazul asocierii se va prezenta acordul de asocierePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2013 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer