Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - 1. PRODUSE LACTATE


Detaliu pentru invitatia numarul 349147
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA
Numar invitatie: 349147/25.06.2013
Denumire contract: 1. PRODUSE LACTATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIACod fiscal: 4483811, Adresa: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Telefon: +40 0256410047/ +40 410048, Fax: +40 0256410366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: 1. PRODUSE LACTATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitatile minime si maxime sunt conform Caietului de sarcini.Cantitate minima este stabilita pana la 31.12.2013 iar cantitate maxima pana la 30.04.2014.Valoare minima 85095 lei, exclusiv TVA (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele si totodata este si valoarea estimata fara suplimentari) , pana la 31.12.2013, valoarea maxima 130155(valoarea totala maxima a contractului , care include si suplimentarile) pana la 30.04.2014.Optiuni: posi prel cf prev art 6 alin 3 din HG925/2006, cu modif si complet ulterioare
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 095 - 130, 155 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 1275 RON, exclusiv TVA. In cazul in care se va depune garantia de particip in euro/alta moneda se va calcula la cursul BNR din data publicarii anun de particip Peri. de valab a garan de particip trebuie sa acopere perioada de valab a of, respectiv 90 de zile de la data limita de dep a of. care se va raporta la termen limita de primire a of. Forma de constituire a garantiei de participare: se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau de o societ de asig, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in prezenta doc de atribuire. In cazul in care pers juridice opteaza pt constituirea garant de particip prin virament bancar suma se va vira in contul: RO16TREZ6245041XXX000072 deschis la Trezoreria Deta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara , se va prezenta Scrisoarea de grantie bancara emisa de o banca .Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in lb romana si va fi prezentata impreuna cu scrisoarea de inaintare, atasat plicului exterior.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii of. atrage respingerea ofertei. Pentru op economici incadrati conform legii in categ IMM, garan de partici va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza modelul din sectiunea Formulare si modele (Formularul 11)In cf cu OUG 34/2006 art.278¹in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garan de participare in raport cu val. estim. a contractului 1% din acesta valoare, in sit.resping de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contest nu este ca urmare a adoptarii de catre aut.contr.a masurilor de remediere necesare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contractin termen de maxim 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului . Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretulcontractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractuluiincepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(Formular2)Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181Declaratie pe proprie raspundere(Formular3)Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181lit.a), lit.c)1 si lit.d)dinO.U.G.nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?"Declaratie pe proprie raspundere Formular 4 In conformitate cu Ordinul ANRMAP314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 5)-Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator(daca este cazul).Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager, Ec. Cornelia Elena SarganDirector Fina.- Contabil, Ec. Nicolita Flavia SirbuResp. AchizitiiRodica MogaJurist-Sandovici Constantin GigiDirector ingrijiri-Nica Apro Iuliana_AndreiaMagozioner-Nicolescu Liviu a.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, codul CAEN corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului de achizitie.Informatiile cuprinse in certif.constator vor fi reale/actuale.la data limita de depunere a ofertei.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica (Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ?copie). Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.b)Autorizatie sanitar veterinara de depozitare si transport(cf.Ord.ANSVSA nr.111/2008) COPIE lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-? se solicita conform art. 183din OUG 34 / 2006, pentru a putea verifica capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro. (curs BNR mediu de: 2010 = 4, 2099 ron/euro; 2011 = 4, 2379ron/euro; 2012=4, 4287ron/euro ).? Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? a)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in lei si echivalent euro, la curs BNR mediu de: 2010 = 4, 2099 ; 2011 =4, 2379 ; 2012=4, 4287 la data incheierii contractului.?b)mostre, in vederea stabilirii conformitatii cu produsele care fac obiectul contractului -Prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care atesta respectarea de catre ofertanta standardelor de asigurarea a calitatii conform HACCP/ ISO 22000 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, valabile la data limita de depunere a ofertelor-Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentvalabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer