Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - 2 Blocuri locuinte sociale P + E, str. Telecabinei fn


Detaliu pentru invitatia numarul 328634
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA BUSTENI
Numar invitatie: 328634/05.06.2012
Denumire contract: 2 Blocuri locuinte sociale P + E, str. Telecabinei fn
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA BUSTENICod fiscal: 2845729, Adresa: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Telefon: 0244-322005, Fax: 0244-320752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244322005, fax: +40 244320752, persoana de contact: Popescu Nicoleta, Stefan Tocitu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Busteni, b-dul Libertatii nr.91, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: 2 Blocuri locuinte sociale P + E, str. Telecabinei fn
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Primaria Orasului Busteni, in calitate de beneficiar, si-a propus construirea pe amplasamentul mai sus mentionat a doua constructii noi P+1E cu caracter permanent, avand ca destinatie locuinte sociale, respectiv un total de 28 de apartamente cu o camera, vor avea regim maxim de inaltime ?P+E?, cu o suprafata construita la sol de aproximativ 450 mp, fiecare.
II.1.6) CPV: 45211340-4 - Lucrari de constructii de imobile colective (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 896, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 16.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament - cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - se va mentiona in adresa de inaintare perioada de valabilitate a garantiei de participare - cont RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art.2781 din O.U.G. nr.34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui prin conform prevederilor art.90 din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive conform prevederilor art.90 alin. 3 din HG 925/2066 si H.G. nr.1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - Completare formular nr.4 - original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul)2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 - Completare formular nr.5 - original - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 vor fi prezentate ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul)3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5. Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular nr.6 - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completare formular nr.7 - se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ec. Emanoil Savin - Primar, Nae Savel - Viceprimar, jr. Adriana Bardan - secretar, ec. Petruta Protopopescu - Director Executiv, ing. Nicoleta Popescu - Sef Serviciu Achizitii Publice, Informatica si Relatii cu Publicul, ing. Crivat Roxana - Sef Serviciu Urbanism. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Buricea Simona, Sfrijan Vasile, Nae Savel, Buruiana Petre, Luca Paulina, Moroldi Elena, Ghita Irinel, Ivan Gheorghe, Dobrea Mirela, Bunea Cristian, Moja Ion, Anghel Dan, Chiritoiu Valentin, Nemethi Norbert Janos, Nargea Adrian Mihai, Arsene Ion (consilieri locali)7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular nr.8 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant / ofertanti asociati- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane fizice/juridice straine- un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat candidatul in tara de origine, care sa ateste existenta candidatului - original sau copie legalizata.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional2. Autorizatie ANRE sau echivalent pentru executarea instalatiilor electrice interioare pentru constructii civile - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - valabila la data depunerii ofertelor, cu mentiunea ca ofertantul se va obliga sa mentina autorizatia pe toata perioada de executie a lucrarilor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"- in conformitate cu Legea nr.13/2007 - legea energiei electrice si Ordinul ANRE nr.24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic ( informatii suplimentare: site-ul oficial al ANRE: www.anre.ro, Sectiunea Legislatie \ Atestare operatori economici)Cerinta este considerata indeplinita daca ofertantul / grup de operatori care depun oferta comuna - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva si daca ofertantul are in obiectul de activitate executia lucrarilor pentru care este obligatorie autorizatia solicitata.(2) Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe pultimii 3 ani -2009, 2010, 2011. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 4.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), - Prezentarea a maxim 5 (cinci) contracte similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 3.800.000 lei, - Lista privind utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice, - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), - Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat: responsabil tehnic ce executia (RTE) in domeniul contractului (constructii civile)- conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, - Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat: responsabil cu calitatea (C.Q.) - conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, Numirea unui coordonator in materie de securitate si sanatate in munca in perioada de executie; persoana desemnata va trebui sa respecte toate conditiile impuse de HG 300/2006., Informatii privind subcontractantii - Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratia pe proprie raspundere (a se vedea Formular 7)., Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului. Certificat de atestare ISO 9001 privind certificarea sistemului calitatii in domeniul de activitate al contractului, valabil la data deschiderii ofertelor sau certificate echivalente emise de organisme abilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin accesarea fisierelor electronic dispoznibile in SEAP si atasate invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer