Achizitie publica - aAord cadru furniz. semicarcasa carne porc degresata, subproduse porc, slanina cruda, carne pasare.
Detaliu pentru invitatia numarul 320419
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320419/20.02.2012
Denumire contract: aAord cadru furniz. semicarcasa carne porc degresata, subproduse porc, slanina cruda, carne pasare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL AIUDCod fiscal: 24920627, Adresa: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Telefon: 0258861021, Fax: 0258863575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861021, fax: +40 0258863575, persoana de contact: MIRCEA MIIHET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Morii Nr. 7-9, Aiud, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: aAord cadru furniz. semicarcasa carne porc degresata, subproduse porc, slanina cruda, carne pasare.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare semicarcasa carne porc degresata, subproduse porc, slanina cruda, carne pasare.
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 352, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare , ,este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei``Garantia de participare in suma totala de 5870 lei respectiv: - Lot 1 ? 4690 lei- Lot 2 ?280lei- Lot 3 ?825 lei- Lot 4 ?75 lei
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90din HG nr. 925/200610% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea formularul 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 formularul 2 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG 34/2006 formularul 3 ;Persoane cu functie de decizie : Nazare Valentin, Mihet Mircea, Boc Viorica, Inceu Mihai, Toma Florin, Damian Ioan AurelianCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul 4; Copie dupa certificatul de inregistrare ;Autoritatea contractanta, in etapa evaluarii ofertelor va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul conatatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Fisa de informatii generale formularul 5 ;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesarea libera si nerestrictionata a documentatiei atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 11:46