Achizitie publica - Abonament servicii VPN si servicii acces internet
Detaliu pentru invitatia numarul 340227
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340227/28.11.2012
Denumire contract: Abonament servicii VPN si servicii acces internet
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Rutiera RomanaCod fiscal: 12059648, Adresa: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0720.077.560, Fax: 021.318.21.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213182100, fax: +40 213122114, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, etaj 8, Sector 1, Bucuresti, Romania, telefon: +40 213182100, fax: +40 213122114, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Abonament servicii VPN si servicii acces internet
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul - cadru va intra in vigoare incepand cu data de 01.01.2013Pe perioada derularii unui contract subsecvent in situatia schimbarii unuia sau mai multor sedii aleautoritatii contractante nu se vor percepe costuri suplimentare privind instalarea si reconfigurarea retelei de comunicatii si transfer dateValoarea minima a unui contract subsecvent este de 9200 lei fara TVAValoarea maxima a unui contract subsecvent este de27600 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI - 2000 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare-60 de zile.Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul nr.RO72TREZ7015025XXX000328 Trezoreria sector 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din Legea nr.346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 278ยน din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA aferenta contractului subsecvent.Se va constitui pana la semnarea contractului subsecvent astfel: ordin de plata, scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, obiectul contractului de achizitie publica, valabilitatea pentru care a fost constituita, parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea.Completarea Formularului 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Completarea Formularului 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare;Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator (dupa caz), care nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/2006.Completarea Formularului 4 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt: 1.SORIN SUPURAN - DIRECTOR GENERAL;2.SORIN CRISTIAN - DIRECTOR GENERAL ADJ. 1;2.AURELIA SURULESCU - DIRECTOR GENERAL ADJ. 2;3.SIMONA TEIGHIU JURJ - DIRECTOR DIRECTIA ECONOMICA SI ADMINISTRATIV;4.CRISTIAN ANTON - DIRECTOR DIRECTIA JURIDICA;5.ZALUPCA CHRISTIAN ? SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE;6.VALERIU VASILESCU- SEF SERVICIU IT;Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 4-Declaratii privind calitatea de participant la procedura.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze: Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul 6? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNOTA: Documentele solicitate la cerintele nr. 1 - 4 se pot prezenta in urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata pe fiecare pagina. Cerinta nr. 1-Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina), din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare prestarilor de servicii de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2-Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani.Declaratie privind cifra de afaceri globala din care sa rezulte o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin 55200 lei fara TVA.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 15:56