Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Abonament utilizare software Microsoft


Detaliu pentru invitatia numarul 346326
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Numar invitatie: 346326/08.05.2013
Denumire contract: Abonament utilizare software Microsoft
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCACod fiscal: 4288306, Adresa: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264401398, Fax: +40 264594831
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264401297, fax: +40 264594831, persoana de contact: Stela Cimpeanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UTCN, Cluj-Napoca, str. Daicoviciu nr. 15, sala 490
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Abonament utilizare software Microsoft
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si instalare abonament utilizare software Microsoft
II.1.6) CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 - 403, 225.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.partic.8064 lei.(pt.ofert.care se incad.in Legea 346/2004-IMM se vor prezenta si doc.justif.in acest sens)-Daca veti fi in sit.prev.de art.278 indice 1 din OUG 34/2006, autorit.contract.va retine din garant.de partic.suma de 4032.25 lei.Echivalenta pt.o garant.de part.depusa in valuta se va face la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile - Per.de valab.a gar.de partic.trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab. a ofertei(cel putin 90 zile de la data lim. de depunere a ofertelor).- Dovada constit.gar.de partic.poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor(Art. 86 alin.6 din HG 925/2006). - Forme de constituire a gar. de partic. acceptate: ordin de plata in contul RO11TREZ2165005XXX006888, depunere in numerar la casieria UTC-N, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006), in cuantumul si pt. per.prevazuta in doc.de atribuire;
-Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. - Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau de la semnarea contractului - Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa Formular 3 ? Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi solicitata si va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va completa Formular 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d)din OUG nr. 34/2006 va fidepusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia se va depune in forma originala.Se va completa Formular 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Se va completa Formular 6 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006? conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAvand in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functie de decizie in cadrul UTC-N, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicain conformitate cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt: rector Prof. dr. ing. Aurel Vlaicu, prorector Prof. dr. ing. Daniela Manea, prorector Prof. dr. ec. dr. ing. Stelian Brad, prorector Prof. dr. ing. Sergiu Nedevschi, prorector Prof. dr. ing. Catalin Popa, prorector Prof. dr. ing. Vasile Topa, prorector Conf. dr. ing. Hortensiu Liviu Cucu, prorector Prof. dr. ing. Dan Calin Peter, Director gen. adm. Ec. Cornel Muresan, Director economic Ec. Adriana Ochis, Dir. Depart. de informatica as. Ing. Calin Cenan, Conf. dr. ing. Bogdan Orza, Sef S.I.C.A. Ing. Adrian Munceanu, Ing. Stela Cimpeanu.Aceasta declaratie se va prezentaatat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. - Se va prezenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul (ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor), in care, la capitolul ? Domenii de activitate? sa fie mentionate si activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta: -documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata aacestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depunerii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Se va completa Formularul nr. 5 ? Cifra de afacere globala si informatii generale(pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani- Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)B. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta acest formular-Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Documentele prezentate sa confirme livrarea de produsesimilare celor supuse prezentei proceduri a caror valoare sau suma a valorilor sa fie de minim 150000 lei., Pentru a devedi calitatea serviciilor suport oferite de resursa umana a ofertantului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele dovezi (copii dupa diplome sau dovada certificarii persoanelor): ? specialist certificat pe tehnologii pentru solutii de licentiere de volum oentru organizatii mari, pentru tipul de servicii care fac obiectul contractului de achizitii? profesionist certificat pentru Software Asset Management sau echivalent pentru tipul de servicii care fac obiectul contractului de achizitii? profesionist IT certificat pentru tipul de servicii care fac obiectul contractului de achizitii - certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, certificare sau dovada scrisa ca societatea ofertanta este in curs de certificare; copie conform cu originalulDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta acest documentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer