Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACCES LA BAZA DE DATE PENTRU ACTIVITATEA DE INSPECTIE FISCALA


Detaliu pentru invitatia numarul 352586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Numar invitatie: 352586/13.08.2013
Denumire contract: ACCES LA BAZA DE DATE PENTRUACTIVITATEA DE INSPECTIE FISCALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALACod fiscal: 16031712, Adresa: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213872370 / +40 213871178, Fax: +40 213199676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 213872370 / +40 213871178, fax: +40 213199676, persoana de contact: Melania Cozma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul A.N.A.F., STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, tronson VII, etaj 6, camera 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACCES LA BAZA DE DATE PENTRUACTIVITATEA DE INSPECTIE FISCALA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea dreptului de acces si utilizare a bazei de date, on-line, 24/24 ore, pe baza de user si parola, alocate si comunicate beneficiarului, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 72320000-4 - Servicii de baze de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 457, 801.2 - 557, 323.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 5.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, acesta va respecta prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO26TREZ7005005XXX000860 al autoritatii contractante, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din suma fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator;b) in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.- In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045 din 19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 1)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr. 2 )Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertulsustinator (dupa caz).3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 3)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Gelu - Stefan Diaconu, presedinte ANAF, Octavian Teodor Deaconu, secretar general ANAF, Narcisa Stefania Bradeanu, director general, Directia generala economica, Elena Giorgiana Nicoleta Hagi - Nicovici, director general adjunct, Directia generala economica, Toma Costreie, director general, Directia generala juridica, Luiza Magdalena Geambasu, director general adjunct, Directia generala juridica, Marius Daniel Pestina, director general, Directia generala de tehnologia informatiei, Daniel Gruia, director general adjunct, Directia generala de tehnologia informatiei, Paul Soviani, director, Directia de buget si contabilitate interna, Florina Lucretia Pasca, sef serviciu, Directia de buget si contabilitate interna, Lacrimioara Golban, sef birou, Directia de buget si contabilitate interna, Anamaria Danalache, consilier superior, Directia de buget si contabilitate interna, Dan Andrei Pavel, director, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Nicolae Gheorghe director adjunct, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Anica Lincu, sef birou, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne, Teodor Stan, sef serviciu, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne, Melania Cozma, consilier superior, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne, Adrian Nicusor Nica, director general, Directia Generala CoordonareInspectie Fiscala.Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 5);6.Prezentarea de documente relevante privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.Persoane fizice/juridice romane: Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul;Persoanele juridice/fizice straine - Prezentarea oricarui document care e un document similar, edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Documentele vor fi prezentate de fiecare asociat si dupa caz, de tertul sustinator.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentele in original/copie legalizata in termen de 3 zile de la comunicarea rezultatului aplicarii procedurii Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1. (i) Informatii privind persoane juridice/fizice romaneSe va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata(ii) Informatii privind persoane juridice/fizice straine: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do )- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.In cazul unei asocieri se vor prezenta documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: se solicita operatorului economic sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor, servicii similare in cadrul unuia sau mai multor contracte similare ? prin prezentarea unei Declaratii privind experienta similara si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor si Detalii privind experienta similara.Pentru dovedirea celor declarate, se solicita ofertantului prezentarea de documente/contracte/procese verbale de receptie (copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Documentele prezentate vor fi semnate, datate si stampilate de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacita?ii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 26.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer