Achizitie publica - accesorii de birou, formulare, articole de papetarie, carti tiparite, cerneala, suporturi memorie
Detaliu pentru invitatia numarul 297263
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Cod de identificare fiscala: 9899076
Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi
Telefon: 0232/214972;0232/272122
Fax: 0232/279654
Denumire invitatie: accesorii de birou, formulare, articole de papetarie, carti tiparite, cerneala, suporturi memorie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitie accesorii de birou; registre contabile; clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton; carti tiparite; cerneala; suporturi de memorie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.06.2011 12:48
Data limita de depunere a ofertelor: 16.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul DGASPC, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 195, 052.61 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 1956 lei defalcata pe loturi.Declaratia privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, cazier fiscal , Certificat de atestare fiscala, certificat constatator, certificat de inregistrare, bilant contabil la 30.06.2010, fisa de informatii generale, lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, resurse tehnice, resurse umane, mostre, certificat ISO 9001 sau echivalent pt lotul 1, 2, 3, cf fisei de date a achizitiei
de pe SEAP