Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - accesorii de birou, formulare, articole de papetarie, carti tiparite, cerneala, suporturi memorie


Detaliu pentru invitatia numarul 297263
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Cod de identificare fiscala: 9899076
Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi
Telefon: 0232/214972;0232/272122
Fax: 0232/279654
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: accesorii de birou, formulare, articole de papetarie, carti tiparite, cerneala, suporturi memorie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitie accesorii de birou; registre contabile; clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton; carti tiparite; cerneala; suporturi de memorie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.06.2011 12:48
Data limita de depunere a ofertelor: 16.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul DGASPC, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 195, 052.61 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 1956 lei defalcata pe loturi.Declaratia privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, cazier fiscal , Certificat de atestare fiscala, certificat constatator, certificat de inregistrare, bilant contabil la 30.06.2010, fisa de informatii generale, lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, resurse tehnice, resurse umane, mostre, certificat ISO 9001 sau echivalent pt lotul 1, 2, 3, cf fisei de date a achizitiei
de pe SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer