Achizitie publica - Accesorii de drenaj
Detaliu pentru invitatia numarul 323646
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323646/06.04.2012
Denumire contract: Accesorii de drenaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" IasiCod fiscal: 4540810, Adresa: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Telefon: 0232-264271; 0232-473020, Fax: 0232-473676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Accesorii de drenaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare accesorii de drenaj
II.1.6) CPV: 33141642-2 - Accesorii de drenaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? SISTEM DE DRENAJ VENTRICULO-PERITONEAL CU VALVA DE PRESIUNE MEDIE2400 ronLot 2- SISTEM DE DRENAJ VENTRICULO-PERITONEAL MODEL UNI SHUNT150 ronLot 3 ? SISTEM DE DRENAJ VENTRICULAR EXTERN 1800 ronLot 4 ? SISTEM DE DRENAL LOMBO-PERITONEAL80 ronLot 5 ? SISTEM DE DRENAJ EXTERN SI MONITORIZARE A PRESIUNII INTRACRANIENE 1300ronPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Garantia de participare se poate constitui : -prin scrisoare de garantie bancara;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante;
-cu ordin de plata in cont RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630 deschis la Trezoreria Mun. Iasi.Fiecare ofertant va depune garantie de participare pentru lotul (loturile) la care participa.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Formularul 2;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006-Formularul 3;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, sau la documentele prezentate de acesta, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? Se va completa Formularul 4- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006; se va completa Formularul 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi : -Dr. Lucian Eva ? Manager;
-Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;
-Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar ContabilMembrii comisiei de evaluare: Ing. Ec. Ionel Vasiliu, Dr. Eugen Cezar Popescu, As. Iulian CozianuMembri supleanti: Progr. Ioan Curcan, Dr. Bogdan Costachescu, As. Cristina Vasilache 1.Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe ale reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176 / 2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.2.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Formular 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Aviz de functionare2. Declaratie de conformitate CE3.Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani4.Mostre 1.Certificarea sistemului de management
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 10:05